AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hvor mye bruker du knipemuskelen når du har sex? Her snakker jeg først og fremst om jentene. Er det å bruke denne med på å gi deg orgasme? Jeg fant en side på nett hvor det sto at man skulle trene knipemuskelen (eller pc-muskelen som den så fint heter) daglig. Da skulle du knipe i 8 sek. av gangen, og gjenta dette 20 ganger. Klarer alle det? Jeg klarer det nemlig ikke. Jeg klarer kanskje å holde den inne i 3 sekunder, men da klarer jeg ikke å puste med magen samtidig. Er jeg "dårlig" trent i den da? Jeg har forstått at denne har mye å si for sex, og jeg er en av de som ikke når orgasme under sex.. kan dette ha noe med saken å gjøre? Takk for svar
2ne2 Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har ikke noe problem med å gjøre knipeøvelser, men knipe under sex synes jeg er vanskelig - spesielt hvis jeg sitter på toppen. Begynn med så mange du klarer, og øk antallet etthvert. Øvelse gjør mester
Gjest Sommertid Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Jeg vil tro at du kniper med feil musker hvis du ikke får til å puste når du gjør det. Prøv når du sitter på do å stopp tissestrålen. Da finner du rett muskel. Jeg kniper masse under sex,men som 2ene2 sier så er det vanskelig når jeg er på toppen. I de fleste andre stillinger kniper jeg det jeg kan og jeg synes det gir en mye bedre orgasme en når jeg ikke kniper.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har et ganske merkelig problem: når jeg gjør knipeøvelser, klarer jeg ikke å holde i mer enn 4-5 sekunder før jeg er på nippen til å få orgasme! Det er (faktisk) utrolig plagsomt. Gjør jeg det feil, eller? 2
Stefan Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har et ganske merkelig problem: når jeg gjør knipeøvelser, klarer jeg ikke å holde i mer enn 4-5 sekunder før jeg er på nippen til å få orgasme! Det er (faktisk) utrolig plagsomt. Gjør jeg det feil, eller? Nei, det høres tvert imot ut som om du gjør det helt rett. Har opplevd et par kvinner som kunne komme kun ved muskelbruken, uten annen stimulans.
Gjest Shelob Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Hvor mye bruker du knipemuskelen når du har sex? Her snakker jeg først og fremst om jentene. Er det å bruke denne med på å gi deg orgasme? Jeg fant en side på nett hvor det sto at man skulle trene knipemuskelen (eller pc-muskelen som den så fint heter) daglig. Da skulle du knipe i 8 sek. av gangen, og gjenta dette 20 ganger. Klarer alle det? Jeg klarer det nemlig ikke. Jeg klarer kanskje å holde den inne i 3 sekunder, men da klarer jeg ikke å puste med magen samtidig. Er jeg "dårlig" trent i den da? Jeg har forstått at denne har mye å si for sex, og jeg er en av de som ikke når orgasme under sex.. kan dette ha noe med saken å gjøre? Takk for svar Øve! Muskelen er som andre muskler, blir sterkere og sterkere med daglig trening. Jeg prøver å få til 1 x 100 knip (hold 2-3 sek), eller 15 x 25 knip, eller 20 x 8 sek som du sier. Variasjon er bra, da trimmer du musklene på flere måter. Tro meg, du blir sterkere og sterkere og sterkere. Jeg har gjort dette i årevis, og hvis jeg i dag er skikkelig varm i trøya, kniper det av seg sjøl etterhvert, også under samleie, og jeg blir supertrang (og jeg har født barn). Da er det trangt rundt 1 finger - og når det blir sånn, da holder vi ikke lenge noen av oss, det skal jeg love deg! Det er jo nesten ulempen, at det blir så sinnsykt digg at vi kommer på få minutter.
Gjest Shelob Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Nei, det høres tvert imot ut som om du gjør det helt rett. Har opplevd et par kvinner som kunne komme kun ved muskelbruken, uten annen stimulans. Signerer denne! Høres veldig sunt og normalt ut. Kos deg med det du!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Jeg brukt knipemuskelen av alle krefter en gang. Presset så hardt at jeg måtte drite etterpå. Anbefales ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Klarer ikke du å puste nogenlunde normalt så bruker du magemusklene. 1
muesli Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har et ganske merkelig problem: når jeg gjør knipeøvelser, klarer jeg ikke å holde i mer enn 4-5 sekunder før jeg er på nippen til å få orgasme! Det er (faktisk) utrolig plagsomt. Gjør jeg det feil, eller? Som andre seier, du gjer nok alt HEILT rett Opplever ofte det same sjølv, har og klart å knipe meg til orgasme eit par ganger :D Så knip i vei, det er virkelig ein annerledes og deilig måte å oppnå orgasme på :D
sequin Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har et ganske merkelig problem: når jeg gjør knipeøvelser, klarer jeg ikke å holde i mer enn 4-5 sekunder før jeg er på nippen til å få orgasme! Det er (faktisk) utrolig plagsomt. Gjør jeg det feil, eller? Samme her!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 TS her Jeg blir ganske tent av å knipe, men har aldri kommet sånn før. Jeg klarer å puste med magen hvis jeg kniper og slipper igjen med en gang, men klarer ikke holde den der. Jeg får bare øve ved å knipe og slippe igjen med en gang, så kanskje jeg klarer det etterhvert Hvor hardt tar dere i når dere kniper?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #14 Skrevet 3. mars 2011 Jeg kniper under sex, men jeg klarer det ikke i alle stillinger. Noen ganger klarer jeg ikke å kjenne om jeg kniper eller presser, helt snålt. Jeg kniper så hardt jeg klarer i ca 15 sek, tar noen sek. pause og på nytt igjen. Som regel til jeg ikke gidder mere. Det er faktisk tungt. Men det er ikke den samme musklen som man bruker når man holder igjen urinstrålen. For den musklen sitter i urinrøret. Når man kniper så skal man bruke skjedemusklene. Du kjenner det hvis du kjenner på mellomkjøttet, alt skal liksom bli dratt litt innover. Men du skal ikke bruke rumpemusklene og du skal gunne bevege deg og puste som normalt.
Gjest Sfinx Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 Enig... Øvelse gjør absolutt mester. Hvis du synes det er vanskelig å puste og knipe samtidig, er det eneste jeg kan råde deg er å gjøre øvelsene når du er helt avslappet, og øve, øve, øve. Jeg begynte selv med knipeøvelsene fordi de anbefalte det etter fødselen. Jeg var kjemperedd å bli vid og ufølsom der nede. Så jeg knep... og knep... og... knep. Jeg opplever av og til det samme som dere beskriver - ekstrem tenning, til nippen av orgasme Det er bare en bonus! Men det beste med det hele er å bruke det når han er inn i meg, både for meg og for ham. Og min frykt for å bli vid og ufølsom ble idag avkreftet til de grader, når elskeren min sa "Du er så deilig å trang der nede" Smilte... og inni meg jublet jeg! 1
Gjest Heloise Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 Jeg kniper -mye-! Hele tiden under sex omtrent. Det er veldig viktig for meg hvis jeg skal oppnå orgasme også, men det gjør jeg da kun alene med "hjelpemidler". Jeg kan knipe lenge, og det går ikke utover noe annet Kan fint puste og slikt, er kun "der" jeg merker noe til knipingen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #17 Skrevet 3. mars 2011 Tips til dere som øver, knip i takt med musikk.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2011 #18 Skrevet 4. mars 2011 hvor lenge må man knipe daglig for å merke at man blir trangere? Er 10-12 knip som varer i 6-8 sekunder hver, tre ganger daglig "nok"?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #19 Skrevet 4. mars 2011 Knipe til musikk var et godt tips Spesielt for meg i begynnelsen som ikke klarer å holde så lenge Takk TS
Gjest Gina, 27 Skrevet 4. mars 2011 #20 Skrevet 4. mars 2011 Hvor mye bruker du knipemuskelen når du har sex? Funker knapt, bruker den aldri under sex. Det blir jo helt feil. Alt det der er oppskrytt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå