AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #41 Skrevet 23. februar 2011 Hva er det MED deg, Yme? Hvorfor forsvarer du Ts med nebb og klør og disser alle damene her? 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #42 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har aldri skjønt hva de hjertene skal være godt for, og med mindre du har betalt medlemsskap så kan ikke damene svare deg, uten at du skriver til dem først. (som oftest) Jeg bruker hjertet for å vise at jeg er interessert i en betalende bruker, når jeg ikke betaler selv. Da kan han skrive melding til meg hvis han vil. Jeg sjekker også hvem som har satt hjerte på meg, og skriver hvis jeg finner noen interessante.
Yme Skrevet 23. februar 2011 #43 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hva er det MED deg, Yme? Hvorfor forsvarer du Ts med nebb og klør og disser alle damene her? Det har seg dessverre sånn at jeg er et drittmenneske. Heldigvis for deg slipper du å være vennen min, om du ikke liker meg Endret 23. februar 2011 av Yme
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #44 Skrevet 23. februar 2011 Det har seg dessverre sånn at jeg er et drittmenneske. Heldigvis for deg slipper du å være vennen min, om du ikke liker meg Men jeg liker deg jo, Yme. Det er derfor jeg er så overrasket. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #45 Skrevet 24. februar 2011 Jeg ble nettopp avvist av en ung alenemor (hun er 3 år yngre enn meg). Det verste er at hun ikke er noe pen. Her tenkte jeg at dette kanskje var enkel fitte å få, men neida. Så fort jeg sa hei til henne på chatten, lukket hun vinduet igjen. Det er helt vanvittig at en alenemor på 21 som bor hjemme tror hun kan avvise meg. Hva faen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #46 Skrevet 24. februar 2011 Here we go again. Skaff deg en oppblåsbar Barbara, hun har jo det hullet som er det eneste du er interessert i. 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #47 Skrevet 24. februar 2011 Hun ikke bare TROR hun kan avvise deg, hun HAR avvist deg. Også en mindre pen alenemor som bor hjemme da gitt, som ikke ville chatte engang. Huffda. Vet du, jeg tror ryktet løper foran deg og et eller annet du har gjort gjør at det ryktet er dårlig. Vi her inne vet jo godt hva det ryktet kan bestå i,da. 2
MilleRose Skrevet 24. februar 2011 #48 Skrevet 24. februar 2011 Trådstarter: Harde fakta er at det er sånn for menn. En kvinne får 400 kontakter per døgn, mens en mann kan sende 400 meldinger til 400 forskjellige kvinner 400 ganger før han får et svar i det hele tatt. Dette er fordi kvinner gjør seg hard to get og menn er desperate. De fleste menn er i din situasjon, ikke tro du er alene Saken er bare at hvis du føler noen andre menn lykkes, så er det bare fordi de flyter på en strøm der de en gang bare plutselig lyktes. For det er disse mannfolka kvinner vil ha. De opptatte, de som også er hard to get. Trikset er altså derfor å ikke være desperat. Kvinner er nemlig noen manipulerende skapninger, og de er temmelig skrudde i hodet når det kommer til å gjøre alt omvendt av hva det er, bare for spillets skyld. Det er ikke rart det er mange menn som blir kalt mannehater bare fordi de kjenner kvinners sanne natur etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #49 Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke rart det er mange menn som blir kalt mannehater bare fordi de kjenner kvinners sanne natur etter hvert. 2
Steinar40 Skrevet 24. februar 2011 #50 Skrevet 24. februar 2011 Trådstarter: Harde fakta er at det er sånn for menn. En kvinne får 400 kontakter per døgn, mens en mann kan sende 400 meldinger til 400 forskjellige kvinner 400 ganger før han får et svar i det hele tatt. Dette er fordi kvinner gjør seg hard to get og menn er desperate. De fleste menn er i din situasjon, ikke tro du er alene Saken er bare at hvis du føler noen andre menn lykkes, så er det bare fordi de flyter på en strøm der de en gang bare plutselig lyktes. For det er disse mannfolka kvinner vil ha. De opptatte, de som også er hard to get. Trikset er altså derfor å ikke være desperat. Kvinner er nemlig noen manipulerende skapninger, og de er temmelig skrudde i hodet når det kommer til å gjøre alt omvendt av hva det er, bare for spillets skyld. Det er ikke rart det er mange menn som blir kalt mannehater bare fordi de kjenner kvinners sanne natur etter hvert. Interessant måte å se det på hehe Menn blir mannehatere bare fordi de kjenner kvinners sanne natur etter hvert Jeg antar at du skrev feil og mente å skrive kvinnehatere Men saken er den at feilskrivelsen din peker på noe veldig vesentlig i denne sammenheng. Det er nemlig mannfolk som ødelegger kvinners oppførsel og syn på seg selv. Dette er bare fakta. Som du skriver, mannfolk er desperate og dermed strekker de fleste seg altfor langt. Noe som altså ødelegger veldig mange jenter/kvinner. I praksis dreier det seg egentlig om helt feil oppdragelse. Med andre ord at menn oppdrar kvinner helt feil. Dette må vi tenke på faktisk. 1
Gjest KateW Skrevet 24. februar 2011 #51 Skrevet 24. februar 2011 Lurer på hva slags date-sider kvinnene her har vært på om de får 400 mail per dag? 3
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2011 #52 Skrevet 24. februar 2011 Jeg ble nettopp avvist av en ung alenemor (hun er 3 år yngre enn meg). Det verste er at hun ikke er noe pen. Her tenkte jeg at dette kanskje var enkel fitte å få, men neida. Så fort jeg sa hei til henne på chatten, lukket hun vinduet igjen. Det er helt vanvittig at en alenemor på 21 som bor hjemme tror hun kan avvise meg. Hva faen. Om man har nettdatet en stund, eller bare har en smule sunn fornuft og kritisk sans, så klarer man fint å luke ut de som kun er ute etter èn ting. De lukter nemlig lang vei, selv om de tror de er aldri så "smarte" selv, og tror de kan late som noe annet.
Gjest Passing by Skrevet 24. februar 2011 #53 Skrevet 24. februar 2011 Interessant måte å se det på hehe Menn blir mannehatere bare fordi de kjenner kvinners sanne natur etter hvert Jeg antar at du skrev feil og mente å skrive kvinnehatere Men saken er den at feilskrivelsen din peker på noe veldig vesentlig i denne sammenheng. Det er nemlig mannfolk som ødelegger kvinners oppførsel og syn på seg selv. Dette er bare fakta. Som du skriver, mannfolk er desperate og dermed strekker de fleste seg altfor langt. Noe som altså ødelegger veldig mange jenter/kvinner. I praksis dreier det seg egentlig om helt feil oppdragelse. Med andre ord at menn oppdrar kvinner helt feil. Dette må vi tenke på faktisk. Hva er det du mener, skal jeg legge meg på ryggen og gi menn det de vil ha selv om jeg ikke har lyst fordi de er desperate? Jeg sier som flere her inne, ikke nøy dere med å gi hjerter, skriv noe som viser hvordan dere er som personer. Og ikke send bilde av penisen deres, det skal mer enn et bilde av en penis for at jeg skal tenne.
Gjest white tiger Skrevet 24. februar 2011 #54 Skrevet 24. februar 2011 Ts, sånn det høres ut for meg så virker du utrolig bitter på alle kvinner, og passe desperat. Jeg er selv en 23 år gammel alenemor, og når jeg er klar for å involvere meg i menn igjen så er jeg ute etter et forhold, ikke en pikk.. Kan godt forstå at du ikke får mye respons hvis det skinner gjennom at du er bitter på kvinner og kun ute etter en kroppsåpning. Som sagt før, tror du får mer ut av å prøve deg på en ren sexside. Der er alle ute etter det samme.
Yme Skrevet 24. februar 2011 #55 Skrevet 24. februar 2011 Men jeg liker deg jo, Yme. Det er derfor jeg er så overrasket. Jammen!! Okei da, jeg skal prøve å forklare hva jeg mente... Folk har utrolig lett for å dømme andre, så jeg tenkte jeg bare skulle vise litt hvor teit det er, med et eksempel som ikke fungerte så veldig bra... Det var ment litt sånn sarkastisk, men det kom kanskje ikke så tydelig fram. Det starta jo med at de dømmer han fyrn, uten å kjenne han. Så skriver jeg at de er teite som kan dømme han når de ikke veit hvordan han er, å da driver jo faktisk jeg å dømmer de, uten at jeg veit hvordan de er... Skjønner? Jeg tenkte kanskje litt for mye på den, å gjorde det ikke helt tydelig. Det skjer ofte når jeg skriver her, så blir folk sinte, å jeg gidder som regel ikke å forklare hva jeg prøvde å få frem hehe Var det lettere å forstå da? Det var slettesikke dust ment... Var bare en kommentar som hadde litt mer innhold enn det den greide å vise :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 24. februar 2011 #56 Skrevet 24. februar 2011 Hva er det du mener, skal jeg legge meg på ryggen og gi menn det de vil ha selv om jeg ikke har lyst fordi de er desperate? Jeg sier faktisk det helt motsatte. Ikke lett å forstå tydeligvis? Billige kvinnfolk ødelegger nemlig for alle seriøse jenter/kvinner. Akkurat som at alle desperate mannfolk ødelegger for meg! Jævla korttenkt og teit. Men slik "fungerer" mennesket.
Bankai L Skrevet 24. februar 2011 #57 Skrevet 24. februar 2011 Jeg er meldt på 3 forskjellige datingsider. Datingsidene er eid av samme selskap, og har et system hvor du kontakter andre medlemmer ved å sende et hjertet, om de liker deg sender de et tilbake. Så langt har jeg kontaktet 462 damer på 3 uker, og jeg har fått 7 svar tilbake, og 2 av dem prater jeg med. Alt jeg er ute etter er fitte, og for å få dt har jeg laget en bra profil med fine bilder. MEN INGEN VIL HA MEG. INGEN!! Sånn er det også ute på byen. Jeg gidder ikke mer. Er drittlei. Du skal ikkje prøve å skrive at det er sex du vil ha? Kanskje de damene som "bare" vil ha sex gir deg svaret du vil ha.
Gjest Passing by Skrevet 25. februar 2011 #58 Skrevet 25. februar 2011 Jeg sier faktisk det helt motsatte. Ikke lett å forstå tydeligvis? Billige kvinnfolk ødelegger nemlig for alle seriøse jenter/kvinner. Akkurat som at alle desperate mannfolk ødelegger for meg! Jævla korttenkt og teit. Men slik "fungerer" mennesket. Så hvis menn slutter å være så desperate så blir det mer på deg for da blir kvinnene desperate fordi de ikke får så mye oppmerksomhet og da tar de alt? :gjeiper: Jeg trenger ingen mann til å oppdra meg, jeg er ferdig oppdratt. 1
edderkoppdame Skrevet 25. februar 2011 #59 Skrevet 25. februar 2011 Hei TS! Tenkte jeg skulle komme med noen trøstende ord. Jeg vet om mange stygge og usympatiske tapere (ja det trenger ikke være en motsetning i å være stygg og usympatisk selvom stygge mennesker forteller seg selv at pene mennesker er slemme playere) som har fått seg dame og får knulle regelmessig. Det er bare å stå på og ikke gi seg. Om ikke du er kresen, så kan jeg ikke se problemet med at du skal kunne finne en brukbar fitte
Steinar40 Skrevet 25. februar 2011 #60 Skrevet 25. februar 2011 Så hvis menn slutter å være så desperate så blir det mer på deg for da blir kvinnene desperate fordi de ikke får så mye oppmerksomhet og da tar de alt? :gjeiper: Jeg trenger ingen mann til å oppdra meg, jeg er ferdig oppdratt. Det er ofte den "ferdige oppdragelsen" som er det største problemet. For ikke å snakke om behovet for oppmerksomhet. Kvinnfolk er noen rare dyr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå