AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #21 Skrevet 23. februar 2011 Er det noe rart? Siden du åpenbart kun er ute etter fitte, og er så desperat at du kontakter nesten 500 stykker på 3 uker... 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #22 Skrevet 23. februar 2011 Vil tro at problemet her (som alltid) er: - Du er ikke høy og mørk nok - Du er ikke pen nok - Du har ikke pen nok kropp Kvinner er noen hykleriske rasshøl når det kommer til disse tingene. - De påstår at det er personligheten og det enkle målet ditt som er problemet, det er rent piss, flust mede kvinner på disse stedene som puler så det skvetter av slarkefittene deres. Problemet er at de knuller kun fra øverste hylle på datingsider, i den tro at de faktisk har sjangs på kjæreste/eksteskap med disse playerene, det har de normalt ikke, så da ender de etterhvert opp som desperate kvinner i slutten av 30-årene. Drit i datingsider, funker ikke om du ikke er en gyllenbrun, veltrent, ekkel og selvopptatt, mørkhåret player. (prøv å lage en falsk profil med en skikkelig kjekkass, så skal du se). Møt andre jenter og kvinner som ikke er 100% blåst i nøtta av interessen de får på de sitene er mitt stalltips. Som du ser i denne tråden, lirer de aller fleste kvinnene av seg bullshit om personlighet og at det liksom skal være umoralsk å gå kun etter sex, når kvinner selv gjør det samme, forbanna hykleri spør du meg! Hilsen mann som ga sukker ca 2 dager før profilen ble slettet med et hånflir. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #23 Skrevet 23. februar 2011 Dette virker som en tulletråd men er den seriøs så har du valgt helt feil sted for å oppnå målene dine TS. En datingside er for de som er ute etter er et lengre forhold hvis de ikke skriver noe annet. Er du bare ute etter sex så skinner det ganske fort gjennom. 1
Gjest Tsunade Skrevet 23. februar 2011 #24 Skrevet 23. februar 2011 Vil tro at problemet her (som alltid) er: - Du er ikke høy og mørk nok - Du er ikke pen nok - Du har ikke pen nok kropp Kvinner er noen hykleriske rasshøl når det kommer til disse tingene. - De påstår at det er personligheten og det enkle målet ditt som er problemet, det er rent piss, flust mede kvinner på disse stedene som puler så det skvetter av slarkefittene deres. Problemet er at de knuller kun fra øverste hylle på datingsider, i den tro at de faktisk har sjangs på kjæreste/eksteskap med disse playerene, det har de normalt ikke, så da ender de etterhvert opp som desperate kvinner i slutten av 30-årene. Drit i datingsider, funker ikke om du ikke er en gyllenbrun, veltrent, ekkel og selvopptatt, mørkhåret player. (prøv å lage en falsk profil med en skikkelig kjekkass, så skal du se). Møt andre jenter og kvinner som ikke er 100% blåst i nøtta av interessen de får på de sitene er mitt stalltips. Som du ser i denne tråden, lirer de aller fleste kvinnene av seg bullshit om personlighet og at det liksom skal være umoralsk å gå kun etter sex, når kvinner selv gjør det samme, forbanna hykleri spør du meg! Hilsen mann som ga sukker ca 2 dager før profilen ble slettet med et hånflir.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #25 Skrevet 23. februar 2011 Jeg skriver at jeg er ute etter en vennligsinnet, høflig og velutdannet kvinne. Der er feilen. Hva skal du med dette, når du bare vil ha fitte? Du lokker med feil agn. Du gir inntrykk av at du interesserer deg for denne typen kvinner, men de oppdager raskt at det ikke stemmer. Dermed biter de ikke på. Er nok lettere å lykkes hvis du går for damer du har noe til felles med. Altså lite vennligsinnet, uhøflig og lite (ut)dannet. Fitte er fitte, poenget er vel å få tak i den 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #26 Skrevet 23. februar 2011 Hadde du sendt ut noen ord istede for disse hjertene så hadde de kanskje funnet deg interessant og svart. Selv gidder sjeldent ta kontakt når jeg bare får hjerter, er interessert i en som viser litt mer interesse og kan vise at han har litt mer i nøtta enn å klikke på en knapp... 5
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2011 #27 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har aldri skjønt hva de hjertene skal være godt for, og med mindre du har betalt medlemsskap så kan ikke damene svare deg, uten at du skriver til dem først. (som oftest) 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #28 Skrevet 23. februar 2011 Vil tro at problemet her (som alltid) er: - Du er ikke høy og mørk nok - Du er ikke pen nok - Du har ikke pen nok kropp Kvinner er noen hykleriske rasshøl når det kommer til disse tingene. - De påstår at det er personligheten og det enkle målet ditt som er problemet, det er rent piss, flust mede kvinner på disse stedene som puler så det skvetter av slarkefittene deres. Problemet er at de knuller kun fra øverste hylle på datingsider, i den tro at de faktisk har sjangs på kjæreste/eksteskap med disse playerene, det har de normalt ikke, så da ender de etterhvert opp som desperate kvinner i slutten av 30-årene. Drit i datingsider, funker ikke om du ikke er en gyllenbrun, veltrent, ekkel og selvopptatt, mørkhåret player. (prøv å lage en falsk profil med en skikkelig kjekkass, så skal du se). Møt andre jenter og kvinner som ikke er 100% blåst i nøtta av interessen de får på de sitene er mitt stalltips. Som du ser i denne tråden, lirer de aller fleste kvinnene av seg bullshit om personlighet og at det liksom skal være umoralsk å gå kun etter sex, når kvinner selv gjør det samme, forbanna hykleri spør du meg! Hilsen mann som ga sukker ca 2 dager før profilen ble slettet med et hånflir. Syns jeg kan se en anelse av seksuell frustrasjon mellom linjene her.. Du har vel ihvertfall er poeng med at det kan være en del forskjell på hva kvinner sier og hva de mener. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #29 Skrevet 23. februar 2011 Du får melde deg inn på en sånn rein sex dating side da 1
Snipa Skrevet 23. februar 2011 #30 Skrevet 23. februar 2011 Prøv Cupido Club, der er alle bare ute etter sex. På dating sider er de fleste ute etter forhold. Det du driver med er på linje med å lese Sataniske Vers under en gudstjeneste i Frogner kirke. Feil fora, OG feil målgruppe. Tildels enig. Men tror nok datingsider kan funke også. Hadde du sendt ut noen ord istede for disse hjertene så hadde de kanskje funnet deg interessant og svart. Selv gidder sjeldent ta kontakt når jeg bare får hjerter, er interessert i en som viser litt mer interesse og kan vise at han har litt mer i nøtta enn å klikke på en knapp... Jeg har aldri skjønt hva de hjertene skal være godt for, og med mindre du har betalt medlemsskap så kan ikke damene svare deg, uten at du skriver til dem først. (som oftest) Jepp. Det holder ikke å sende hjerter eller "kompliment" eller hva det kalles på de ulike sidene. Jeg giddet aldri svare menn som ikke klarte å skrive noen ord, har de det så forbanna travelt at de ikke har tid til det så får det bare være, tenkte jeg. 1
Yme Skrevet 23. februar 2011 #31 Skrevet 23. februar 2011 Fordi at personligheten vises ganske tydelig i det han skriver kanskje? Kvinner vet så inderlig vel at mange menn tenker som TS - "jeg vil bare ha fitte!!!" - men kvinner liker faktisk ikke å bli redusert til å bare være en kroppsåpning. Dette virker å være totalt ubegripelig for slike hankjønn. Herregud, så tjukke huene deres er. Når du skriver det der, virker det nesten som at du tror damer er noe annerledes. 3
Gjest Tsunade Skrevet 23. februar 2011 #32 Skrevet 23. februar 2011 Når du skriver det der, virker det nesten som at du tror damer er noe annerledes. Var det ikke utgangspunktet ditt da...? Jeg lar disse gutta få snakke for dere.
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2011 #33 Skrevet 23. februar 2011 Tildels enig. Men tror nok datingsider kan funke også. Joda, men da annonserer man at man er ute etter sex, og ikke forhold. Skjønner ikke hvorfor menn må juge på seg fitte. 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #34 Skrevet 23. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor menn må juge på seg fitte. Fordi de lever i den illusjonen at fitte er noe de har krav på. Og damer som ikke tilbyr fitte i hytt og gevær er det noe feil med. Dvs. det er alltid damenes feil at en mann ikke får fitte. Og jaggu er det noe feil med damene hvis de lar mannen få for lett tilgang til fitta, også. Skakkeværraenkeltnei 7
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2011 #35 Skrevet 23. februar 2011 Korrekt, det er en illusjon. Dersom en mann ber meg om å pule og jeg har lyst til å pule, så puler vi da. Dersom en mann faker forholdsinteresse FOR å pule, så er dette både gjennomskubart OG gjør at fitte uteblir. Enkelt. 3
Gjest Tsunade Skrevet 23. februar 2011 #36 Skrevet 23. februar 2011 Fordi de lever i den illusjonen at fitte er noe de har krav på. Og damer som ikke tilbyr fitte i hytt og gevær er det noe feil med. Dvs. det er alltid damenes feil at en mann ikke får fitte. Og jaggu er det noe feil med damene hvis de lar mannen få for lett tilgang til fitta, også. Skakkeværraenkeltnei Aldeles riktig!
Yme Skrevet 23. februar 2011 #37 Skrevet 23. februar 2011 Var det ikke utgangspunktet ditt da...? Jeg lar disse gutta få snakke for dere. Det var en utrolig flott sang, som skal rett inn på mp3spillern min, men poenget mitt var i utgangspunktet at de aller fleste mennesker er ute etter pikk eller fitte, så man kan jo ikke måle personligheten til noen utifra akkurat det. Jeg kjenner jenter som er/har vært playere, som er skikkelig kule jenter, og jeg kjenner gutter som er eller har vært på samme måten, som er kule. Jeg veit også om en god del mennesker som heller vil ha forhold, men likevel er en gjeng med drittfolk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #38 Skrevet 23. februar 2011 Vil tro at problemet her (som alltid) er: - Du er ikke høy og mørk nok - Du er ikke pen nok - Du har ikke pen nok kropp Kvinner er noen hykleriske rasshøl når det kommer til disse tingene. - De påstår at det er personligheten og det enkle målet ditt som er problemet, det er rent piss, flust mede kvinner på disse stedene som puler så det skvetter av slarkefittene deres. Problemet er at de knuller kun fra øverste hylle på datingsider, i den tro at de faktisk har sjangs på kjæreste/eksteskap med disse playerene, det har de normalt ikke, så da ender de etterhvert opp som desperate kvinner i slutten av 30-årene. Drit i datingsider, funker ikke om du ikke er en gyllenbrun, veltrent, ekkel og selvopptatt, mørkhåret player. (prøv å lage en falsk profil med en skikkelig kjekkass, så skal du se). Møt andre jenter og kvinner som ikke er 100% blåst i nøtta av interessen de får på de sitene er mitt stalltips. Som du ser i denne tråden, lirer de aller fleste kvinnene av seg bullshit om personlighet og at det liksom skal være umoralsk å gå kun etter sex, når kvinner selv gjør det samme, forbanna hykleri spør du meg! Hilsen mann som ga sukker ca 2 dager før profilen ble slettet med et hånflir. Dette! Faktisk veldig mye sant her. Mange kvinner på disse datingsidene kun går etter de på øverste hylle utseendemessig, og ender opp med å bli brukt av disse playerne. Mens de egentlig er ute etter forhold. Samme tid får vim på andre hylle og nedover liten eller ingen oppmerksomhet, selv om vi er aldri så gode på innsiden og endatil interessert i noe mer enn bare ett ligg. Forstå det den som vil!
Kråkesaks Skrevet 23. februar 2011 #39 Skrevet 23. februar 2011 Hvis du bare vil ha fitte, så tror jeg du lykkes best med å fortelle at det er det du vil. Da kan det til og med hende du får napp hos noen som bare vil ha pikk. 2
Yme Skrevet 23. februar 2011 #40 Skrevet 23. februar 2011 Hvis du bare vil ha fitte, så tror jeg du lykkes best med å fortelle at det er det du vil. Da kan det til og med hende du får napp hos noen som bare vil ha pikk. Men det er jo såååå mye kulere å lure folk, så de kan føle seg brukte, utnytta og lure på om det er noe galt med dem siden de ikke får seg noe skikkelig mannfolk :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå