Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhja, meget fin bolig på alle vis. :rodmer: 
Jeg kan tilby meg å gå i totalsølibat om noen vil forære meg den boligen for resten av mitt liv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fint, men ekstremt usentralt! 15 minutter gangavstand til Vollen sentrum og sjøen. Man blir veldig avhengig av bil. Vollen er fint, men sålangt utenfor Oslo så synes jeg 15 millioner er mye når det stengt tatt ikke er i selve Vollen. Får mye bra til 15 millioner i Oslo, Bærum og mer sentrale områder i Asker.

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=220809227&location=1.22030.20046&sort=PUBLISHED_DESC

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Fint, men ekstremt usentralt! 15 minutter gangavstand til Vollen sentrum og sjøen. Man blir veldig avhengig av bil. Vollen er fint, men sålangt utenfor Oslo så synes jeg 15 millioner er mye når det stengt tatt ikke er i selve Vollen. Får mye bra til 15 millioner i Oslo, Bærum og mer sentrale områder i Asker.

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=220809227&location=1.22030.20046&sort=PUBLISHED_DESC

de blir nok solgt. Bor selv i Asker, og her jeg bor, solgte de nye eneboliger til 16 mil og jeg kunne ikke skjønne at de skulle selges, ikke nærhet til sjøen eller utsikt, og små tomt, nærme veien, men alle 8 ble solgt. 😲 Jeg ville faktisk heller kjøpt disse på Vollen.. Men har jo ikke 16 mil.

Elsykkel er en mulighet. For å komme til båten eller hurtigbussen, eller eventuelt til togstasjonen.

Anonymkode: fdddf...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

de blir nok solgt. Bor selv i Asker, og her jeg bor, solgte de nye eneboliger til 16 mil og jeg kunne ikke skjønne at de skulle selges, ikke nærhet til sjøen eller utsikt, og små tomt, nærme veien, men alle 8 ble solgt. 😲 Jeg ville faktisk heller kjøpt disse på Vollen.. Men har jo ikke 16 mil.

Elsykkel er en mulighet. For å komme til båten eller hurtigbussen, eller eventuelt til togstasjonen.

Anonymkode: fdddf...f39

Altså det er veldig vakkert der og elsykkel er praktisk. Men tror dette er en bolig for folk med hjemmekontor.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Kaffemonsteret skrev (7 timer siden):

Fint hus, men synes eiernes innredningsstil ikke passer huset. Får inntrykk av at de har innredet med stilen de liker uten å ta hensyn til type hus 

Det holder jeg med de i. Å innrede med en stil man ikke liker bare fordi det passer huset hadde jeg ikke giddet. Bra at folk tar vare på huset arkitektoniske stil, men at huset skal diktere møblene hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg synes det så mørkt og trist ut.

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 18.48):

Men å få pålegget akkurat når kommunen melder sin interesse for å kjøpe er jo noe suspekt. Dette er jo ikke nyere greier, kommunen har visst om det i årevis. 

Å følge med på salgs og "til leie"-annonser er én måte for byggesaksavdelingen å finne ut av ulovligheter. 

Anonymkode: 57aff...a18

• Liker 3
Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
Hvemsomhelst skrev (På 4.7.2021 den 19.56):

Av og til dukker det opp eiendomsannonser i fb-feeden, og det er sjelden jeg ser nærmere på dem.  I dag tok jeg en titt og fikk bakoversveis over en eiendom som de skriver er barnevennlig.  Hva er egentlig barnevennlig? Jeg synes dette ser utrolig bratt og farlig ut for både store og små.  Bare se der hvor bilen er parkert, rett ved skrenten, uten sikring av noe slag.

Hele eiendommen fremstår som veldig bratt og vanskelig, men jeg aner ikke hvor det er, og bildene kan jo være litt misvisende.

https://sormegleren.no/31210223?fbclid=IwAR3tVO1BczLHSsaN1BaXYePvKvlOuTYDnkRFTM2HrfGICn1H8No8u8SpSII_aem_AY4_w560I4Z8QuUiBtd_GeXN8hinMnvi6N8Sm5FnW8xV5VCwYo13iHpGz11jXoTpl3iRTELjPEj2A6tRec4bg4vmWK8furHci4nbfEl8U5JrHs5Mxiw1_psLPpJsGrxIT2s

Hjelpede meg.

Krise tomt, og tilgi språket - men jævlig stygg trapp.

Hadde ikke kritisert en original vanlig trapp, men ææææh! Sånne murstein i glass takler jeg ikke noen plass. Særlig ikke sånn. 

Endret av Fnuggolina
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Å følge med på salgs og "til leie"-annonser er én måte for byggesaksavdelingen å finne ut av ulovligheter. 

Når ulovlighetene har vært der siden 60 tallet, og boligen tidligere er solgt uten at PBE har blandet seg, så er det litt rart. Det er veldig beleilig for kommunen å drive ned prisen på det de selv er i terrassert i å kjøpe. 

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
Fnuggolina skrev (1 time siden):

Hjelpede meg.

Krise tomt, og tilgi språket - men jævlig stygg trapp.

Hadde ikke kritisert en original vanlig trapp, men ææææh! Sånne murstein i glass takler jeg ikke noen plass. Særlig ikke sånn. 

Enig. Det er faktisk det verste jeg har sett, skrekk og gru ☹️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når ulovlighetene har vært der siden 60 tallet, og boligen tidligere er solgt uten at PBE har blandet seg, så er det litt rart. Det er veldig beleilig for kommunen å drive ned prisen på det de selv er i terrassert i å kjøpe. 

Man kunne selvsagt ønske at kommunen var det velsmurte maskineriet du skisserer over, men i praksis er det nok lite kontakt mellom PBE og hvilken etat det nå enn er som forvalter kommunens bygninger og eiendom. Kanskje er det til og med skilt ut som eget KF?

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Det er økt fokus på ulovlig bygging i strandsonen nå, og det foretas en systematisk gjennomgang. Ulovlig bygging har ingen foreldelsesdato, så vidt jeg vet. Det er lett å finne ut hva som er lovlige bygg ved å ta en titt på seeiendom.no.

Anonymkode: 938f3...576

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (6 minutter siden):

Synes den var LITT mer høyrisiko investering enn huset i Side om Side 🙈

Enig! Og de kjøpte det fir 16 millioner, når da tidligere kun forlangte 15 for det. Ingen ville jo kjøpe det for 15, og så gir de 16 for det🤪

• Liker 2
Skrevet
Fnuggolina skrev (På 12.7.2021 den 22.46):

Synes den var LITT mer høyrisiko investering enn huset i Side om Side 🙈

Tipper de gjør en del med det, for er det pusset opp så tipper jeg det går som hakka møkk 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...