sinne Skrevet 19. september 2011 #161 Del Skrevet 19. september 2011 Vi er gravide! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirie Skrevet 19. september 2011 #162 Del Skrevet 19. september 2011 Gratulerer! Så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quelleriel Skrevet 20. september 2011 #163 Del Skrevet 20. september 2011 Yay! Gratulerer så mye! Blir spennende å følge deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 20. september 2011 #164 Del Skrevet 20. september 2011 Hurra! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 20. september 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for alle gratulasjoner! ara, dette er NØYE gjennomtenkt! Ingen vei tilbake nå uansett Niennas; jeg skal fortsette å tenke positivt og kose meg masse! Etter det første trimester flyr nok tida forbi som silverdoe sier Vi er overlykkeligere, og familie og venner er veldig glade på våre vegne! Bryllupet skal nå stå i Granada, Spania i slutten av januar. Foreldre og forlovere er invitert med dit, så er resten av slekta og venner invitert til en fest da vi kommer hjem igjen. Jeg har til og med funnet brudekjolen ! Det burde være plass til en liten mage der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 20. september 2011 #166 Del Skrevet 20. september 2011 Veldig fin brudekjole! Lykke til både med baby og bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 20. september 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 20. september 2011 Veldig fin brudekjole! Lykke til både med baby og bryllup Tusen takk, silverdoe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. september 2011 #168 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg vil også til Spania i januar Lurt av dere å gifte dere før babyen kommer, du kommer sikkert til å være helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. september 2011 #169 Del Skrevet 21. september 2011 Nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caca Skrevet 23. september 2011 #170 Del Skrevet 23. september 2011 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 24. september 2011 Forfatter #171 Del Skrevet 24. september 2011 Det var det vi tenkte, Niennas Vi får nok ikke reist så mye etterpå, dog vi har tenkt endel på å studere i Roma til neste år. Han studerer eller jobber som spansklærer på dagtid, og jeg tar kveldsstudier. Det blir vanskelig, men det er ikke umulig! Vi orker virkelig ikke et år til i denne kulden Jeg merker ikke så mye til graviditeten sånn sett, men jeg veksler mellom å være totalt utslitt, og hyper/søvnløs. Jeg merker min kjære kan bli litt oppgitt noen ganger Brystene mine er veldig ømme, men de har blitt mye fastere, noe som er veldig greit Jeg håper inderlig at jeg er blandt de 25 % som ikke lider av morgenkvalme, da det eneste jeg har kjent på er litt uggenhet. Det jeg merker mest til, er at jeg spiser HELE TIDEN! Jeg har alltid lyst på smoothie, og drikker masse daglig. Det er jo forsåvidt en god ting, men jeg tror nok jeg kommer til å legge på meg en god del under denne graviditeten. Det er jo bare en bagatell da, det finnes jo viktigere ting å bry seg om! Dette er jo ikke bare mitt barn, så min kjære føler han har mye han skulle sagt når det kommer til hva jeg putter i meg. Jeg får ikke lov til å spise godteri som loveheart og andre sukkerfylte søtsaker, eller potetgull tilsatt MSG. Minst mulig E-stoffer også. Problemet er at det beste godteriet er også det mest usunne Så i kveld blir det Lays potetgull, og Lohengrin sjokolade. Sikkert ikke veldig sunt, men ikke noe direkte skadelig for barnet ihvertfall Alt i alt, vil jeg helt klart konkludere med at det er superkoselig å være gravid! Det er helt utrolig at jeg har to hjerter som banker i kroppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. september 2011 #172 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer med graviditet! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 25. september 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer med graviditet! Lykke til Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 26. september 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 26. september 2011 I går merket jeg at noe var galt, så jeg gikk til legen i dag. I teorien skal jeg være litt over syv uker på vei, men det var ingenting å se på innveldig UL. Jeg har tatt blodprøve, og skal tilbake på onsdag. Antageligvis MA. Jeg gråt så mye i resepsjonen at jeg måtte settes inn på et privat rom mens jeg ventet. Jeg har grått i hele natt og i hele dag. Heldigvis har jeg en fantastisk forlovede som ordner med alt fra klemmer til mat. Det har hjulpet veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. september 2011 #175 Del Skrevet 26. september 2011 :omg: ingenting å se?! Huff å huff..Hva sa legen for noe mer da? Er det ikke noe håp for at det er noe inni der? Dette var leit å høre om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 27. september 2011 #176 Del Skrevet 27. september 2011 Så leit! Eg krysser fingrane og håper på det beste for dykk!! Eg opplevde sjølv ein MA i fjor, vårt første forsøk.. Det er ikkje noko god oppleving Men eg håper at alt går bra for dykk, og at der er noko likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. september 2011 #177 Del Skrevet 27. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. september 2011 #178 Del Skrevet 27. september 2011 Da jeg ifølge mine beregninger skulle være syv uker på vei, så kunne hun ikke se noe embryo. Alt hun kunne se var et snev av fostervann. En uke senere derimot, kunne man med innvendig UL se et bankende hjerte. Så det er kanskje håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. september 2011 #179 Del Skrevet 27. september 2011 Ønsker deg lykke til med graviditeten, og håper i grunn alt ordner seg for deg. Men les gjennom denne tråden en ekstra gang, med øynene åpne, en siste gang før uke tolv. Det er ikke for sent å ombestemme seg, hvis du skulle velge å handle rasjonelt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 27. september 2011 #180 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan merket du at noe var galt da? Krysser også fingrene for dere og at det bare er for tidlig og se noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå