Gå til innhold

Anne Rimmen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært flere diskusjoner her på forumet om norske kvinner virkelig er vakre på verdensskalaen, eller ikke.

Vi er ikke eksotiske, hevder enkelte, vi er bleike og utvaska og ikke like glødende som f.eks. de søreuropeiske.

Jeg presenterer Anne Rimmen (en dame som de fleste har fått med seg for lengst):

http://g.api.no/obscura/pub/708x708r/03581/1293525247000_Anne_Rimmen__mal_2_3581206708x708r.jpg

Dere kan si hva dere vil, men slike damer finner man søren ikke mange andre steder enn i Norge. En kjølig, ren og naturlig skjønnhet som er helt spesiell for dette landet.

Så det så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært flere diskusjoner her på forumet om norske kvinner virkelig er vakre på verdensskalaen, eller ikke.

Vi er ikke eksotiske, hevder enkelte, vi er bleike og utvaska og ikke like glødende som f.eks. de søreuropeiske.

Jeg presenterer Anne Rimmen (en dame som de fleste har fått med seg for lengst):

http://g.api.no/obscura/pub/708x708r/03581/1293525247000_Anne_Rimmen__mal_2_3581206708x708r.jpg

Dere kan si hva dere vil, men slike damer finner man søren ikke mange andre steder enn i Norge. En kjølig, ren og naturlig skjønnhet som er helt spesiell for dette landet.

Så det så.

Jeg kan ikke si meg enig i at dette er en skjønnhet i særklasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes hun er helt normal. jeg tenker ikke 'woooow'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant

jeg synes egentlig ikke hun er så veldig fin. Hun er ikke stygg men det er mange Norske kvinner som er finere en hva hun er,

hun ser egentlig helt alminlig ut synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tykkjer ho er veldig pen.

Eg trur for øvrig ho er dansk då ;)

Forresten er det feil å seie at nordiske kvinner ikkje er "eksotiske" - eksotisk betyr jo framand/spennande/ulikt det ein er van med. I afrika vil ein person med nordisk utsjånad vere veldig eksotisk ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun er veldig pen. Og det smilet kan vel noen og enhver misunne henne.

I tillegg til et meget flott utseende virker hun også som en meget sympatisk ung dame.

Og så er hun en dyktig sportsreporter. ( Jeg er heterofil kvinne, for å ha sagt det.) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så typisk norsk å være så blond da? De fleste bleker eller striper håret, hadde de ikke gjort det så hadde de sett ut som grå mus med kommunefarget hår. Men jeg synes det er litt typisk norsk/nordisk at damene er høyere og kraftigere bygget (da mener jeg ikke tjukke).Høye kinnben og rett nese er også veldig nordisk. Synes uansett Anne Rimmen er en flott dame da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at noen andre i denne tråden sier det er typisk norsk å være BLOND.

Kan du?

Men bra du er enig i at hun er en flott dame, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, då eg budde i Portugal vart eg sett på som blond (har standard kommunefarga norsk hår som blei litt lysare og finare under portugisisk sol), eg blei sett på som veldig eksotisk med heilt andre trekk enn dei hadde, typisk norsk med andre ord, litt smale auge, høge kinnbein, tydelege og definerte trekk. Ser sjølv på det som kantete, men for dei var det spennande, ansleis og pent. Folk kom og tok meg på håret på gata! Same i Afrika. Til og med i Australia skiller eg meg ut, og får stadig spm med kor i Europa eg kjem frå, også før eg har opna kjeften og avslørt meg med aksenten min. Så sjølvsagt finn ikkje vi nordmenn pene, vi ser jo sånn ut sjøl. Men utanfor nordeuropa så ser vi ansleis ut, nokre tykkjer det er pent, andre ikkje. Men denne klaginga på at norske damer er stygge?

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunefargen er en nyanse av blond.

Jeg vil forøvrig ikke kalle hun der for "typisk norsk skjønnhet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ikke et hårstrå på det hodet der som ikke er helbleket. De fleste blondiner i Norge er falske, kun få som har naturlig, blond hårfarge

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er grisepen. :rodmer:

Men ikke med så kort hår som hun hadde på MGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest strykebrett

Jeg syns hun er veldig pen jeg. Syns også at de fleste damene i Norge er fine.

De eneste jeg syns ikke er særlig pene er de som helt tydelig driter i seg selv og lar seg selv forfalle totalt, både i kropp, stil, klær og hygiene. Men det er vel ikke noe spesielt for Norge at slikt er utiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Rimmen er helt ok, syns kanskje hun ser litt eldre ut enn det hun er :P

henriette bruusgaard derimot syns jeg er supersjarmerende og pen, naturlig skjønnhet! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Jeg syns Anne Rimmen er nydelig, og jeg syns at Norge har mange fine damer, både lyse og mørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...