AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er meldt på 3 forskjellige datingsider. Datingsidene er eid av samme selskap, og har et system hvor du kontakter andre medlemmer ved å sende et hjertet, om de liker deg sender de et tilbake. Så langt har jeg kontaktet 462 damer på 3 uker, og jeg har fått 7 svar tilbake, og 2 av dem prater jeg med. Alt jeg er ute etter er fitte, og for å få dt har jeg laget en bra profil med fine bilder. MEN INGEN VIL HA MEG. INGEN!! Sånn er det også ute på byen. Jeg gidder ikke mer. Er drittlei. 2
Gjest caramiacaramella Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Har det slått deg at det kanskje er personligheten og holdningen din som er problemet, ikke utseendet?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Når du har så bedriten personlighet, så er det kanskje ikke så rart? Hva med å bare være ærlig? mange damer er ute etter det samme som deg. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Har det slått deg at det kanskje er personligheten og holdningen din som er problemet, ikke utseendet? Er du teit? Hvordan skal de vite noe om min personlighet ved å bedømme meg utfra noen bilder? 2
Gjest Cerridwen Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Den stygge personlegdommen di, lysar nok garantert gjennom bileta dine. Dei fleste kvinnfolk kan lukte drittsekk på god avstand. Og om alt du vil ha er fitte, så dra å kjøp deg ei hore? 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er nysgjerrig på hva slags bilder du har lagt ved., jeg. Jeg mener, med tanke på hva som er det eneste du er interessert i. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er nysgjerrig på hva slags bilder du har lagt ved., jeg. Jeg mener, med tanke på hva som er det eneste du er interessert i. Vanlige bilder av mitt ansikt. Ingenting uanstendig.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Ok. Er det annet som røper at du kun er interessert i det de har mellom beina da. For der kan du kanskje ha svaret, vet du. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Ok. Er det annet som røper at du kun er interessert i det de har mellom beina da. For der kan du kanskje ha svaret, vet du. Absolutt ingenting. Jeg skriver at jeg er ute etter en vennligsinnet, høflig og velutdannet kvinne. Men kvinner er bare ute etter kvalitetspikk med et vakkert hode. Ingen fitte til en intelligent og vennlig kar som meg for jeg har ikke utseende med meg.
Yme Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Hvordan kan dere vite noe som helst om personligheten hans? Det er da utrolig vanlig at menn er ute etter fitte... Herregud så tjukke huene deres er. 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #11 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er meldt på 3 forskjellige datingsider. Datingsidene er eid av samme selskap, og har et system hvor du kontakter andre medlemmer ved å sende et hjertet, om de liker deg sender de et tilbake. Så langt har jeg kontaktet 462 damer på 3 uker, og jeg har fått 7 svar tilbake, og 2 av dem prater jeg med. Alt jeg er ute etter er fitte, og for å få dt har jeg laget en bra profil med fine bilder. MEN INGEN VIL HA MEG. INGEN!! Sånn er det også ute på byen. Jeg gidder ikke mer. Er drittlei. Kan de andre se at du har delt ut hjerter til 462 damer? Om jeg hadde stått og kikket på en fyr i en bar, som spurte 40 kvinner før meg om jeg ville være med og pule, hadde jeg sagt nei Som kvinne hadde jeg nok ikke giddet å melde meg på en datingside bare for å få meg pikk. Det holder jo å stikke hodet inn på en bar og annonsere det, om man ikke er kresen. Og til slutt-en desperat innstilling til å få seg noe, og tenke om seg selv at "ingen vil ha meg", blir selvoppfyllende profeti. En negativ innstilling er kjempeturnoff. 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #12 Skrevet 23. februar 2011 Alt jeg er ute etter er fitte, og for å få dt har jeg laget en bra profil med fine bilder. MEN INGEN VIL HA MEG. INGEN!! Det er det du skriver her som gjør at du får pes her inne på et kvinneforum. Er vel ikke så vanskelig å forstå, eller? 3
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2011 #13 Skrevet 23. februar 2011 Prøv Cupido Club, der er alle bare ute etter sex. På dating sider er de fleste ute etter forhold. Det du driver med er på linje med å lese Sataniske Vers under en gudstjeneste i Frogner kirke. Feil fora, OG feil målgruppe. 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #14 Skrevet 23. februar 2011 På dating sider er de fleste ute etter forhold. Det stemmer desverre skjeldent. Jeg har møtt mange som ts på seriøse steder, som gir seg ut for å være hyggelige og seriøse, men som egentlig bare er ute etter kroppsdeler.
Gjest Tsunade Skrevet 23. februar 2011 #15 Skrevet 23. februar 2011 Jeg er meldt på 3 forskjellige datingsider. Datingsidene er eid av samme selskap, og har et system hvor du kontakter andre medlemmer ved å sende et hjertet, om de liker deg sender de et tilbake. Så langt har jeg kontaktet 462 damer på 3 uker, og jeg har fått 7 svar tilbake, og 2 av dem prater jeg med. Alt jeg er ute etter er fitte, og for å få dt har jeg laget en bra profil med fine bilder. MEN INGEN VIL HA MEG. INGEN!! Sånn er det også ute på byen. Jeg gidder ikke mer. Er drittlei. Vanlige bilder av mitt ansikt. Ingenting uanstendig. Absolutt ingenting. Jeg skriver at jeg er ute etter en vennligsinnet, høflig og velutdannet kvinne. Men kvinner er bare ute etter kvalitetspikk med et vakkert hode. Ingen fitte til en intelligent og vennlig kar som meg for jeg har ikke utseende med meg. Trenger du egentlig noen forklaring på hva du gjør galt, TS?
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2011 #16 Skrevet 23. februar 2011 Selvsagt, de finner man alle steder, men dersom han er sur fordi han ikke får "fitte" som han så fint kaller det, så burde han vel strengt tatt profilere seg på et sted der det er det som er hovedretten. 3
Gjest Tsunade Skrevet 23. februar 2011 #17 Skrevet 23. februar 2011 Hvordan kan dere vite noe som helst om personligheten hans? Det er da utrolig vanlig at menn er ute etter fitte... Herregud så tjukke huene deres er. Fordi at personligheten vises ganske tydelig i det han skriver kanskje? Kvinner vet så inderlig vel at mange menn tenker som TS - "jeg vil bare ha fitte!!!" - men kvinner liker faktisk ikke å bli redusert til å bare være en kroppsåpning. Dette virker å være totalt ubegripelig for slike hankjønn. Herregud, så tjukke huene deres er.
juliane Skrevet 23. februar 2011 #18 Skrevet 23. februar 2011 Du skjønner det, kjære deg, de aller fleste av disse 400 kvinnene er der inne for å finne seg en kjæreste. Det de er ute etter er å finne en mann som er interessert i dem som personer, ikke bare fordi de har pupper og fitte. Å sende samme meldingen (eller bare sette hjerte på) til 400 stk er ikke måten å få respons på, sorry. Den eneste som faktisk fikk ligge med meg av alle dem som skrev til meg på sukker, var han som hadde tatt utgangspunkt i profilen min, kommenterte det jeg hadde skrevet, puttet seg selv inn i forhold til det jeg hadde skrevet og som utfordret meg på flere punkter. Han fikk meg til å føle meg spesiell helt fra første melding, og ikke som "nummer 478 denne uka". 5
Rumohra Skrevet 23. februar 2011 #19 Skrevet 23. februar 2011 Hadde jeg sett noen av de jeg har datet annonsert at de "BARE VIL HA FITTE!!!!", hadde de blitt dumpet på dagen. Det er så ekstremt sosialt uintelligent og nedverdigende. Alle de 400 damene som ikke vil ha deg TS, har jo en ganske obvious fellesnevner. Nemlig deg. Morsomt at du likevel mener det er alle damene det er noe galt med. 6
Gjest Tsunade Skrevet 23. februar 2011 #20 Skrevet 23. februar 2011 Alle de 400 damene som ikke vil ha deg TS, har jo en ganske obvious fellesnevner. Nemlig deg. Morsomt at du likevel mener det er alle damene det er noe galt med. Et stadig tilbakevendende problem det der, disse damene som alt er galt med... :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå