Lykkelitenen Skrevet 4. mars 2011 #21 Skrevet 4. mars 2011 Funker knapt, bruker den aldri under sex. Det blir jo helt feil. Alt det der er oppskrytt. Da har du ikke gjort det rett.... Eller så er du ikke sterk nok. Har du godt trente muskler kan kniping utgjøre en helt syk forskjell for både deg og partner 1
Stefan Skrevet 4. mars 2011 #22 Skrevet 4. mars 2011 Da har du ikke gjort det rett.... Eller så er du ikke sterk nok. Har du godt trente muskler kan kniping utgjøre en helt syk forskjell for både deg og partner Amen!
Lykkelitenen Skrevet 4. mars 2011 #23 Skrevet 4. mars 2011 Det hender det kommer fornuftige svar her i fra også
pelle Skrevet 4. mars 2011 #24 Skrevet 4. mars 2011 Funker knapt, bruker den aldri under sex. Det blir jo helt feil. Alt det der er oppskrytt. Ehhhh.... Hva?
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2011 #25 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er flink jente og gjør knipeøvelsene mine hver dag. Du kan tro at samboeren min nyter godt av det Jeg klarer veldig godt å knipe når jeg sitter oppå han også. Med nok trening klarer man det Om man ikke klarer å puste mens man kniper, gjør man det feil. Da er det nok magemusklene man kniper med, og det hjelper lissom lite Som en annen sa, prøv å stoppe strålen når du tisser, da bruker du rette muskler. Gjør knipeøvelser hver dag, så kommer det seg fort. Det geniale er jo at man kan gjøre øvelsene når som helst og hvor som helst. Mens man henger på KG, for eksempel 1
FantasDick Skrevet 5. mars 2011 #26 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har vel egentlig trent musklene der nede jevnlig siden jeg var 15 år og fant ut av disse musklene. Jeg var/er livredd for å bli vid/løs så jeg har knepet hele tiden, selv før jeg hadde sex. Kniper ikke hver dag, men prøver å huske på dem i reklamepauser, når jeg sitter på bussen, venter på legekontoret og i andre kjedelige situasjoner. Varierer med mange og korte knip, og færre og lengre. Er godt trent, kan bruke musklene i alle stillinger, bruker dem for å "bikke over" når jeg vil oppnå orgasme osv. Jeg er trang, om jeg kan få si det selv. 2
Gjest fornøyd Skrevet 5. mars 2011 #27 Skrevet 5. mars 2011 Hei :-) Jeg nærmer meg 42 og har to barn. Jeg var med i et forskningsprosjekt i forhold til bekkenbunnsmuskulatur for to år siden og er kjempefornøyd! Kari Bø var en av "mentorene" bak dette (google ;-)) Det er helt riktig at man kan finne musklene ved å stoppe strålen når man tisser. For meg var det i starten enklest når jeg satt og med korte knip. Det å holde litt er vanskeligere og må trenes opp over tid. Musikk var et godt råd og det finnes en dvd (core wellness) som kan hjelpe. Så til resultater.. Min kjæreste er strålende fornøyd. Hvis jeg blir for ivrig og kniper for mye kommer han rett og slett ikke inn. Mitt sexliv kan ikke kjennes igjen. Sterkere og flere orgasmer og mye mer nytelse for oss begge. Det er også mange andre fordeler. Jeg har laget meg vaner, kniper når jeg kjører bil, pusser tenner mm. Det er jo ikke noen jobb når det lages sånne vaner. Jeg anbefaler dere på det varmeste å gjøre dette. Kniper du riktig føles det som du løfter opp innvendig uten at du bruker magemuskler eller strammer rumpe. I starten kan det være litt vanskelig å isolere men det kommer. Lykke til! :-) 3
Gjest jake Skrevet 8. mars 2011 #28 Skrevet 8. mars 2011 Til alle dere digge damer der ute vil vite hvordan knipemusklene mine fungerer er det bare og teste mine dere får en digg opplevelse. Kuken min er åpen for litt mystikk.
Lykkelitenen Skrevet 8. mars 2011 #29 Skrevet 8. mars 2011 Hei :-) Jeg nærmer meg 42 og har to barn. Jeg var med i et forskningsprosjekt i forhold til bekkenbunnsmuskulatur for to år siden og er kjempefornøyd! Kari Bø var en av "mentorene" bak dette (google ;-)) Det er helt riktig at man kan finne musklene ved å stoppe strålen når man tisser. For meg var det i starten enklest når jeg satt og med korte knip. Det å holde litt er vanskeligere og må trenes opp over tid. Musikk var et godt råd og det finnes en dvd (core wellness) som kan hjelpe. Så til resultater.. Min kjæreste er strålende fornøyd. Hvis jeg blir for ivrig og kniper for mye kommer han rett og slett ikke inn. Mitt sexliv kan ikke kjennes igjen. Sterkere og flere orgasmer og mye mer nytelse for oss begge. Det er også mange andre fordeler. Jeg har laget meg vaner, kniper når jeg kjører bil, pusser tenner mm. Det er jo ikke noen jobb når det lages sånne vaner. Jeg anbefaler dere på det varmeste å gjøre dette. Kniper du riktig føles det som du løfter opp innvendig uten at du bruker magemuskler eller strammer rumpe. I starten kan det være litt vanskelig å isolere men det kommer. Lykke til! :-) Jeg blir så glad på dine vegner At knipeøvelser er viktig og fungerer er du et godt eksempel på Bra med tips, inspirasjon og motivasjon, tror mange her inne trenger det 1
womenwomen Skrevet 8. mars 2011 #30 Skrevet 8. mars 2011 Hvor mye bruker du knipemuskelen når du har sex? Her snakker jeg først og fremst om jentene. Er det å bruke denne med på å gi deg orgasme? Jeg fant en side på nett hvor det sto at man skulle trene knipemuskelen (eller pc-muskelen som den så fint heter) daglig. Da skulle du knipe i 8 sek. av gangen, og gjenta dette 20 ganger. Klarer alle det? Jeg klarer det nemlig ikke. Jeg klarer kanskje å holde den inne i 3 sekunder, men da klarer jeg ikke å puste med magen samtidig. Er jeg "dårlig" trent i den da? Jeg har forstått at denne har mye å si for sex, og jeg er en av de som ikke når orgasme under sex.. kan dette ha noe med saken å gjøre? Takk for svar Jeg er trang nok og trenger egentlig ikke å knipe aktivt for å nyte et samleie , nyter det uansett , men merker at det kan øke nytelsen dersom penis er mindre enn hva jeg er vant til fra før : ) En normalt stor penis føles litt tungt å klare å knipe rundt , nettopp forde muskele føles litt utspilt . Det er lettest å knipe rundt noe lite - eks en finger . Det er deilig å knipe rundt . Det får jeg fort orgasme av ..( Jeg har ikke født barn ) Men selv om man ikke har født - er det jo lurt med litt knipetrening iblant . Men bruker det mest aktivt under fingring som forspill . Rett og slett forde jeg syns det er deilig å knipe rundt noe lite som eks en finger når jeg er kåt : )
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #31 Skrevet 12. mars 2011 Gjør alle dette altså??? Jeg har aldri gjort det noe særlig. Prøvd men har vanskeligheter for å knipe lengre enn et par sekunder, og hvis jeg prøver mens jeg har en penis i meg så klarer jeg ikke kjenne om jeg gjør det eller ikke heller! Hvordan vet man om man er vid?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #32 Skrevet 14. mars 2011 Skal faktisk invistere i en slik Etter tre barnefødsler så er det på tide å trene opp "gamla" som heretter kun skal brukes til kos. 1
Gjest Heloise Skrevet 14. mars 2011 #33 Skrevet 14. mars 2011 Skal faktisk invistere i en slik Etter tre barnefødsler så er det på tide å trene opp "gamla" som heretter kun skal brukes til kos. Juhu! Det er ikke bare jeg :D Vil gjerne høre hva du synes om den og om du mener den har noe effekt etterhvert
Gjest henne Skrevet 14. mars 2011 #34 Skrevet 14. mars 2011 Jeg får fint til å stoppe tissestråle, men jeg gjør det jo tydeligvis feil fordiom, musklene i bakenden blir jo brukt i aller høyeste grad når jeg skal øve meg.... klarer å knipe under sex da(bruker de da riktig tror jeg), men jeg skjønner visst ikke helt hvordan jeg skal isolere? er det slik at man etterhvert får det til - og at man bruker mindre av musklene i bakenden etterhvert? (kan jo risikere å få sprettrumpe av dette her i tillegg )
Stefan Skrevet 14. mars 2011 #35 Skrevet 14. mars 2011 Jeg er trang nok og trenger egentlig ikke å knipe aktivt for å nyte et samleie , nyter det uansett , men merker at det kan øke nytelsen dersom penis er mindre enn hva jeg er vant til fra før : ) En normalt stor penis føles litt tungt å klare å knipe rundt , nettopp forde muskele føles litt utspilt . Det er lettest å knipe rundt noe lite - eks en finger . Det er deilig å knipe rundt . Det får jeg fort orgasme av ..( Jeg har ikke født barn ) Men selv om man ikke har født - er det jo lurt med litt knipetrening iblant . Men bruker det mest aktivt under fingring som forspill . Rett og slett forde jeg syns det er deilig å knipe rundt noe lite som eks en finger når jeg er kåt : ) Aktiv kniping under samleie gjør underverker uansett stor eller liten penis... :gjeiper:
pelle Skrevet 16. mars 2011 #36 Skrevet 16. mars 2011 Inspirert av denne tråden har jeg de par siste ukene gått målrettet inn for å trene knipemusklene. Har alltid knepet en del og hatt deilig utbytte av det Men nå etter masse kniiiiiping hver dag har det skjedd ennå mer! Jeg er sammen med (les: har sex med) "vennen" min Ø så godt som hver dag, og nå de siste dagene har han rett og slett hatt problemer med å holde særlig lenge. I går lo han mens han sa "herregud jeg tror jeg kommer med en gang" - og det gjorde han. Omtrent tilsvarende i dag, så han flirte litt og lurte på hva som hadde skjedd. Han har jo aldri tidligere hatt problemer med å holde leeenge... I know! Knappe to uker med intensiv knipetrening, og allerede merkbar oppstramming. Og jeg som trodde jeg var rimelig stram fra før 2
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #37 Skrevet 17. mars 2011 Knappe to uker med intensiv knipetrening, og allerede merkbar oppstramming. Og jeg som trodde jeg var rimelig stram fra før Hurra Nå skal jeg begynne å trene også. Er det med eller uten hjelpemidler du trener? Er det slik at du sitter f.eks. på jobb eller foran TV'n og bare kniper? 1
Mariel84 Skrevet 17. mars 2011 #38 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har alltid knepet en del og hatt sterke PC muskler, fått mye kommentarer på de under akten ja. Under selve sexakten kniper jeg ikke hele tiden, jeg kommer meg ikke over toppen uansett Hvis jeg kniper er det for han og ikke meg. Men å kunne knipe hardt har alltid vært greia mi, fått servert en del store øyne ja, og også noen "au", men da må jeg innrømme at jeg brifa. :gjeiper: 1
pelle Skrevet 17. mars 2011 #39 Skrevet 17. mars 2011 Hurra Nå skal jeg begynne å trene også. Er det med eller uten hjelpemidler du trener? Er det slik at du sitter f.eks. på jobb eller foran TV'n og bare kniper? Det er uten hjelpemidler, men under dusjing har jeg brukt mine "fingerferdigheter" for å sjekke at det er noen virkning av knipingen. Greit å virkelig kjenne "grepet" Men altså: -jeg kniper mens jeg pusser tenner, og teller til 30 i vanlig tempo 3 ganger før jeg er ferdig. Dette etter tips herfra. Morgen og kveld. -Buss til og fra jobb, ca 20 min. hver vei: kniping etter musikk på øret. -Om jeg må ta heisen på jobb kniper jeg så hardt jeg klarer i èn lang kniiiip så lenge heisen går. - TV-titting: reklamepauser = knipetid. Teller til 30 x 3 Tror jeg har fått med meg alt her nå. Klem, og lykke til. Og ja, jeg er like fornøyd i dag. Og det vet jeg om èn til som er! :gjeiper:
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #40 Skrevet 17. mars 2011 Jeg når heller ikke orgasme ved sex, men jeg kan holde knipemuskelen inne kjempelenge og jeg kan puste samtidig som jeg kniper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå