Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, addict said:

Jeg skulle akkurat til å poste det, og GURI MEG så pen selgeren var. Peneste 79-åringen jeg har sett, virkelig 😊😊

Det er vel ikke helt sikkert at han er 79 på bildet. Jeg må si jeg tviler på det.

Anonymkode: 938f3...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er vel ikke helt sikkert at han er 79 på bildet. Jeg må si jeg tviler på det.

Kan hende, var en kjekk mann ihvertfall! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men kanskje ikke så langt i fra. Om man googler mannen, finner man et bilde fra 2016. Sønnesønn til en som var på sydpolen 14 desember 1911, viser det seg.

Anonymkode: 57aff...a18

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 10.42):

Men kanskje ikke så langt i fra. Om man googler mannen, finner man et bilde fra 2016. Sønnesønn til en som var på sydpolen 14 desember 1911, viser det seg.

Anonymkode: 57aff...a18

Jaaa, synes navnet var kjent! Wisting altså. Var han med Roald Amundsen? Jeg så Amundsen filmen for ikke så lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet
ops2 skrev (26 minutter siden):

Oppussing behøves.... Jeg synes kjøkkenøya var verst. Det er 60 cm mellom den og veggskapene på venstre side?

585_1229373641.jpg

Man kan jo lure på hva som er herskapelig? Huset er et oppussingsobjekt. Og det er typisk hus fra 1970 og 1980-tallet. For meg er herskapelig en helt annen stil. 

For all del det er potensiale i dette huset. Men å kalle det herskapelig😂

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
ops2 skrev (27 minutter siden):

Oppussing behøves.... Jeg synes kjøkkenøya var verst. Det er 60 cm mellom den og veggskapene på venstre side?

585_1229373641.jpg

Man ser for seg mann med hockeysveis hente  en pizzabit fra kjøleskapet.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herskapelig bolig igjen😂

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=223023585

Åh hjelpes.. Gjennomført var det hvertfall. Og det var nok kanskje et skikkelig kult hus i 1976, men det har jo ikke vært oppgradert siden da!

Men dette her er jo in igjen da :ler: 

585_79225648.jpg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er den prisantydningen noe i nærheten av reell?

Hadde det vært en modernisert bolig ja. 10 minutter gange til toget. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Man kan jo lure på hva som er herskapelig? Huset er et oppussingsobjekt. Og det er typisk hus fra 1970 og 1980-tallet. For meg er herskapelig en helt annen stil. 

For all del det er potensiale i dette huset. Men å kalle det herskapelig😂

Det appellerer nok til kjøpere på 60 år +, for alle andre vil jeg tro at det blir altfor mørkt, tungt og gammeldags. 12 millioner er sjukt mye penger for et hus på Fjellhamar når de aller fleste potensielle kjøpere ville ha pusset opp nesten alt. Jeg harbikke lest teknisk rapport, meget mulig at det også er langt mer å ta enn bare overflatene.

Anonymkode: f1c8a...6f3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=225665177

Haha...ikke noe salgstriks at man starter annonsen med The demolitian- man på tur opp trappa. Ei heller det spøkelset som går igjen på flere bilder. Merkelig annonse 

Anonymkode: fa615...98b

Syntes det var litt salgstriks jeg da. Det er jo en veldig anderledes leilighet som tydeligvis har blitt leid ut i mange år. Noe må de jo finne på. 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
addict skrev (På 13.7.2021 den 23.17):

Jeg skulle akkurat til å poste det, og GURI MEG så pen selgeren var. Peneste 79-åringen jeg har sett, virkelig 😊😊

Meget flott!

Anonymkode: 94a51...295

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syntes det var litt salgstriks jeg da. Det er jo en veldig anderledes leilighet som tydeligvis har blitt leid ut i mange år. Noe må de jo finne på. 

Anonymkode: 04930...9a5

Ja, har nok vært utleid til studenter, siden det er en bråte soverom, men ingen stue. Annonsebildene sier jo at det ikke er brukandes slik det er, men at det må pusses opp og kan da bli veldig bra. Så enig med deg 👍🏻

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...