Steinar40 Skrevet 26. februar 2011 #81 Skrevet 26. februar 2011 Ekte kjærlighet er pikk. Det fins ikke noe mer romantisk og dypt hengivende enn pikk. Plutselig ble det åpenbart hvorfor kvinner skriker "Din pikk!" når de er sinna 1
Steinar40 Skrevet 26. februar 2011 #82 Skrevet 26. februar 2011 Perpetuum mobile sier jeg bare. Er banken åpnet igjen nå da? Nei. Hardt-mot-hardt er det eneste som gjelder.
Gjest Eurodice Skrevet 26. februar 2011 #83 Skrevet 26. februar 2011 Plutselig ble det åpenbart hvorfor kvinner skriker "Din pikk!" når de er sinna Jeg må være usedvanlig veloppdragen eller underkuet, for jeg bruker ikke slike ord, hverken som skjellsord eller i andre sammenhenger .
Stefan Skrevet 26. februar 2011 #84 Skrevet 26. februar 2011 Tullprat, jeg gidder ikke være sammen med menn jeg må oppdra. Foretrekker menn som er ferdig oppdratt og skjønner av seg selv at i et forhold er man to og begge må ta sin del av lasset for at alt skal gå rundt og forholdet skal bevares. Det med å skulle "oppdra" menn syns jeg høres nedverdigende ut og fratar en voksen mann alt ansvar. :gjeiper: Det er godt iallefall DU ser det slik. Nok av kvinner som bruker masse energi på å oppdra og forandre mannen. Noe som i 90% av tilfellene er bortkastet, da menn stort sett er seg selv uansett hvor mye vi blir mast på.
Gjest Jonas Skrevet 26. februar 2011 #85 Skrevet 26. februar 2011 Tror virkelig menn at vi er så desperate at vi tar hva som helst som går i bukser? Nei, vi tror ikke det, vi VET det. Er jo bare å se på par man kjenner, eller høre på damer som forteller om eks'ene sine. Eller lese litt i tråden: Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden.
Gjest Eurodice Skrevet 26. februar 2011 #86 Skrevet 26. februar 2011 Nei, vi tror ikke det, vi VET det. Er jo bare å se på par man kjenner, eller høre på damer som forteller om eks'ene sine. Eller lese litt i tråden: Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden. Ingen regel uten unntak, vet du . Jeg har fått meg en god latter rett som det er av hyrdestundtråden .
Gjest Jonas Skrevet 26. februar 2011 #87 Skrevet 26. februar 2011 Ingen regel uten unntak, vet du . Jeg har fått meg en god latter rett som det er av hyrdestundtråden . Nå er jo "unntakene" flere enn de som følger "regelen". Da eksisterer kanskje ikke regelen? Innrøm det: Damer er like desperate som menn! Dere er ikke noe bedre eller verre enn oss. Synd, men sant. :S
Gjest Eurodice Skrevet 26. februar 2011 #88 Skrevet 26. februar 2011 Nå er jo "unntakene" flere enn de som følger "regelen". Da eksisterer kanskje ikke regelen? Innrøm det: Damer er like desperate som menn! Dere er ikke noe bedre eller verre enn oss. Synd, men sant. :S Jeg går utifra at dette er mest utbredt i yngre aldersklasser, for begge kjønn. Selv har jeg et avslappet forhold til dette fenomenet. Det som skjer, det skjer, tenker jeg.
K.A. Skrevet 28. februar 2011 #89 Skrevet 28. februar 2011 (endret) Tullprat, jeg gidder ikke være sammen med menn jeg må oppdra. Foretrekker menn som er ferdig oppdratt og skjønner av seg selv at i et forhold er man to og begge må ta sin del av lasset for at alt skal gå rundt og forholdet skal bevares. Det med å skulle "oppdra" menn syns jeg høres nedverdigende ut og fratar en voksen mann alt ansvar. :gjeiper: To mennesker som er ferdig oppdratte før de møtes passer ikke sammen. Et forhold som varer har sett en del kompromisser (forhåpentligvis fra begge parter), hvor man gjensidig oppdrar hverandre til å leve sammen med alle sine lyter. Endret 28. februar 2011 av K.A.
K.A. Skrevet 28. februar 2011 #90 Skrevet 28. februar 2011 Nå er jo "unntakene" flere enn de som følger "regelen". Da eksisterer kanskje ikke regelen? Njaa, har du tall å vise til? Er det ikke heller slik at de desperate er mer synlige i terrenget? Med andre ord, du lar et mindretall fylle fokuset ditt.
Steinar40 Skrevet 28. februar 2011 #91 Skrevet 28. februar 2011 To mennesker som er ferdig oppdratte før de møtes passer ikke sammen. Et forhold som varer har sett en del kompromisser (forhåpentligvis fra begge parter), hvor man gjensidig oppdrar hverandre til å leve sammen med alle sine lyter. Bra tenkt, observert og skrevet Ingen er så like at det ikke er nødvendig å tilpasse seg hverandre, eller oppdra hverandre som du skriver det. Det som skremmer meg i sammenhengen, er da at veldig mange tydeligvis ikke klarer å forstå såpass.
Yme Skrevet 28. februar 2011 #92 Skrevet 28. februar 2011 Det som skremmer meg i sammenhengen, er da at veldig mange tydeligvis ikke klarer å forstå såpass. Det er vel derfor så mange forhold og ekteskap ikke fungerer... Folk har blitt opplært av filmer at det finnes en "den rette" der ute, som alt kommer til å klaffe helt med. Mulig det skjer for noen, men for det generelle menneske er det helt nødvendig å inngå kompromisser for å fungere godt i et forhold.
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2011 #93 Skrevet 28. februar 2011 Det er vel derfor så mange forhold og ekteskap ikke fungerer... Folk har blitt opplært av filmer at det finnes en "den rette" der ute, som alt kommer til å klaffe helt med. Mulig det skjer for noen, men for det generelle menneske er det helt nødvendig å inngå kompromisser for å fungere godt i et forhold. Du har veldig rett i dette, Yme. Men saken er at det finnes menn som ikke er fornøyd med damen som hun er, men vil forandre henne helt og skape henne i sitt bilde. Det går selvfølgelig ikke, så disse mennene kommer til å gå som evnukker hele sitt liv.
Yme Skrevet 28. februar 2011 #94 Skrevet 28. februar 2011 Du har veldig rett i dette, Yme. Men saken er at det finnes menn som ikke er fornøyd med damen som hun er, men vil forandre henne helt og skape henne i sitt bilde. Det går selvfølgelig ikke, så disse mennene kommer til å gå som evnukker hele sitt liv. Ja, å de mennene er jo ikke fornøyde, fordi de ikke forstår at de selv må inngå kompromisser. De vil heller at dama skal forandre seg.
Gjest Jonas Skrevet 28. februar 2011 #95 Skrevet 28. februar 2011 (endret) Njaa, har du tall å vise til? Er det ikke heller slik at de desperate er mer synlige i terrenget? Med andre ord, du lar et mindretall fylle fokuset ditt. Ok, da. Var kanskje litt overdrevet. Endret 28. februar 2011 av Jonas
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #96 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2011 den 23.57): Jeg er meldt på 3 forskjellige datingsider. Datingsidene er eid av samme selskap, og har et system hvor du kontakter andre medlemmer ved å sende et hjertet, om de liker deg sender de et tilbake. Så langt har jeg kontaktet 462 damer på 3 uker, og jeg har fått 7 svar tilbake, og 2 av dem prater jeg med. Alt jeg er ute etter er fitte, og for å få dt har jeg laget en bra profil med fine bilder. MEN INGEN VIL HA MEG. INGEN!! Sånn er det også ute på byen. Jeg gidder ikke mer. Er drittlei. Du bør kanskje legge ut et bildet av penisen din så møter du den rette og slipper å kaste bort tid? Anonymkode: da3da...c38
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #98 Skrevet 23. september 2021 Kvinner var jo helt like for 10 år siden. Anonymkode: 3fd34...6b7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #99 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kvinner var jo helt like for 10 år siden. Anonymkode: 3fd34...6b7 Ja dessverre 🤣 Anonymkode: da3da...c38 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #100 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 23.2.2011 den 10.56): Der er feilen. Hva skal du med dette, når du bare vil ha fitte? Du lokker med feil agn. Du gir inntrykk av at du interesserer deg for denne typen kvinner, men de oppdager raskt at det ikke stemmer. Dermed biter de ikke på. Er nok lettere å lykkes hvis du går for damer du har noe til felles med. Altså lite vennligsinnet, uhøflig og lite (ut)dannet. Fitte er fitte, poenget er vel å få tak i den Dette. Den typen kvinner du søker, er kanskje ikke ute etter kun sex. Alternativt er det ikke så mange av dem på typiske datingsider. Anonymkode: 5baa8...44d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå