Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1 time siden, sofie777 skrev:

Likte spesielt tv-størrelsen i tv-stuen. Ikke akkurat hjemmekinofølelse.

Haha, trenger teaterkikkert for å se på tv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin type hus, merkelig pris....ettersom det er et tvangssalg inne i bildet og beboer/leier som ikke vil flytte.
Problemer altså. :ninja: Jeg hadde aldri tatt i et hus med "uklare" omstendigheter.  Kan jo risikere å få
en plutselig og ganske sint brannbombe inn av vinduet en dag jeg aner fred og ingen fare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Hoppetaujenta said:

Fin type hus, merkelig pris....ettersom det er et tvangssalg inne i bildet og beboer/leier som ikke vil flytte.
Problemer altså. :ninja: Jeg hadde aldri tatt i et hus med "uklare" omstendigheter.  Kan jo risikere å få
en plutselig og ganske sint brannbombe inn av vinduet en dag jeg aner fred og ingen fare.

Det kan også være at noen beskriver eiendommen negativt, for selv å kunne kjøpe den billig. Umulig å si, uten å undersøke selv.

Det er et attraktivt strøk, selv med nærhet til motorveien.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, T-Rex skrev:

Det kan også være at noen beskriver eiendommen negativt, for selv å kunne kjøpe den billig. Umulig å si, uten å undersøke selv.

Det er et attraktivt strøk, selv med nærhet til motorveien.

Er det lov?

Jeg er på boligjakt i området og kom over denne, men det står at visning må avtales med megler. Det blir for personlig. Størrelsen på tomta er fin, men huset må nok rives. 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Fin type hus, merkelig pris....ettersom det er et tvangssalg inne i bildet og beboer/leier som ikke vil flytte.
Problemer altså. :ninja: Jeg hadde aldri tatt i et hus med "uklare" omstendigheter.  Kan jo risikere å få
en plutselig og ganske sint brannbombe inn av vinduet en dag jeg aner fred og ingen fare.

Jeg pleier sjeldent å lese etter ligningsverdi på annonsene og var ikke klar over dette med leietaker. Leste den nå😱😱😱

 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det lov?

Jeg er på boligjakt i området og kom over denne, men det står at visning må avtales med megler. Det blir for personlig. Størrelsen på tomta er fin, men huset må nok rives. 

Anonymkode: bdb83...bef

Dette er nok en eiendom for en som vet hva hen gjør. Tipper den blir kjøpt av en utbygger, som river det gamle og bygger 4-6 nye boliger på tomta (flermannsbolig(er)).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, sofie777 skrev:

Likte spesielt tv-størrelsen i tv-stuen. Ikke akkurat hjemmekinofølelse.

😂😂 Der var den ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, T-Rex skrev:

Fascinerende!

Hva tror dere, har det vært lurt å "ta den helt ut", eller burde rommene vært ryddet for nips og møbler?

En veldig optimistisk megler som klarer å skryte uhemmet av 40+ års  gammelt teppe. 

Det burde jo kalles det det er..et oppussingsobjekt .

Og ja. Huset burde vært tømt etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På 13.9.2017 den 23.56, Infinity skrev:

En veldig optimistisk megler som klarer å skryte uhemmet av 40+ års  gammelt teppe. 

Det burde jo kalles det det er..et oppussingsobjekt .

Og ja. Huset burde vært tømt etter min mening.

Jeg er uenig i at huset burde vært tømt. Jeg er enig i at det er et oppussingsprosjekt. Tømmer du det mister du potensialet. Det er ikke mulig å sette inn moderne møbler for å gi "romfølelse". Da er det mye bedre å la retrostilen være gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, penny_ skrev:

Godt spørsmål! Flere av bildene gjør meg svimmel, spesielt bilde 29 (tror muligens fotografen svimte av). Det er ikke akkurat ordet "drøm" som slår meg når jeg ser bildene.

Edit: det er pr nå et budoar, dvs bebodd av kvinner, i følge selger.

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, sofie777 skrev:

Hva er vitsen med alle detaljbildene, særlig bilder av trær og en park som kan være hvor som helst

Annonsøren er ikke megler og heller ikke fotograf, men en privatperson. Hun er utdannet jurist, vel å merke, men helt klart uerfaren med bilder til salgsannonser etter min vurdering. Oppmerksomhet rundt annonsen og dermed god reklame for salgsobjektet har hun dog klart å få. 

(Og nå avsporer vi tråden.) 

Anonymkode: bbf35...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ardwinna skrev:

Godt spørsmål! Flere av bildene gjør meg svimmel, spesielt bilde 29 (tror muligens fotografen svimte av). Det er ikke akkurat ordet "drøm" som slår meg når jeg ser bildene.

Edit: det er pr nå et budoar, dvs bebodd av kvinner, i følge selger.

Hei. Annonsen ble også faktisk fjernet fra FINN etter reaksjoner, men ble satt inn igjen senere, etter endringer.
"Ieva Rises boligannonse på Finn.no har skapt reaksjoner. Hun har lagt ut leiligheten sin på Grønland i Oslo til salgs, med bilder av kvinner i nikab som poserer på de ulike salgs-bildene.

- Mange reagerer med en gang kvinner opptrer i offentligheten med hijab og nikab, det har vi sett i flere tilfeller. Mange fordi de mener det er kvinneundertrykkende. Jeg mener storsamfunnet i måten de tenker på, er med på å undertrykke kvinnene mer, sier Rise til Dagbladet.

Finn fjernet annonsen

Annonsen la hun ut på finn.no for ti dager siden og etter 40 minutter slettet Finn den, grunnet reaksjoner og klager på annonsen.

- Jeg spurte med en gang om begrunnelse, men det var de ikke flinke på, sier Rise, som selv er utdannet jurist.

Etter dager med e-poster fram og tilbake med Finn, fikk hun beholde annonsen. Det etter at Rise sendte bilder av kvinner og menn som poserer uten nikab på andre salgs-bilder på annonsestedet, og poengterte at dette var diskriminerende.

Til TV2, som først omtalte saken, sier Finn.nos sikkerhetsansvarlig, Geir Petter Gjefsen at det kom flere klager på annonsen fra folk som opplevde annonsen som støtende.

Reaksjonene skal ha kommet på bildene kombinert med teksten i annonsen. Rise skrev nemlig at det kunne være et harem i leiligheten.

Det har hun når fjernet og får beholde annonsen, men Finn.no sier til kanalen at den blir endret, da det ennå er en pågående diskusjon om den er støtende.". https://www.dagbladet.no/nyheter/ieva-har-fatt-mange-sporsmal-om-tanken-bak-denne-boligannonsen---vi-ma-passe-oss-for-narvestad-syndromet/68702077

 

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...