Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://m.finn.no/realestate/homes/gallery.html?finnkode=56764096

Synd banken ikke vil gi meg noen hundretusener til :-(

Får ikke stort i Stavanger for 2 mill...

Burde slutte å se på leiligheter jeg uansett ikke kan kjøpe, men prisene synker her i byen, så en dag er det min tur!

Anonymous poster hash: 52259...4c1

Anonymous poster hash: 52259...4c1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=65698621&is_new_property=false&no_of_bedrooms_from=4&property_type=3&published=1&ref=fas

:overrasket:  Jeg ser på denne typen "hus" med frydefulle gysninger gjennom ryggsøylen. Dette er egentlig for min del bare hus som kan tegnes i et fantasilandskap. Jeg tenker med redsel på hvordan det går an å bo i et sånt "trehus" hvis et vindpust skulle ta litt hardt i og blåse det over ende. Hvordan kan det stå støtt og tåle vekten av alt på bare stammen? Så tenker jeg med glede på hvor vidunderlig det må være å bo der, høytliggende og med fritt utsyn oppover i etasjene. Jeg tror at jeg ville ha likt å ekstremsporte litt og bosette meg i en øverste leilighet og loftsetasjen på en gang. Stort nok må det være.  *frydefullt grøss* 

21_1040621510.jpg

:rodmer: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Annonse

Annonse

bf8: jeg likte den der ja. :jepp:  ...men kunne ikke ha bodd sånn på bryggekanten så hele byen
kunne ha sett både inn og igjennom mitt hjem. Tenk å ha en motor på eller å slepe det
litt rundt omkring i helger etc. Ny utsikt og badeviker over alt. :rodmer: 

@kokkos Ehh....er det greit hvis du får gulvet gratis og jeg legger noe helt nytt der? :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tenkte selvfølgelig å flytte huset til en bedre plass ja. På bildet ligger det jo ved brygga i Bergen, sikkert en dagsleie på mangfoldige tusen. Og nysgjerrige blikk hele dagen. :daane: 

Anonymkode: a03b1...bf8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

@kokkos Ehh....er det greit hvis du får gulvet gratis og jeg legger noe helt nytt der? :fnise: 

OMG, ja!! Der ga du meg nettopp en idé: kontakte megler når den er solgt og forsøke å tigge til seg stuegulvet 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...