Virre87 Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei:) Jeg er en relativt sunn og aktiv jente, som ønsker å gå ned 5 kg før våren. Jeg har de siste årene gått ned nesten 15 kg (ved hjelp av sunt kosthold, kaloritelling og trening), men sliter med de siste 5 kiloene. Trenger derfor noen å gå ned sammen med. Jeg er i følge BMI beregninger innenfor normalvekt, men har fortsatt litt "valpefett" jeg vil bli kvitt. Noen som vil være med å gå ned sammen med meg? Vi kan skrive inn vekten vår en gang i uka (eks. søndager)og forklare hvordan det går og hva vi har gjort for å gå ned:) Jeg er forøvrig 168 høy og veier 63 kilo. Målet er å veie 58 kilo 1. mai:) Håper flere i samme situasjon som meg vil være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 22. februar 2011 #2 Del Skrevet 22. februar 2011 JEG er med! Har litt mer enn fem kg å ta av, men fem er en fin begynnelse! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 22. februar 2011 #3 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er med! Bestilte akkurat "30 day shred" og tenkte å starte med den for å få en pangstart på treninga =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virre87 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 22. februar 2011 Så bra:) Hva er høyde og vekt nå? Og hva er "30-day-shred"? Er det noe som kan passe relativt godt trente, eller er det best i en startfase? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 22. februar 2011 #5 Del Skrevet 22. februar 2011 Hoho. Jeg er cirka 172 høy og vil tippe at vekten ligger på rundt 100 kg nå. Jepp, hundre kilo. Har ikke lyst å gå å veie meg engang fordi jeg ser selv at jeg har lagt på meg litt de siste månedene, på grunn av for lite trening, for mye mat og veldig mye sofasitting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 22. februar 2011 #6 Del Skrevet 22. februar 2011 Så vidt jeg har forstått er det en treningsvideo med hu Jillian fra slankekrigen. Man skal trene i 20-30 min hver dag i 30 dager, ti dager på level 1, ti dager på level 2 og ti dager på level 3. Programmet skal vistnok være hardt både for de som har trent før, og for de som er ganske ferske (naturlig nok). Og mange oppdager at de er i bedre form, har mer markerte muskler etter dagene. Noen mister også noen cm her og der, og noen går ned litt i vekt. Det ligger mange tråder her om det allerede, så er bare å søke litt. Jeg er 173 cm, veier 74 kg og skal innen 1. mai ned til 69! (og så videre ned til 64 etter det...). Gleder meg til dvden kommer i posten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virre87 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 22. februar 2011 Hoho. Jeg er cirka 172 høy og vil tippe at vekten ligger på rundt 100 kg nå. Jepp, hundre kilo. Har ikke lyst å gå å veie meg engang fordi jeg ser selv at jeg har lagt på meg litt de siste månedene, på grunn av for lite trening, for mye mat og veldig mye sofasitting.. Hadde samme angsten selv, etter jeg over flere år gikk opp rundt 20 kilo. Etter å ha forsøkt å gå ned 20 kilo i flere år, fant jeg ut at kaloritelling faktisk var det enkleste og eneste som funket for meg. På den måten ble vektnedgangen kun sett på som et regnestykke. Og jeg slapp å gå på alle håpløse dietter som man aldri klarer å følge. Et tips (fra en som har vært i samme situasjon) er å regne ut din BMR (hvor mye kalorier du trenger hver dag for å HOLDE vekta) og deretter legge deg på et kalorinivå som er lavere. Du vil se at det er overraskende liten kaloriendring som skal til for å gå ned 10-20 kilo:) Begynn med sunn mat og mindre porsjoner! Hvis du i tillegg tar steget på vekta og skriver ned vekta di hver morgen (etter du har vært på do og før du spiser frokost), så vil du se at kiloene renner av! Høres latterlig ut - men det stemmer Både jeg og samboeren min har gått ned masse på denne måten, og det er sånn jeg håper å komme i matchvekta mi igjen:) Masse lykke til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virre87 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 22. februar 2011 Så vidt jeg har forstått er det en treningsvideo med hu Jillian fra slankekrigen. Man skal trene i 20-30 min hver dag i 30 dager, ti dager på level 1, ti dager på level 2 og ti dager på level 3. Programmet skal vistnok være hardt både for de som har trent før, og for de som er ganske ferske (naturlig nok). Og mange oppdager at de er i bedre form, har mer markerte muskler etter dagene. Noen mister også noen cm her og der, og noen går ned litt i vekt. Det ligger mange tråder her om det allerede, så er bare å søke litt. Jeg er 173 cm, veier 74 kg og skal innen 1. mai ned til 69! (og så videre ned til 64 etter det...). Hvor mye koster den? Og hvor får jeg bestilt den? Gleder meg til dvden kommer i posten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 22. februar 2011 #9 Del Skrevet 22. februar 2011 Den kan bestilles herher. Under 50lappen er ikke så ille. Håper bare play er raske med leveringa om dagen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virre87 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 22. februar 2011 Den kan bestilles herher. Under 50lappen er ikke så ille. Håper bare play er raske med leveringa om dagen =) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 22. februar 2011 #11 Del Skrevet 22. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc&feature=related Litt av første level på 30 days programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #12 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er med! Bestilte akkurat "30 day shred" og tenkte å starte med den for å få en pangstart på treninga =) Oi vi veier helt det samme TS Jeg har bestilt 30 days shred jeg og og begynner mest sannsynlig paa fredag. Skal ned 5-6 kg. Veier 61 kg naa og er 168 cm og langt ifra fornoyd. Vil tilbake til det jeg alltid har ligget paa.. (53-55). Har lagt paa meg det siste aaret. Er 26 aar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. februar 2011 #13 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 22. februar 2011 #14 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Slenger meg med. Har desverre ikke vekt i huset akkurat nå. Har tenkt til å bruke myfitnesspal for å logge kalorier. Ligge på ca 1500 om dagen. Trening blir 30 days shred i første om gang. Er ute av form og vil starte med å bygge et lite utgangspunkt. Endret 22. februar 2011 av Serena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Lotta Skrevet 23. februar 2011 #15 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei Virre87 og alle dere andre! Jeg henger meg på denne. Jeg er 164 cm og veier 59.5. Vil ned 4.5 kg før 1.mai. Jeg trenger både treningstips og kostholdsråd. Det siste er jeg egentlig ganske flink med, men er til tider en skikkelig godtemoms... Er dessuten vanskelig å holde seg unna "søtsakene" etter lunsjpause på jobben.... Mmmm! Er medlem på treningssenter, men trener dessverre altfor sjelden. Gleder meg til å dele mine erfaringer med dere, og til å høre om deres vei til målet!! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 23. februar 2011 #16 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 23. februar 2011 #17 Del Skrevet 23. februar 2011 Startet livsstil endringen i går. Jeg er rimelig slått ut med influensa for tiden, så trening blir det ikke noe av. Men det er ikke noe veien for å starte med oversikt over hva jeg inntar av energi, hvor ofte jeg spiser, innholdet av protein, fett, sukker i maten. Kalori innholdet i går ble såpass lavt pga null matlyst at det ikke er noe vits i å poste. Også når jeg poster at jeg en dag har inntatt 1500 kalorier, så er det da kalori inntak minus fysisk aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 23. februar 2011 #18 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er med 161 høy og... 68,7 kg starta i dag så dette er jo en ypperlig tråd for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virre87 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 24. februar 2011 Uff, veide meg i dag tidlig og det er totalt stopp i vektnedgangen! Nå må jeg skjerpe meg... 9 uker til 1. mai dvs. at jeg må gå ned 0.5 kg i snitt hver uke! Tror det blir vanskelig å nå målet denne uka, spesielt med helga som kommer nå med mye kos og endel alkohol Noen som har forslag til noen kalorifattige drinker? Jeg SKAL nemlig nå målet mitt og møte en ny bikinisesong med et smil Mål for 27.02: 62.5 kg Vekt i dag: 63.1 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 24. februar 2011 #20 Del Skrevet 24. februar 2011 Er like syk fortsatt. Jeg klamrer til å helle ned juice og maten blir drittmat. Eneste som smaker nok til at jeg kan få det ned. Tålmodighetsprøve å være syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå