AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3761 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231783380 Enorm villa i Malvik 🙈 Noen som vet hvem som har bodd her? Anonymkode: 53caf...795 Han her https://trondheim24.no/nyheter/1000-personer-ko-spisestedet-apnet-dag/ Du ser det i prospektet. Anonymkode: 9ecb3...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 16. september 2021 #3762 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231783380 Enorm villa i Malvik 🙈 Noen som vet hvem som har bodd her? Anonymkode: 53caf...795 Big Bite stod på bilen i garasjen, så tipper det er grunderen av den kjeden. Men det var jo et mega hus! Var det bare 2 soverom der? Og 10 stuer Så jo ganske digg ut med trapp fra badet på soverommet rett ned i bassenget da! Synes ikke 30 mill var noe upris for det huset der. Får mye mindre for det på Bygdøy f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3763 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231783380 Enorm villa i Malvik 🙈 Noen som vet hvem som har bodd her? Anonymkode: 53caf...795 Herlig eiendom, men jeg stusser litt på meglerens utstrakte bruk av ord som "lun", "hygge" og "koselig". Det er INGENTING lunt og koselig ved dette huset! Det er storslått, imponerende og majestetisk, omfavn det, ikke prøv å gjøre det til noe det ikke er! Dette forundrer meg ved mange boligannonser. Hvorfor skal meglere på død og liv påstå at en eiendom er noe den ikke er? Anonymkode: 3b767...67e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 16. september 2021 #3764 Del Skrevet 16. september 2021 Pølsevann skrev (2 timer siden): Big Bite stod på bilen i garasjen, så tipper det er grunderen av den kjeden. Men det var jo et mega hus! Var det bare 2 soverom der? Og 10 stuer Så jo ganske digg ut med trapp fra badet på soverommet rett ned i bassenget da! Synes ikke 30 mill var noe upris for det huset der. Får mye mindre for det på Bygdøy f.eks. Nei, 5 soverom. Og eget pauserom må man vite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 16. september 2021 #3765 Del Skrevet 16. september 2021 Thildamor skrev (7 minutter siden): Nei, 5 soverom. Og eget pauserom må man vite Jaa, pauserom.. det er akkurat det jeg savner i leiligheten min 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. september 2021 #3766 Del Skrevet 16. september 2021 Thildamor skrev (49 minutter siden): Nei, 5 soverom. Og eget pauserom må man vite Er det sånn pauserom i tilknytning til soverommene? Som i «pause fra all puling, ingen sjekking her»? Pauserom fordi det tar så lang tid å vaske huset? 😅 Asså, denne eiendommen er unnskyld uttrykket: Faen meg det dummeste jeg har sett på lenge. Det er liksom Røkke møter klesskapet til Petter Stordalen møter en nyrik fyr som elsker amerikanske herskapsvillaer. Møter MTV Ceon med «this is where the magic happens». Hva ER det med den vindeltrappen oppi bassenget? Skal man skli på rævva ned? Det hadde vært MYE kulere å bare gønne på med en vannsklie når man først var på den ideen. Og så trappa. Gardinene. Flisene. Møblene. Den broa i hagen. Hele fasaden. Man skal altså være så ultraharry som ingen annen for å kjøpe dette her 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 16. september 2021 #3767 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231783380 Enorm villa i Malvik 🙈 Noen som vet hvem som har bodd her? Anonymkode: 53caf...795 Litt av et hus (slott)!! Synes det var flott utenpå, litt for sterilt innvendig, og FOR en hage! Heldigvis har jeg selvsagt mye penger til overs etter at jeg har betalt de 30 mill, så da kan jeg freshe det opp litt 😄 Aner ikke hvem som har bodd der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3768 Del Skrevet 16. september 2021 Fløff skrev (2 timer siden): Er det sånn pauserom i tilknytning til soverommene? Som i «pause fra all puling, ingen sjekking her»? Pauserom fordi det tar så lang tid å vaske huset? 😅 Asså, denne eiendommen er unnskyld uttrykket: Faen meg det dummeste jeg har sett på lenge. Det er liksom Røkke møter klesskapet til Petter Stordalen møter en nyrik fyr som elsker amerikanske herskapsvillaer. Møter MTV Ceon med «this is where the magic happens». Hva ER det med den vindeltrappen oppi bassenget? Skal man skli på rævva ned? Det hadde vært MYE kulere å bare gønne på med en vannsklie når man først var på den ideen. Og så trappa. Gardinene. Flisene. Møblene. Den broa i hagen. Hele fasaden. Man skal altså være så ultraharry som ingen annen for å kjøpe dette her 😅 Det var mye jeg ikke ville hatt der om jeg hadde fått innrede fritt, men jeg skal være ærlig og innrømme at broa hadde fått stått (og den blitt satt pris på) 😃 Sklie til bassenget hadde kommet raskt på plass! Anonymkode: 09cec...909 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. september 2021 #3769 Del Skrevet 16. september 2021 Hver eneste gang jeg har handlet på butikken så har jeg gått forbi og sett inn i vinduet på denne leiligheten: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228260385 Det så alltid så koselig ut inne og det var et eldre ektepar som bodde der (ut fra det jeg så)… og nå er leiligheten til salgs 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. september 2021 #3770 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var mye jeg ikke ville hatt der om jeg hadde fått innrede fritt, men jeg skal være ærlig og innrømme at broa hadde fått stått (og den blitt satt pris på) 😃 Sklie til bassenget hadde kommet raskt på plass! Anonymkode: 09cec...909 Tenk å skli med fra senga nedi der 🤣🙋♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 16. september 2021 #3771 Del Skrevet 16. september 2021 Fløff skrev (2 minutter siden): Tenk å skli med fra senga nedi der 🤣🙋♀️ Det hadde fort blitt mer kickstart på dagen enn jeg hadde vært klar for 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. september 2021 #3772 Del Skrevet 16. september 2021 vintage skrev (Akkurat nå): Det hadde fort blitt mer kickstart på dagen enn jeg hadde vært klar for 😅 Ok, overraskelse på ONS’ er som ikke innfrir 🤣 Du finner ikke frem til der der? Bare et øyeblikk.....svosj! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3773 Del Skrevet 16. september 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231783380 Enorm villa i Malvik 🙈 Noen som vet hvem som har bodd her? Anonymkode: 53caf...795 Drømmevilla!!! ❤️ Anonymkode: cb761...756 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. september 2021 #3774 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) Peanut skrev (41 minutter siden): Hver eneste gang jeg har handlet på butikken så har jeg gått forbi og sett inn i vinduet på denne leiligheten: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228260385 Det så alltid så koselig ut inne og det var et eldre ektepar som bodde der (ut fra det jeg så)… og nå er leiligheten til salgs Det var en flott adresse og en koselig, gammel leilighet, men fri og bevares for en mengde med mange rare vinkler i alle rom!? Det var hjørner som stakk ut og kroker overalt Var det sånn at man kan gå på fortauet og se rett inn altså? Det kan da ikke være populært å bo i en leilighet med så mye innsyn midt i byen? Første etasje pleier i alle fall ikke å være så ettertraktet. Men folk kjøper kanskje pga adressen uansett. PS! Det er aksjeleilighet også. Det er noe jeg aldri ville kjøpt i hvert fall. Da skjønner jeg at prisen "bare" var 6,5 mill på beste Frogner. Endret 16. september 2021 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3775 Del Skrevet 16. september 2021 58 minutter siden, Million said: Det var en flott adresse og en koselig, gammel leilighet, men fri og bevares for en mengde med mange rare vinkler i alle rom!? Det var hjørner som stakk ut og kroker overalt Var det sånn at man kan gå på fortauet og se rett inn altså? Det kan da ikke være populært å bo i en leilighet med så mye innsyn midt i byen? Første etasje pleier i alle fall ikke å være så ettertraktet. Men folk kjøper kanskje pga adressen uansett. PS! Det er aksjeleilighet også. Det er noe jeg aldri ville kjøpt i hvert fall. Da skjønner jeg at prisen "bare" var 6,5 mill på beste Frogner. Jeg bor i aksjeleilighet, hva er galt med det? Stort og veldrevet med solid økonomi, og leilighetene her går stort sett alltid over takst. Anonymkode: 958c2...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. september 2021 #3776 Del Skrevet 16. september 2021 53 minutter siden, Million said: Var det sånn at man kan gå på fortauet og se rett inn altså? Det kan da ikke være populært å bo i en leilighet med så mye innsyn midt i byen? Første etasje pleier i alle fall ikke å være så ettertraktet. Men folk kjøper kanskje pga adressen uansett. Det så sånn ut da. Når de lampene lyste så 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. september 2021 #3777 Del Skrevet 17. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bor i aksjeleilighet, hva er galt med det? Stort og veldrevet med solid økonomi, og leilighetene her går stort sett alltid over takst. Anonymkode: 958c2...98e Du har rett. Er det veldrevet med trygg og god økonomi, er aksjeleilighet trygt å kjøpe. Jeg forvekslet det med noe en venninne av meg kjøpte en gang, som var en obligasjonsleilighet. Men det er noe annet. Jeg forvekslet de to bare, Det er lenge siden, men jeg husker venninnen min bare fikk betalt akkurat det samme beløpet som hun hadde betalt da hun flyttet inn, da hun noen år senere flyttet ut av obligasjonsleiligheten. Endret 17. september 2021 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JentaFraHavet Skrevet 17. september 2021 #3778 Del Skrevet 17. september 2021 https://www.finn.no/realestate/homes/search.html Hva skal man si? Daglig leder i eie eiendomsmegling klarer altså å lire av seg helt idiotiske påstander. Sjekk bilde nr. 12 Hva vil han? Skremme kjøperne vekk? Huset er såpass pent at det ordner seg sikkert, ho, ho 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 17. september 2021 #3779 Del Skrevet 17. september 2021 JentaFraHavet skrev (52 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/search.html Hva skal man si? Daglig leder i eie eiendomsmegling klarer altså å lire av seg helt idiotiske påstander. Sjekk bilde nr. 12 Hva vil han? Skremme kjøperne vekk? Huset er såpass pent at det ordner seg sikkert, ho, ho 😄 Jeg ble så nysgjerrig! Kan du oppdatere lenken? 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 17. september 2021 #3780 Del Skrevet 17. september 2021 Peanut skrev (18 timer siden): Hver eneste gang jeg har handlet på butikken så har jeg gått forbi og sett inn i vinduet på denne leiligheten: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228260385 Det så alltid så koselig ut inne og det var et eldre ektepar som bodde der (ut fra det jeg så)… og nå er leiligheten til salgs Fin og koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå