Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er usikker på om denne har vært vist her før.

Skulle veldig gjerne bodd her om jeg hadde fått pusset opp litt.

Attraktiv, stor eiendom på solsiden av Steinsfjorden med lang strandlinje og panorama - kun 25 min. fra Sandvika! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

HerreGUD for et paradis av en plass og et meganydelig hus! 

Prøver å finne et minus for å ikke drømme om den der, feks «man hører bilsus fra veien» 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er noe av det mest mislykkede jeg noen gang har sett, og det sier ikke så lite, for jeg har fulgt denne tråden lenge. Det er virkelig ingen gode kvaliteter ved det huset

Anonymkode: 3b767...67e

Hjelpes. Dette var virkelig nedtur av et nybygd hus.

Handler neppe om klassikeren «dårlig smak», men «arkitekt som glemmer alle prinsipper og pælmer sammen en kladeis av ulike delbyggesett» 😅

Hulderen skrev (48 minutter siden):

Er det speilfliser på gulvet i stua i 2. etasje? 

Ellers var det et veldig fullstappet hus. Om jeg skjønte riktig, så leies det ut to hybler på loftet, en leilighet i kjelleren, og 3 soverom i 1. etasje, der de som er i 1. etasje deler kjøkken. Huse er vel neppe bygget for det i utgangspunktet (siden det omtales som en tomannsbolig), så jeg lurer på hvor lydt det er mellom boenhetene. Sånn apropos et par andre tråder på kg angående støy fra utleiere.

Det var såpass mye speilflis at det ikke alltid var lett å skulle gulv fra vegg og tak - herredjisses for et mesterverk i FØKKA innredning 😬

Man må jo bare rive hele greia. 

Og det er jo nøye planlagt og, i detalj i absolutt alle kriker! «Kan vi toppe dette på noe vis?». 

Men jeg lurer på hvor man finner inspirasjon?

Og hva er greia med speilfliser overalt? «Håper på å få pult i alle rom og kunne se på»? 

Den eneboligen på Madserud med glassgulv på balkong var MEGAfint! 😍😍😍 Minus glassgulvet fordi høydeskrekk her og - måtte byttet det ut 🙈😅

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 6.22):

Jeg er usikker på om denne har vært vist her før.

Skulle veldig gjerne bodd her om jeg hadde fått pusset opp litt.

Attraktiv, stor eiendom på solsiden av Steinsfjorden med lang strandlinje og panorama - kun 25 min. fra Sandvika! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Jatakk 😍 Nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser nå at teksten er endret. 

Anonymkode: a9943...211

Jeg rakk å se den første teksten. Synd jeg ikke tenkte på å ta skjermdump. Det var jo utrolig uprofesjonelt av advokatfirmaet å prestere å legge ut en tekst som var delvis iblandet personlige kommentarer/instrukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (57 minutter siden):

Jeg rakk å se den første teksten. Synd jeg ikke tenkte på å ta skjermdump. Det var jo utrolig uprofesjonelt av advokatfirmaet å prestere å legge ut en tekst som var delvis iblandet personlige kommentarer/instrukser.

Fortell!!

Anonymkode: 9ecb3...077

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Fortell!!

Anonymkode: 9ecb3...077

Jeg husker ikke detaljert, men f.eks var ordene «det er alt jeg har» plassert midt inne i den første linjen i annonsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyfotograf skrev (14 minutter siden):

Hva synes dere om denne leiligheten? 
planløsningen? Oppussingen? 

https://www.finn.no/222447223

Synes den var helt ok, men ville ikke bodd i en så gammel blokk selv, liker ikke den typen blokk heller. Så ser det ut til at det ikke er dør mellom kjøkken og vaskerom, kronglete planløsning, det hadde irritert meg. :P Men som sagt helt ok, ikke rålekker men grei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (13 timer siden):

Det er jo en som selger privat er det ikke? Det advokatfirmaet tar vel bare oppgjøret. 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
Hobbyfotograf skrev (9 timer siden):

Asså, gulvet/kjøkken og fargene generelt var fine.

Men, dette med å lage sånn type tak med megabrede profiler - og alle de spottene, (samt de helt grusomme flisene på badet) hadde gjort at jeg hadde droppet kjøp.

Utsikten var jo superfin, og leiligheten hadde vært veldig fresh om de bare droppet det takprofil+overdrevent mange spottergreiene.

Dessverre ser en litt av det på typisk østkant, det og fliser på gulv.

Men om du liker det er det jo ikke et problem? 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Hobbyfotograf skrev (10 timer siden):

Det var en pen leilighet. Det eneste jeg ikke liker er at soverommene er spredt når leiligheten er gjennomgående, jeg liker bedre at kjøkken og stue er i ene enden av leiligheten og soverommene i andre enden. Men det er min personlige smak. 

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (På 20.6.2021 den 17.46):

HerreGUD for et paradis av en plass og et meganydelig hus! 

Prøver å finne et minus for å ikke drømme om den der, feks «man hører bilsus fra veien» 😅

Kjøkkeninnredningen går ikke helt opp til taket ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=222126957

Helt vanlig rekkehus, slike er det mange av. Men jeg synes den løsninga med vaskerom inngangene, en fra gang og en fra kjøkken er helt genialt! 😲 Og det har jeg ikke sett før, tror jeg.

Anonymkode: fdddf...f39

Det hadde jeg en gang da jeg bodde i blokk, og det var veldig praktisk. Bortsett fra at inngang til do var gjennom vaskerommet, og det var veldig lite praktisk - så vi endte med å slå sammen do og bad for å slippe akkurat det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...