Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ryddet for persondebatt og spekulasjoner/ryktespredning,samt svar til dette.

Chantielle mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (18 timer siden):

Den her ligger et sted litt bortenfor Peanut strøget:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=345698614
(Er ikke så lenge eierne har bodd der 🤔 )

Jeg kommer ikke over hvor billig det er i skien😳 Jeg kan selge min tomannsbolig med oppussingsbehov på 150kvm i Bærum og kjøp denne store eneboligen i Skien, og sitte igjen med noen mill mindre i lån😅

Anonymkode: 23376...614

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kommer ikke over hvor billig det er i skien😳 Jeg kan selge min tomannsbolig med oppussingsbehov på 150kvm i Bærum og kjøp denne store eneboligen i Skien, og sitte igjen med noen mill mindre i lån😅

Anonymkode: 23376...614

Vel, det er det vi gjorde. Solgte en tomannsbolig med total oppussingsbehov på Oslo vest og kjøpte en enebolig (400kvm bruksareal) i samme område som den over, for til litt under halvparten av det vi fikk. Fikk med dobbel garasje og svømmebasseng.


(Har for øvrig sett at leiepriser og av og til noen hus skriver i annonsene at det er nært til Google. I en eller annen avis sto det at leieprisene her i Skien noen steder oversteg leieprisene i Oslo, grunnet at Google kommer hit <_< ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Peanut said:


Ikke ofte jeg ser pizzaovn på kjøkkenet: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=345123105 

Selv har jeg aldri sett det før.  Absolutt kult. Men skjønner også at få har det. Det er jo en stor investering sett mot hvor ofte folk vanligvis spiser pizza.  Men hadde jeg hatt ubegrenset med penger så hadde jeg kanskje hatt en slik pizzaovn inne. Får mer bruk for den inne enn ute. 

Anonymkode: a0ffc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 1.4.2024 den 13.39):

Oiii! Spesiell 😳 Not my cup of tea… 😅

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=335741860

Står nevnt navn i annet innlegg. Er vel han som er kjent for julepyntingen sin. Har sett bilder og da virker jo leiligheten å være helt enorm - er vel x-antall juletrær feks. han pleide å ha. 

Heller ikke min stil og litt rare løsninger med platåkontor og veldig lite bad. 

En fin leilighet for de som liker den stilen da - og den er jo gjennomført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi...platårommet falt rett inn i min rare smak! :D  Under det kan man jo sette bort julepynten og jeg ser tre steder i ene stua med hvit sofa; ramme el.l. ligger under den, under det høye speilet er det stappet inn noe annet, et mørkt skap har flere fat etc under seg, det er visst slaktet en babystruts for å dekorere en lampeskjerm, gardinene var for lange og ustrøkne og det vet vi alle er litt udelikat å presentere for besøkende som har peiling på stil (=oss) :fnise:  For mye speil, blankt og annet som må pusses hele tiden. 

Neida, jeg skal ikke kritisere så altfor mye, men å ha et eget drivhus for merkesolbriller er og blir underlig. :fnise: 
Det er altfor mye stuff over alt og jeg hadde ikke kunnet klare å "få kroppens maskineri i gang" hvis jeg hadde måttet se på meg selv i aksjon hele tiden, fra elle vinkler. På badet. Jeg hadde dødd. :dåne: 

Bortsett fra alt det, så ble jeg i humør over å se hvordan andre har måttet bo...og jeg slipper!     (lol)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke til salgs, men til leie. 90 tusen i måneden.  Jeg likte ikke kjøkkenet eller badet. Men fasaden var superflott. 

 

https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=339435673

Anonymkode: a0ffc...683

"Meget attraktiv enebolig som er nylig pusset opp."

🤔😅

Anonymkode: f407a...156

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

"Meget attraktiv enebolig som er nylig pusset opp."

🤔😅

Anonymkode: f407a...156

Jeg også stusset på den kommentaren om "nylig pusset opp". 

Anonymkode: a0ffc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/347741287

Husker du da du var liten og klistret klistremerker på hele kommoden på rommet ditt? Kanskje du var dristig og tusjet litt på den også?

Velkommen til klistremerkehelvette der det er klistremerker og tusj på alle vegger og overflater i hele huset.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Blåttvann said:

https://www.finn.no/347741287

Husker du da du var liten og klistret klistremerker på hele kommoden på rommet ditt? Kanskje du var dristig og tusjet litt på den også?

Velkommen til klistremerkehelvette der det er klistremerker og tusj på alle vegger og overflater i hele huset.

Hva i alle dager😅 Det virker på en måte som om de har ryddet og gjort klart til bilder/salg men noe halvhjertet..🤔 Kan det være tvangssalg mon tro ref.advokatfirma som står for salget?

Anonymkode: 63e68...d0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i alle dager😅 Det virker på en måte som om de har ryddet og gjort klart til bilder/salg men noe halvhjertet..🤔 Kan det være tvangssalg mon tro ref.advokatfirma som står for salget?

Anonymkode: 63e68...d0b

Vil dessverre tro det. Stakkars barnefamilie.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (6 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=301290516
 

Den her har vært før. Ér egentlig underetasje godkjent for opphold, med tanke på vinduene?  <_< 

 

(Tvangssalg synes jeg er helt forferdelig. Stakkars folkene 😞💔)

Er det hovedsoverommet lovlig? Det er jo ett av de smaleste kjellervinduene jeg har sett. Ikke mye lys som kommer inn der.

Anonymkode: 35ba9...78e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Blåttvann said:

https://www.finn.no/347741287

Husker du da du var liten og klistret klistremerker på hele kommoden på rommet ditt? Kanskje du var dristig og tusjet litt på den også?

Velkommen til klistremerkehelvette der det er klistremerker og tusj på alle vegger og overflater i hele huset.

Ikke bare det, men vinduene i kjelleren er veldig små OG iflg Tilstandsrapporten er det ingen ventilering i kjeller. Kjeller oppfyller ikke dagens krav til dagslys for rom til varig opphold. Der sover det tydeligvis to barn.
Badet har også synlige fuktskader og sopp stedvis på vegger.

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

 Kan det være tvangssalg mon tro ref.advokatfirma som står for salget?

Anonymkode: 63e68...d0b

Det står inne på Tilstandsrapporten at det er et konkurssak/ tvangssalg. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer fremdeles om min egen øy, og nå ligger det flere gode alternativer der ute. 

Spektakulære Sakrisøya selges! Her får du din egen øy på Helgelandskysten! Byggeforbud på naboøyene! | FINN eiendom

Virkelig flott sted. Ligget ute en stund og sikkert tungsolgt av flere grunner (bl.a. at selger prøver å doble salgsprisen på 4 år?), men på Helgeland kunne man virkelig slått seg til ro.

image.thumb.png.c626815eafbf69f7447cb0d4738da7f5.png

 

Magisk ferieparadis på egen øy midt i skjærgården. Velholdt hytte, stor brygge og meget gode solforhold. Unik mulighet! | FINN eiendom

Egen øy på Østlandet koster selvfølgelig skjorta, og her får man også med en hytte helt blottet for sjarm, men for en plassering og samtidig håndterlig størrelse på øya da!

image.thumb.png.ee837e339957ea52e9eb4d851824d229.png

 

Ferieperle på egen, stor øy. Hytte, anneks, brygge, utsikt og gode solforhold. Innlagt vann- og avløp. Båtplass på land. | FINN eiendom

Også til slutt denne da. Ikke det enkleste stedet å ta seg et morgenbad, men her er det nok guttungen i meg som liker det litt kronglete med mange kriker og kroker, og stilig trapp. Fin skjerming for naboer også, og med helt riktig utsikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...