Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette så litt ut som et offentlig toalettbygg utvendig, men for en fantastisk utsikt. Likte godt atriumet, som sikkert er behagelig vindstille. Kunne spart meg for det blå badekaret og gulvet i dusjen, men ellers veldig fint innvendig. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=406666190

Anonymkode: 17014...4d0

Du hadde meg på ordet atrium 😍

Men faderullan, hvordan lage mat på det kjøkkenet i sommerhalvåret? Det kommer jo til å bli kjempehett. Ja, det må jo skjerming til så klart, og man lufter jo. Men har likevel ikke troa på at det funker optimalt.

Spektakulær beliggenhet mot havet - nydelig bebyggelse - kort vei til Stavanger - Totalt ca. 97.6 dekar tomt | FINN eiendom

(Bilde 25 f eks)

Anonymkode: 30331...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mulig at der er spesialvinduer som demper alt det blir for mye av. Jeg håper det, men jeg hadde kjøpt massivt med innsyns og lysdempende saker til hele plassen. Den er ikke superkoselig, men jeg skulle vel ha klart å bo der. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det er jo mulig at der er spesialvinduer som demper alt det blir for mye av. Jeg håper det, men jeg hadde kjøpt massivt med innsyns og lysdempende saker til hele plassen. Den er ikke superkoselig, men jeg skulle vel ha klart å bo der. :) 

😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (4 timer siden):

Bygget i 2018 og totalrenovert i 2024? Det er noen som har altfor mye penger!!

Leiligheten så sikkert mye bedre ut i 2018 enn den gjør nå.

Anonymkode: e204d...298

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (På 10.1.2026 den 21.05):

Det spørs hvor langt jeg må gå til hytten. Er straks 50, men har andre krav også

Uff, det var synd. Jeg har ønske om barnebarn også, så jeg håper å finne en yngre utgave av deg. Men du er velkommen på hyttebesøk 😘

Anonymkode: 9b190...c9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du hadde meg på ordet atrium 😍

Men faderullan, hvordan lage mat på det kjøkkenet i sommerhalvåret? Det kommer jo til å bli kjempehett. Ja, det må jo skjerming til så klart, og man lufter jo. Men har likevel ikke troa på at det funker optimalt.

Spektakulær beliggenhet mot havet - nydelig bebyggelse - kort vei til Stavanger - Totalt ca. 97.6 dekar tomt | FINN eiendom

(Bilde 25 f eks)

Veldig sjeldent hett på Sirevåg 😅 Kult hus, men øde.. 

Anonymkode: 4c7e0...aeb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Øde? :D  I så  fall rykker det stadig høyere på attraksjonslista mi, for jeg er veldig glad i fantasien om en øde nok plass å bo på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette så litt ut som et offentlig toalettbygg utvendig, men for en fantastisk utsikt. Likte godt atriumet, som sikkert er behagelig vindstille. Kunne spart meg for det blå badekaret og gulvet i dusjen, men ellers veldig fint innvendig. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=406666190

Åh! Der kunne jeg fint ha bodd. Men det er litt langt unna.

Anonymkode: 45ade...0aa

Gjest Gliffy
Skrevet
Million skrev (På 7.1.2026 den 10.09):

Snublet tilfeldigvis over dette nybygde huset i Oslo 3. Heggeli heter det og er et boligområde et stykke bak Frognerparken. Konventveien. Relativt sentralt altså. Siden det er nær Majorstua og er vestkanten, koster herligheten 28,9 millioner, og er på 272 kvadrat. Mulighet for å leie ut hybel i underetasjen.

Først likte jeg huset veldig godt. Det er i murstein og det er utstrakt bruk av eik i treverk rundt omkring innvendig. Liker materialbruken! Og lekkert bad i farger jeg liker!

Men så finner jeg ut at det knapt er noen stue å snakke om. Det er et rom i andre etasje som er merket stue på rundt tjue kvadrat, men det er langt og smalt og bildet viser et vindu litt høyt på veggen, så jeg kjente litt på klaustrofobi. Iflg plantegningen skal det være et vindu til da, men bildet var merkelig mørkt av stua. Eller var det bare bildet som er tatt med dårlig kamera? Ikke noen hyggelig stue slik den fremstår på bildet iallfall.

Det er også avsatt et lite hjørne nede i første etasje i forbindelse med kjøkkenet til noe de har merket "oppholdsrom" på plantegningen også, da tenker jeg det betyr kjøkken og stue i ett, men det er det jo ikke - det er et hjørne som liksom skal være stue?! Ikke plass til noe stuemøbler, det er jo bare et lite hjørne.

I tillegg har vi da kjøkkenet.... jeg hater virkelig grå kjøkken. Grått, grått, grått, jeg misliker den dystre og depressive fargen intenst. Poliform er merket på kjøkkenet står det, noe som visstnok skal være eksklusive greier, men det hjelper ikke når det er grått og stygt og kantete. Ikke noe trivelig eller lekkert i det hele tatt. Lite var det også. Hadde røsket ut hele kjøkkenet og satt inn noe helt annet!

Men mangelen på en trivelig og ordentlig stue var verst da. Kjøkken kan man bytte, men stue er stue liksom.

Hva synes andre om stua? Og huset? Det er egentlig et veldig kult hus, synes jeg. Liker murstein og liker eik treverk.

Jeg syns det er en gjenganger i alt som lages av nybygg for tiden at det er så dårlig kjøkken. Selv på leiligheter og hus til over 10 millioner er ikke kjøkkenet noe annet enn litt kjøkkeninnredning som ser ut som den bare er dæsjet på i et hjørne liksom. Hvorfor har man ikke skikkelig kjøkken lengre? Er det sånn folk vil ha det?

AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 14.12):

Jeg vil dele to fra Mysen, Indre Østfold. Veldig spesielle begge to, men jeg liker så godt å se på gamle dagers hus som ikke er pusset opp to ganger årlig siden byggeåret.

Det øverste er tegnet og bodd i av en arkitekt som bl a også står bak ungdomsskolen i Trøgstad

Mysen - Arkitekttegnet bolig med fin beliggenhet. Kort vei til sentrum. | FINN eiendom

Stor og unik villa rett ved sentrum av Mysen! Skjermet beliggenhet | 4 soverom | Renoveringsobjekt | | FINN eiendom

Elsker den første der! Men ganske høyt priset mtp at det er i Trøgstad og alt som må gjøres der. 

Likte også godt zipline-konstruksjonen på den andre 😄

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Svarte tak i kombinasjon med ledstriper og fryktelig mange gadgets gjør dette til en av de mest harry leilighetene jeg har sett på en stund: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=428928722

Murakami på do! herregud..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

😄 ! Jeg ser den. Men her jeg bor (at helt annet sted) er det også store vinduer mot vest, og selv uten særlig varme ute så blir det veldig varmt inne når solen er framme. Drivhus de luxe. :svett: (Ps jeg vet så klart det blåser godt der, men vinduene skjermer.)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=40256994

Dette ser så fint ut. Hva synes dere om prisen? 

Anonymkode: 6b42e...90c

Er det du som skrev tråden om naust på vestlandet i går? Passer med årstall og størrelse. 

Personlig ville jeg ikke hatt naust med et av Norges mest trafikkerte fergeleier som nærmeste nabo. 

Fikk ikke så veldig "naust"-følelse over dette, men det må vel heller ikke være maritim stil. Mye kan vel også gjøres med innredningen. Deilig med skikkelig kjøkken, da. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil de fleste ha det så stort?

Kunne helst tenke meg å bo i noe lite intimt og koselig.

• Liker 5
Skrevet
exictence skrev (7 minutter siden):

Hvorfor vil de fleste ha det så stort?

Kunne helst tenke meg å bo i noe lite intimt og koselig.

Helt enig! Det skal jo holdes vedlike og (ikke minst) rent også 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Stjertmeis skrev (8 minutter siden):

Er det du som skrev tråden om naust på vestlandet i går? Passer med årstall og størrelse. 

Personlig ville jeg ikke hatt naust med et av Norges mest trafikkerte fergeleier som nærmeste nabo. 

Fikk ikke så veldig "naust"-følelse over dette, men det må vel heller ikke være maritim stil. Mye kan vel også gjøres med innredningen. Deilig med skikkelig kjøkken, da. 

Ja

Naust med sjøbunn passer meg veldig godt. Dette er kjøpt. Kjenner noen som ser etter noe sånt rundt på samme sted.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
enkefru skrev (Akkurat nå):

Interessant å se hva folk liker og hva som fins. Selv ville jeg hatt noe lite og ikke så mye vedlikehold. Synes steinhus er veldig fint.

• Liker 3
Skrevet
enkefru skrev (3 minutter siden):

Enig

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Interessant å se hva folk liker og hva som fins. Selv ville jeg hatt noe lite og ikke så mye vedlikehold. Synes steinhus er veldig fint.

Jeg elsker jo allikevel å scrolle på Finn og se på schvære leiligheter på Frogner, lekre sveitservillaer, arkitekt-perler .... og gamle funkis-kasser 😂

• Liker 5
Skrevet (endret)
enkefru skrev (16 minutter siden):

Jeg er skyldig i å tendere mot store hus med store vinduer (hvert fall i boligdrømmeland), men hører samtidig min mors stemme i hodet fra bilturer i barndommen da vi kjørte forbi svære villaer: "Guri, så flott! Men jeg er glad det ikke er jeg som skal vaske alle de gulvene og vinduene!" 😅

Endret av Stjertmeis
  • Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (5 minutter siden):

Jeg er skyldig i å tendere mot store hus med store vinduer (hvert fall i boligdrømmeland), men hører samtidig min mors stemme i hodet fra bilturer i barndommen da vi kjørte forbi svære villaer: "Guri, så flott! Men jeg er glad det ikke er jeg som skal vaske alle de gulvene og vinduene!" 😅

Hi, hi, ja, det hadde jeg og tenkt. Men ja, store vinduer med vakker utsikt er fantastisk. Men liker forholdsvis små hus.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...