Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

"Luksus hus"

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=98881730

Vakkert område, katastrofal oppussing.

30_1261922650.jpg

30_2124444774.jpg

30_32121178.jpg

Anonymkode: 734ff...65e

Vakkert område, ja. Men plasseringen virker ikke helt heldig. Det må være veldig værhardt der. Og mye støy rett ved siden av flyplassen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontorlandskap ja.  :sjokkbla:  Akkurat hva jeg tenkte. For en fryktelig merkverdig smak på de folkene der. :klo: 

Naturens harde vinter og høststormer rett i fleisen....og et lite sted hvor absolutt alle kjenner alle. :ninja: 
Tror jeg må si neitakk jeg. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en ser helt bort fra prisen, så hadde de fått til en kompakt og fin liten plass. Likte trappene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Jeg er bare fryktelig glad i de gode, digre, gamle husene med stor tomt og et lite smykke av en gammel hage. :rodmer: 
810_1410668380.jpg
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=265113810  "Politimestergården"

Det var virkelig flott. Synd skolen ligger helt opp i veggen der, men det kunne en vel leve med.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var virkelig flott. Synd skolen ligger helt opp i veggen der, men det kunne en vel leve med.

Anonymkode: 45ade...0aa

:sjokkbla: Upps. Det lille momentet der fikk jeg ikke med meg. Snakk om hodestups betatthet.... :fnise: 
Det hadde nok trukket ned gleden for min del. Å aldri ha det ganske stille når en føler for det, er negativt. 
Stor bilvei, tog, ferjekaier og elver/fosser med evig sus...hadde ikke gått for min del. 
Å kunne kjøpe seg en stor og fin bolig må også inneholde stillhet for en såpass stiv pris syns jeg. 
...men et herlig hus og have var det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

:sjokkbla: Upps. Det lille momentet der fikk jeg ikke med meg. Snakk om hodestups betatthet.... :fnise: 
Det hadde nok trukket ned gleden for min del. Å aldri ha det ganske stille når en føler for det, er negativt. 
Stor bilvei, tog, ferjekaier og elver/fosser med evig sus...hadde ikke gått for min del. 
Å kunne kjøpe seg en stor og fin bolig må også inneholde stillhet for en såpass stiv pris syns jeg. 
...men et herlig hus og have var det. :) 

Hadde man bare kunne plukket opp hagen og huset - og plassert det mer landlig med utsikt til vann/sjø og en oppkjørsel i en allè ...... 

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja....og man må nok ha en skattekiste smekkfull med gullmynter for å ha råd til å kjøpe det også. 
Hvor er Røkke eller Pippi når man kunne ha trengt å bli kjent med en ny venn. :sukk: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir neppe lagt ut på finn, men som et alternativt boeksempel; ville du ha bodd her? "Brøndby Garden City"
Det blir i tetteste laget for meg i forhold til altfor mye folk over alt, men artig idè syns jeg det er lell... :) 
Long-shot-of-the-Br%C3%B8ndby-Garden-Cit
The-communities-in-Br%C3%B8ndby-Garden-C

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg en til fra danmark. Så gøy for alle ungene som kan fyke rundt i trygge omgivelser. Kanskje noe øko-greier dette også? 
phpfmufAo.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Blir neppe lagt ut på finn, men som et alternativt boeksempel; ville du ha bodd her? "Brøndby Garden City"
Det blir i tetteste laget for meg i forhold til altfor mye folk over alt, men artig idè syns jeg det er lell... :) 
Long-shot-of-the-Br%C3%B8ndby-Garden-Cit
The-communities-in-Br%C3%B8ndby-Garden-C

Artig fra luften da, i det minste :) Men jeg tenker på den som skal parkere sist om alle har minst en bil. Men det er vekl derfor det finnes små (fulle) parkeringer rett utenfor ringene også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 14.42):

I dag ble jeg betatt av et gammelt hus i Fusa som har fått et nytt liv Maritim drømmeeiendom med ca. 12 meter lang kai! Fantastisk beliggenhet og de beste solforhold! Gode leieinntekter! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Flytter rett inn jeg!

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...