AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 jenters vagina er verdt sin vekt i gull. ?????? denne er inspirert fra en kommentar på en blogg jeg leste, så jeg har ikke funnet på den helt selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 24. februar 2011 #2 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg tror nok vedkommende prøver å uttrykke sin kjærlighet for vaginaer, men det var fryktelig dårlig uttrykt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg tror nok vedkommende prøver å uttrykke sin kjærlighet for vaginaer, men det var fryktelig dårlig uttrykt. bloggpostingen jeg leste -tar det etter hukommelsen :-) handlet om overfallsvoldtekter... personlig tror jeg at det betyr at jenters vagina er verdt å beskytte mot voldtekt eller noe slikt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Del Skrevet 24. februar 2011 bloggpostingen jeg leste -tar det etter hukommelsen :-) handlet om overfallsvoldtekter... personlig tror jeg at det betyr at jenters vagina er verdt å beskytte mot voldtekt eller noe slikt, hehe jenter er verdt å beskytte mot voldtekt var det jeg prøvde å si... synd man ikke kan endre innlegg hvis man velger å være "anonymbruker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvor mye veier en vagina? Ikke mye. La oss si 50 gram. 50 gram gull er ikke verdt noe særlig. Det som menes med dette er altså at jenta er et billig ludder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Del Skrevet 24. februar 2011 Hmm. En vagina er et rør, og består dermed i hovedsak av tomrom - altså kan ikke forfatteren ha syntes vaginaen er verdt stort mer enn en gjennomsnittlig tyggispakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Del Skrevet 24. februar 2011 Hmm. En vagina er et rør, og består dermed i hovedsak av tomrom - altså kan ikke forfatteren ha syntes vaginaen er verdt stort mer enn en gjennomsnittlig tyggispakke. Enig i dette, bare at bloggposten var om voldtekt, altså er det nok en veldig sarkastisk kommentar til hvor lite en jente/vaginaen hennes er verdt for voldtektsmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #8 Del Skrevet 24. februar 2011 I virkeligheten er det jo sånn at tyngre vaginaer er mindre verdt en de mer magre variantene. Ingen liker feite jenter/kvinner, mens for eksempel en tynn kvinne eller yngre ungdommer sitt kjønnsorgan er mye mer verdt siden det er mer attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #9 Del Skrevet 24. februar 2011 I virkeligheten er det jo sånn at tyngre vaginaer er mindre verdt en de mer magre variantene. Ingen liker feite jenter/kvinner, mens for eksempel en tynn kvinne eller yngre ungdommer sitt kjønnsorgan er mye mer verdt siden det er mer attraktiv. Dette har da overraskende lite med noe som helst å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #10 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg syns vaginaer er ekle. For meg er de ikke verdt en dritt. Dag Tjøstheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #11 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg syns vaginaer er ekle. For meg er de ikke verdt en dritt. Dag Tjøstheim hvorfor det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #12 Del Skrevet 24. februar 2011 hvorfor det?? Fordi h*n er homo ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #13 Del Skrevet 24. februar 2011 Fordi h*n er homo ? Hvorfor skriver du h*n i denne sammenhengen? Hvis du skal si at en person som ikke liker vaginaer er homo, må det nødvendigvis være et mannfolk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #14 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvorfor skriver du h*n i denne sammenhengen? Hvis du skal si at en person som ikke liker vaginaer er homo, må det nødvendigvis være et mannfolk... "Vagina" blir ofte brukt som slang for homofile menn, så det blir riktig either way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå