Gå til innhold

Lite tips til dere som lurer på dette med trening og sykdom!


MsPaddington

Anbefalte innlegg

Er på bedringens vei nå og har lyst til å begynne å jogge igjen. Men så var jeg veldig usikker på om det er forsvarlig med tanke på at jeg fortsatt hoster litt og er tett i nesen. Jeg søkte rundt på forumet her, men følte ikke jeg fant et ordentlig bra svar. Så googlet jeg problemet og fant en artikkel på nettavisen. Kort fortalt står det om en undersøkelse der de lot en gruppe syke mennesker hvile, mens den andre gruppen syke mennesker måtte trene 40 min annenhver dag. Konklusjonen på undersøkelsen viste at de ikke fant noen som helst forskjell på de to gruppene, både med hensyn til alvorlighet og varighet. Så vet dere det! Jeg syntes i hvert fall det var nyttig å vite ;) Så da blir det joggetur på meg i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå vært syk i 10 dager. Akkurat nå er jeg bare forkjølet, men føler fortsatt at det blir for dumt å trene. Grunnen er jo at jeg hoster og når man trener kondisjon, hoster jeg enda mer. Jeg tipper at det kan bli svært ubehagelig for andre som er med på gruppetreninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...