Gå til innhold

hvordan tolkes en slik setning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jenters vagina er verdt sin vekt i gull.

??????

denne er inspirert fra en kommentar på en blogg jeg leste, så jeg har ikke funnet på den helt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok vedkommende prøver å uttrykke sin kjærlighet for vaginaer, men det var fryktelig dårlig uttrykt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vedkommende prøver å uttrykke sin kjærlighet for vaginaer, men det var fryktelig dårlig uttrykt.

bloggpostingen jeg leste -tar det etter hukommelsen :-) handlet om overfallsvoldtekter... personlig tror jeg at det betyr at jenters vagina er verdt å beskytte mot voldtekt eller noe slikt, hehe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bloggpostingen jeg leste -tar det etter hukommelsen :-) handlet om overfallsvoldtekter... personlig tror jeg at det betyr at jenters vagina er verdt å beskytte mot voldtekt eller noe slikt, hehe :Nikke:

jenter er verdt å beskytte mot voldtekt var det jeg prøvde å si...

synd man ikke kan endre innlegg hvis man velger å være "anonymbruker" :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veier en vagina? Ikke mye. La oss si 50 gram. 50 gram gull er ikke verdt noe særlig. Det som menes med dette er altså at jenta er et billig ludder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. En vagina er et rør, og består dermed i hovedsak av tomrom - altså kan ikke forfatteren ha syntes vaginaen er verdt stort mer enn en gjennomsnittlig tyggispakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. En vagina er et rør, og består dermed i hovedsak av tomrom - altså kan ikke forfatteren ha syntes vaginaen er verdt stort mer enn en gjennomsnittlig tyggispakke.

Enig i dette, bare at bloggposten var om voldtekt, altså er det nok en veldig sarkastisk kommentar til hvor lite en jente/vaginaen hennes er verdt for voldtektsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten er det jo sånn at tyngre vaginaer er mindre verdt en de mer magre variantene. Ingen liker feite jenter/kvinner, mens for eksempel en tynn kvinne eller yngre ungdommer sitt kjønnsorgan er mye mer verdt siden det er mer attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten er det jo sånn at tyngre vaginaer er mindre verdt en de mer magre variantene. Ingen liker feite jenter/kvinner, mens for eksempel en tynn kvinne eller yngre ungdommer sitt kjønnsorgan er mye mer verdt siden det er mer attraktiv.

Dette har da overraskende lite med noe som helst å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vaginaer er ekle. For meg er de ikke verdt en dritt.

Dag Tjøstheim

hvorfor det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi h*n er homo ?

Hvorfor skriver du h*n i denne sammenhengen? Hvis du skal si at en person som ikke liker vaginaer er homo, må det nødvendigvis være et mannfolk...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skriver du h*n i denne sammenhengen? Hvis du skal si at en person som ikke liker vaginaer er homo, må det nødvendigvis være et mannfolk...

"Vagina" blir ofte brukt som slang for homofile menn, så det blir riktig either way :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...