Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

14 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/221595356

For et vakkert hus! Litt oppussing innendørs, så kunne jeg fint bodd der.

Anonymkode: 3b767...67e

Elsker huset! 🤩

Men jeg blir så lei meg når jeg tenker på at det nesten ikke finnes boliger med store tomter lenger. Det er så mange klassiske villaer i norske byer som har fradelt tomter og som er helt bygd inne av lavblokker og firemannsboliger slik at det ærverdige gamle huset kun har en armlengde med hage, hvor de før hadde syriner og frukttrær.... 😪

Dette huset har virkelig en drømmetomt! Men sannsynligheten for at det får fortsette å ha en stor tomt er dessverre liten...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 6/24/2021 at 10:23 PM, Charminia said:

Flott eiendom, men jeg stusser på kjøkkenet - syntes det ser veldig «simpelt» ut for en bolig av denne typen??!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=221482968

Tenker eierne ikke har vært så opptatt av å ha det striglet og helt nyoppusset hjemme, som mange er i dag. Viktigere at det funker enn at det er helt nytt. Håper de som kjøper det pusser opp med respekt for huset, er så lei av å se grå vegger og mørke møbler som ikke passer til arkitekturen.

Forøvrig en helt fantastisk eiendom! Men du hører trikken godt i oppoverbakken der, ingen hus som blokkerer for lyden.

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg syntes egentlig det var det jeg da🤔 veldig mye for pengene i det området👍🏼

Anonymkode: 04930...9a5

Ja jeg lo mer av overskriften. Er enig at det er et bra området. 

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Fnuggolina skrev (På 20.6.2021 den 17.53):

Hjelpes. Dette var virkelig nedtur av et nybygd hus.

Handler neppe om klassikeren «dårlig smak», men «arkitekt som glemmer alle prinsipper og pælmer sammen en kladeis av ulike delbyggesett» 😅

Det var såpass mye speilflis at det ikke alltid var lett å skulle gulv fra vegg og tak - herredjisses for et mesterverk i FØKKA innredning 😬

Man må jo bare rive hele greia. 

Og det er jo nøye planlagt og, i detalj i absolutt alle kriker! «Kan vi toppe dette på noe vis?». 

Men jeg lurer på hvor man finner inspirasjon?

Og hva er greia med speilfliser overalt? «Håper på å få pult i alle rom og kunne se på»? 

Den eneboligen på Madserud med glassgulv på balkong var MEGAfint! 😍😍😍 Minus glassgulvet fordi høydeskrekk her og - måtte byttet det ut 🙈😅

Hadde du møtt eieren så hadde alle brikkene falt på plass, for å si det sånn 😬 

Anonymkode: 5faaf...6e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Når sånne eiendommer dukker opp her begynner jeg alltid å vurdere om jeg skal pakke snippsekken og dra fra Oslo.

Vi kunne solgt 3-romsen vår og kjøpt det der. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når sånne eiendommer dukker opp her begynner jeg alltid å vurdere om jeg skal pakke snippsekken og dra fra Oslo.

Ja, hadde jeg hatt helse til det og vært litt flinkere til vedlikehold - så hadde et slikt sted hatt alt jeg ønsker meg.

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Samme tanken slo meg. Men så kom jeg på at barna går på skolen og har tilknytning her vi bor, så slo det fra meg. 😂🙈

Anonymkode: fdddf...f39

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2021 den 18.00):

Veldig fint utvendig og ute! Men det ville gått med noen liter maling inne. Og det kjøkkenet måtte bare byttes ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hulderen skrev (6 minutter siden):

Veldig fint utvendig og ute! Men det ville gått med noen liter maling inne. Og det kjøkkenet måtte bare byttes ut.

Det er jeg enig i. Jeg ville gjerne fjernet terrassene utenfor hovedhuset også, for meg så passer de ikke - og jeg ville heller hatt et par hellelagte områder . En garasje hadde også stått høyt på ønskelisten (kan ikke se at det er en der).

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er koselig, men det ligger ved en ganske så trafikkert vei (Helgerødgata).

Anonymkode: b6f67...b9b

Set det nå. Samtidig så er huset vendt ut mot den andre siden.

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...