Gjest Paal Fredrik Skrevet 18. mars 2011 #41 Skrevet 18. mars 2011 Jeg kniper under sex, men jeg klarer det ikke i alle stillinger. Noen ganger klarer jeg ikke å kjenne om jeg kniper eller presser, helt snålt. Jeg kniper så hardt jeg klarer i ca 15 sek, tar noen sek. pause og på nytt igjen. Som regel til jeg ikke gidder mere. Det er faktisk tungt. Men det er ikke den samme musklen som man bruker når man holder igjen urinstrålen. For den musklen sitter i urinrøret. Når man kniper så skal man bruke skjedemusklene. Du kjenner det hvis du kjenner på mellomkjøttet, alt skal liksom bli dratt litt innover. Men du skal ikke bruke rumpemusklene og du skal gunne bevege deg og puste som normalt. hadde sex med ei fysioterapaut en periode og hun kunne virkelig knipe under sexen, beste sex jeg noengang har hatt. Synd hun var for ustabil i humøret for meg.
Havbris Skrevet 18. mars 2011 #42 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Gjør knipeøvelser hver dag, så kommer det seg fort. Det geniale er jo at man kan gjøre øvelsene når som helst og hvor som helst. Mens man henger på KG, for eksempel Nemlig. Og tenk - jeg gjør det også i arbeidstiden når jeg sitter ved PC'n - eller enda bedre - når jeg sitter i kjedelige møter. Får altså lønn for det i form av penger og god sex Endret 18. mars 2011 av Havbris 2
Gjest Shelob Skrevet 21. mars 2011 #43 Skrevet 21. mars 2011 Jeg må faktisk legge til at jeg synes det ofte er vanskelig å besvisst knipe bra med penis i skjeden, nettopp fordi det blir spent ut en del, mens å knipe rundt en finger er kjempelett og da blir det veldig trangt. MEN hvis samleiet varer litt lenge, sånn at jeg blir ordentlig kåt, kniper det av seg selv! Og da er det akkurat som om hele underlivet strammer seg som et nett rundt penis og det blir super-super trangt og utrolig godt! Desverre holder vi ikke ut dette så lenge noen av oss, så da kommer vi veldig begge to også var det desverre over for denne gang He he.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå