Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mest sannsynlig er det selger som står for poesien, ikke megler.

Anonymkode: 6a92c...7e4

Det var det jeg også tenkte.

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Flott, men ferskvannsperler er sjelden så dyre. At E6 ligger rett ved, drar nok prisen ned betraktelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fint sted, men Årungen er dessverre preget av avrenning fra jordbruket rundt og mye oppblomstring av blågrønne alger så det er ikke noe badevann i grunn. Det jobbes med å bedre vannkvaliteten, men det er vanskelig.

Anonymkode: eaf6b...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I utgangspunktet enig basert på bildene, helt til jeg så E6. Det ligger an til å tro at det er en del trafikkstøy selv om bildene viser noe annet. I tillegg er det dårlige vann- og toalettløsninger, samt at hytten er forholdsvis liten. Og hvis det stemmer at vannet er full av blågrønne alger og avrenning fra jordbruket, så er vel strengt talt hele denne eiendommen overpriset og ubrukelig. 

Anonymkode: 68194...fa5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit at litt mer utfyllende og lokal kunnskap er med på å justere det totale bildet. 

Kan konkludere med flink fotograf da, for oss som sitter i en annen del av landet :) 

 

Anonymkode: fa615...98b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 11.14):

I utgangspunktet enig basert på bildene, helt til jeg så E6. Det ligger an til å tro at det er en del trafikkstøy selv om bildene viser noe annet. I tillegg er det dårlige vann- og toalettløsninger, samt at hytten er forholdsvis liten. Og hvis det stemmer at vannet er full av blågrønne alger og avrenning fra jordbruket, så er vel strengt talt hele denne eiendommen overpriset og ubrukelig. 

Anonymkode: 68194...fa5

Årungen har vært ubrukelig lenge. Dette er ikke attraktivt sted å ha hytte, selv om det ser pent ut.

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rampeguri skrev (2 timer siden):

Det var fint! Men jeg håper det følger med vaktmester og vaskepersonale, litt mye å vedlikeholde med alle de rommene ... En miniaturutgave ville nok passet meg bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærverdig praktvilla: Så ut til å være en mere distingvert tante i familie med "Villa villekulla"... ;) 
Tror jeg heller velger Pippis hus, for det er mere av det folkelige slaget som tåler å bli levd i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Det var fint! Men jeg håper det følger med vaktmester og vaskepersonale, litt mye å vedlikeholde med alle de rommene ... En miniaturutgave ville nok passet meg bedre.

Enig i det med vaskehjelp og vaktmester. Men hva skal man med en sønn som elsker å fikse og mekke om ikke å bruke som vaktmester ;) og en med arbeidsgiver i Stavanger som da kunne få bo gratis mot litt vaktmesteroppgaver - kunne sikkert fint fått ordna en liten leilighet i kjelleren til ham. Lage til en kjøkkenkrok i stua i kjelleren så hadde det fungert :) 

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ærverdig praktvilla: Så ut til å være en mere distingvert tante i familie med "Villa villekulla"... ;) 
Tror jeg heller velger Pippis hus, for det er mere av det folkelige slaget som tåler å bli levd i.

I utgangspunktet enig. Men tenkte litt slik at som ufør kunne jeg brukt øverste etasje selv og drevet 1. og 2. etasje som bed and breakfast. Gjøre om til en liten leilighet til eldstesønn i kjelleren, så er det et soverom til meg og et yngstesønn oppe. Da får jeg et soverom å bruke til hobbyrom også. Iallefall om gutta kunne hjulpet meg med å drive B&B :) evnt leie ut på airbnb, der er det kanskje enklere å bestemme selv når man vil leie ut og ikke (i forhold til gode og dårlige perioder)  Ikke nødvendigvis for å tjene noe særlig på det, men for å ha noe å gjøre. Men aller først må jeg vinne førstepremie i eurojackpot...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kaffemonsteret skrev (14 minutter siden):

Så fint hus, men alle de gråe veggene var deprimerende 😳

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=216941948

Var det billigsalg på gråmaling mon tro? 

Eller ble det malt på den tiden grått var supertrendy og så tenkte man at grått er tingen, vi maler absolutt alt grått som males kan. 

Litt tapet i grålige farger som variasjon 😵

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (8 timer siden):

Så fint hus, men alle de gråe veggene var deprimerende 😳

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=216941948

Nydelig hus, men skulle jeg bodd det måtte alt males om til nye farger. Alt det grå ble veldig tungt og nesten deprimerende.

Anonymkode: eaf6b...4c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...