Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (På 12.7.2022 den 23.07):

Artig fra luften da, i det minste :) Men jeg tenker på den som skal parkere sist om alle har minst en bil. Men det er vekl derfor det finnes små (fulle) parkeringer rett utenfor ringene også

Jeg mistenker at i sånne boformer så tenker folk at bil forurenser og da sykler eller går man. 
Kanskje har man en bil eller to på deling. Jeg kan ta feil, men...er det ikke gjort plass til biler, så er det
av en helt spesiell grunn ikke tatt med i beregningen. @sofie777  Det tror jeg. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg mistenker at i sånne boformer så tenker folk at bil forurenser og da sykler eller går man. 
Kanskje har man en bil eller to på deling. Jeg kan ta feil, men...er det ikke gjort plass til biler, så er det
av en helt spesiell grunn ikke tatt med i beregningen. @sofie777  Det tror jeg. :) 

I utgangspunktet enig, men det er jo mange biler på bildet, både inne i sirklene og rett utenfor, så uansett hva utbyggerne hadde tenkt, så er det mange nok som bruker eller i hvert fall parkerer bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rikholdig eiendom, og det er masse jeg liker i huset - men hagen  - er virkelig fantastisk 😍

Sponvika - velkommen til en drøm i Korterødveien. Bud mottatt! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Å!! Hvilken drøm🥰 

Da er det bare å håpe på at det ikke er solgt før lottoen slår inn i kveld, såpass jeg har penger til både eiendommen og å flytte den der jeg vil 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnAngel skrev (1 time siden):

Å!! Hvilken drøm🥰 

Da er det bare å håpe på at det ikke er solgt før lottoen slår inn i kveld, såpass jeg har penger til både eiendommen og å flytte den der jeg vil 😄 

Jeg må nok også ha penger til å betale noen for å hjelpe meg å stelle hagen slik den fortjener 😊

Anonymkode: 09cec...909

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har Eiendom på Finn blitt et mareritt å navigere igjennom i det siste? Nå får jeg bare opp en masse "prosjekterte eiendommer" som stort sett består av digitale plantegninger.

(Ser at man kan huke av for ny eller brukt bolig i menyen til venstre, men likevel. Slitsomt!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Callisto83 skrev (58 minutter siden):

Er det bare meg, eller har Eiendom på Finn blitt et mareritt å navigere igjennom i det siste? Nå får jeg bare opp en masse "prosjekterte eiendommer" som stort sett består av digitale plantegninger.

(Ser at man kan huke av for ny eller brukt bolig i menyen til venstre, men likevel. Slitsomt!)

Er vel fordi det er sommerferie, så veldig få bruktboliger til salgs av den grunn:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

https://www.finn.no/263858349

Rekkehus med ett soverom. 🤯

 

Anonymkode: cc6a4...194

Der var sært! De prøver å selge en 2-roms med 1 soverom på 62kvm til familier med barn (i flertall!)

Anonymkode: e6963...0be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Der var sært! De prøver å selge en 2-roms med 1 soverom på 62kvm til familier med barn (i flertall!)

Anonymkode: e6963...0be

Kan godt hende, men dette er et rekkehus per definisjon. Dårlig planløsning, ja, men de kaller en spade for en spade.

Anonymkode: 74c0e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan godt hende, men dette er et rekkehus per definisjon. Dårlig planløsning, ja, men de kaller en spade for en spade.

Anonymkode: 74c0e...c05

Gjør de egentlig det når de sier at «her kan du se på barna» leke i hagen. Hvem sine barn? Naboens? Er også ganske lite relevant at det er barnehager i nærheten vel? Her burde de kanskje fokusere mer på de som faktisk er aktuelle til å flytte inn. Ser ikke for meg en familie på fire+ kjøpe en bolig med ett soverom. 

Anonymkode: 714ea...293

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejeg skrev (55 minutter siden):

Hva var poenget ditt?

Den leiligheten her gir mening, den er ikke mindre eller dårligere enn mange studentboliger, så det er ikke helt krise. Dyrt per kvm, men ellers utrolig bra beliggenhet for en ung og utadvendt person.

Men å betale masse for et rekkehus med ett soverom er galskap, spesielt når megler snakker om barn i annonsen. 🤣

Anonymkode: cc6a4...194

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221220104
det meste her. Den svin-harry trappa, at det er heis, at det ikke er trapp ned til kjelleren, at eierene har kjøpt elko pluss stikkontakter bare fordi det er dyrest, svømmebassenget, de forferdelige vaskene, trapp fra soverommet til klesskapet(?), de grusomme tapetene,  badet. Ja, alt🤯

Anonymkode: d8521...1a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221220104
det meste her. Den svin-harry trappa, at det er heis, at det ikke er trapp ned til kjelleren, at eierene har kjøpt elko pluss stikkontakter bare fordi det er dyrest, svømmebassenget, de forferdelige vaskene, trapp fra soverommet til klesskapet(?), de grusomme tapetene,  badet. Ja, alt🤯

Anonymkode: d8521...1a9

I en allerede smal kjøpergruppe må man finne en som enten deler selgers særegne interiørsmak, eller en som har råd/ork til å av-harrifisere hele boligen. 😳

Anonymkode: 35ba9...78e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (På 16.7.2022 den 16.47):

Er det bare meg, eller har Eiendom på Finn blitt et mareritt å navigere igjennom i det siste? Nå får jeg bare opp en masse "prosjekterte eiendommer" som stort sett består av digitale plantegninger.

(Ser at man kan huke av for ny eller brukt bolig i menyen til venstre, men likevel. Slitsomt!)

Enig. Jeg forsøkte å stille inn på årstall, men til og med da fikk jeg de opp.  De store annonsene er og helt forferdelige.

Anonymkode: e3bb2...d11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva synes vi om profesjonelle boligannonser hvor megler/selger er tilstede som "modell" på bildene? Anonymkode: 74c0e...c05

Det er en ting jeg har irritert meg over lenge. Jeg liker en nøytral annonse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...