Gå til innhold

Anne Rimmen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men kva er eigentleg å vere pen, då? Kva einaste gong nokon legg ut bilete av damer her inne og spør om/vil ha bekrefta om ho er pen, kjem dei fleste med kommentarar som "ho ser heilt OK ut, men ikkje noko skjønnheit" osv. Folk har jo skyhøge krav?

Legg gjerne ut bilete av ei "klassisk pen" dame.

Viss Anne Rimmen "ikkje er noko skjønnheit" tør eg ikkje tenkje på korleis oss vanleg dødlege ville ha blitt klassifisert :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kva er eigentleg å vere pen, då? Kva einaste gong nokon legg ut bilete av damer her inne og spør om/vil ha bekrefta om ho er pen, kjem dei fleste med kommentarar som "ho ser heilt OK ut, men ikkje noko skjønnheit" osv. Folk har jo skyhøge krav?

Legg gjerne ut bilete av ei "klassisk pen" dame.

Viss Anne Rimmen "ikkje er noko skjønnheit" tør eg ikkje tenkje på korleis oss vanleg dødlege ville ha blitt klassifisert :fnise:

Jeg har en teori om dette:

Vi gutta (og en del jenter) liker jo Rimmen. Og ikke uten grunn, hun er jo rålekker.

Dette er truende for en del damer, og de reagerer med å nedvurdere hennes skjønnhet. "Joda, helt OK, liksom, men ikke noe spesielt. Mangler stil. Som nabojenta." bla, bla, bla. Vel, dere kan bare gi dere med det, dere er gjennomskua.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om dette:

Vi gutta (og en del jenter) liker jo Rimmen. Og ikke uten grunn, hun er jo rålekker.

Dette er truende for en del damer, og de reagerer med å nedvurdere hennes skjønnhet. "Joda, helt OK, liksom, men ikke noe spesielt. Mangler stil. Som nabojenta." bla, bla, bla. Vel, dere kan bare gi dere med det, dere er gjennomskua.

:fnise:

Kan sikkert vere noko i det ;)

Eg tykkjer i alle fall ho er pen. Veldig pent smil, eg skulle gjerne hatt ein slik munn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det er ikke et hårstrå på det hodet der som ikke er helbleket. De fleste blondiner i Norge er falske, kun få som har naturlig, blond hårfarge

Neeeei, ikke gjør kål på illusjonene mine da. På den annen side innbiller jeg meg at kvinner ser ned på kommunefargen min, og så er de kommunefarget selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint med forskjellig smak, er at nettopp det gjør at det finnes en "perfekt partner" for de fleste av oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om hun så så middels ut, er det umulig å riste bort tankene om å få rimme henne. - Av en eller annen merkelig grunn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om hun så så middels ut, er det umulig å riste bort tankene om å få rimme henne. - Av en eller annen merkelig grunn. :ler:

Tror dere at det finnes en Facebook-gruppe?

"Vi som vil rimme Rimmen."?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

For all del - dama ser veldig sympatisk og hyggelig ut, men jeg ville ikke snudd meg etter henne på gaten på grunn av utseendet.

What?? Viss ikke det der er en slående vakker dame lurer jeg på hva dine krav er. Det er sjelden jeg ser så vakre kvinner på gata.

Blir litt overrasket over at så mange (særlig menn) her betegner henne ingenting spesielt. Hva er det dere sammenligner med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt overrasket over at så mange (særlig menn) her betegner henne ingenting spesielt. Hva er det dere sammenligner med da?

Nå er det sånn at en bil er en bil, enten den går på bensin, diesel, gass eller EL. Når bilen har full tank peker drivstoffmåleren rett opp, selv om ikke nåla til EL-bilen peker opp for det samme som dieselbilen. Sånn er det med menn også.

Vi preges av våre erfaringer. Gode (seksuelle) minner av en kvinne med visse trekk kan få nåla til å peke opp mot kvinner med tilsvarende trekk. Negative minner kan få meg til å sky kvinner som minner om eksen. Veien blir til mens det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sånn at en bil er en bil, enten den går på bensin, diesel, gass eller EL. Når bilen har full tank peker drivstoffmåleren rett opp, selv om ikke nåla til EL-bilen peker opp for det samme som dieselbilen. Sånn er det med menn også.

Vi preges av våre erfaringer. Gode (seksuelle) minner av en kvinne med visse trekk kan få nåla til å peke opp mot kvinner med tilsvarende trekk. Negative minner kan få meg til å sky kvinner som minner om eksen. Veien blir til mens det går...

Jeg skjønner jo at ingen kan være alles cup of tea, men å si at hun ser ordinær ut synes jeg likevel blir merkelig. Man kan vel se at noen er usedvanlig vakker uten å like utseendet deres av den grunn :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at ingen kan være alles cup of tea, men å si at hun ser ordinær ut synes jeg likevel blir merkelig. Man kan vel se at noen er usedvanlig vakker uten å like utseendet deres av den grunn :klo:

Vel, kompassnåla mi peker ikke på vakker, men søt. Og svakt oppover når hun filmes i halvfigur. Kan det tenkes at definisjonsvanskene bunner i at du bruker ordet vakker synonymt med pen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, kompassnåla mi peker ikke på vakker, men søt. Og svakt oppover når hun filmes i halvfigur. Kan det tenkes at definisjonsvanskene bunner i at du bruker ordet vakker synonymt med pen?

Det er vel egentlig akkurat det jeg mener jeg ikke gjør :klo: Etter hva jeg kan se, er Anne Rimmen en skjønnhet. Hun har vakre trekk, vakker hud og vakker figur. Ikke at alle skjønnheter er pene, men man kan likevel se at de er vakre. Jeg skjønner godt at ikke alle synes Anne Rimmen er den peneste de har sett, men å kalle henne ordinær synes jeg er å gå for langt. Det er hun rett og slett ikke.

Men selvsagt er både skjønnhet og penhet subjektivt. Penhet i størst grad så.

Endret av kanel23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min liker hennes utseende, hun er visstnok "ganske flott" som han så fint sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Viss ikke det der er en slående vakker dame lurer jeg på hva dine krav er. Det er sjelden jeg ser så vakre kvinner på gata.

Mine krav? Vi snakker om smak her.

Jeg har ikke sagt at hun er ordinær, jeg registrerer jo at hun er pen, men det er søsteren og moren min også :)

Hun er ganske enkelt ikke den typen kvinne jeg snur meg etter. Som Kamikatze sier - kompassnåla reagerer ikke på henne slik den gjør på en annen utseende jente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
AnonymBruker

Anne Rimmen er helt ok, syns kanskje hun ser litt eldre ut enn det hun er :P

henriette bruusgaard derimot syns jeg er supersjarmerende og pen, naturlig skjønnhet! :D

Enig! Henriette Bruusgaard er nydelig! HUN er en "typisk skandinavisk skjønnhet", blond og feminin.

Jeg synes også Anne ser bra ut og er en dyktig reporter - men hun er ingen stor skjønnhet, mener nå jeg. Ganske vanlig egentlig. Har truffet henne endel ganger for noen år tilbake, syntes ikke hun var særlig hyggelig da... men for all del, har sikkert forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes både Anne Rimmen og Henriette Brusgaard er fine. Men veldig ordinære, skandinaviske jenter, uten at det er noe negativt.

Norge har mange fine blondiner, jeg har mine favoritter og det er ikke Rimmen og Brusgaard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes både Anne Rimmen og Henriette Brusgaard er fine. Men veldig ordinære, skandinaviske jenter, uten at det er noe negativt.

Norge har mange fine blondiner, jeg har mine favoritter og det er ikke Rimmen og Brusgaard.

Hvem er dine favoritter da?

Det er uten tvil mange vanlige jenter, som du ser på gata daglig, som er mye penere enn kjendisene. Veldig trist å nevne akkurat henne, men: hun Martine Vik Magnussen som ble drept i London, var virkelig en nydelig jente. En norsk skjønnhet som du ofte finner på vestkanten i Oslo og Bærum.

Anne Rimmen er ikke spesielt pen, synes jeg, men hun ser sunn og fresh ut og er selvsikker, det er jo tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...