Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 mitt søskenbarn tok sitt eget liv natt til søndag.... 20 år gammel... En gutt full av latter, så mange drømmer og planer, en skikkelig gla gutt. Nå er han ikke mer, får aldri se han igjen, aldri høre han le... Det er så utrolig vanskelig å forstå, men vi vil aldri forstå det, nå er det et faktum at vi bare må akseptere det... Jeg tenker på foreldrene, broren, alle de som sto ham så nær, jeg tenker på frustrasjonen han må ha følt i det han ikke så en annen utvei enn å gjøre ende på livet sitt, hva tenkte han? hvordan føles det å gjøre til løkka som skal ende alt? Hadde han smerter før livet ebbet ut? Tenkte han på noen? Spørsmål vi akdri får svar på, spørsmål som for all tid vil stå ubesvart. Jeg gruer til begravelsen.... det blir tungt å følge ham til sitt siste hvilested, tungt å se de aller nermeste lide tapet av en så flott gutt! Tungt å kjenne på savnet, tungt å vite at aldri, aldri skal jeg se han igjen i livet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Så forferdelig trist Håper du har noen som kan gi deg støtte i denne vonde tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Så trist.... Håper at du har noen å snakke med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kondolerer! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 28. oktober 2003 #6 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå