Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Huset ser ut som det er pusset opp utelukkende med produkter fra Wish. Legger merke til at brannårsaken ikke var avklart, men at han reddet Lamborghinien. Kan det være at huseier hadde gitt opp prosjektet litt allerede den gangen?

Anonymkode: 3b767...67e

Et skoleeksempel på at penger ikke kjøper smak. Noe av det grelleste jeg har sett.

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fin. Men er markedet så dyrt i Molde?

Nei, det er ikke så dyrt her egentlig. Men i dette spesielle tilfellet er det veldig dyrt. En kan fint få en leilighet til under 3 millioner her.

Anonymkode: be8ff...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke så dyrt her egentlig. Men i dette spesielle tilfellet er det veldig dyrt. En kan fint få en leilighet til under 3 millioner her.

Anonymkode: be8ff...478

Det var jo en fin leilighet, men 8 millioner når mange veldig mange i Molde har samme utsikt? Det hadde ikke jeg betalt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo en fin leilighet, men 8 millioner når mange veldig mange i Molde har samme utsikt? Det hadde ikke jeg betalt.

Ikke jeg heller. Jeg er spent på om den i det hele tatt blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, sommermor skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=96036877

Det er en veldig fin leilighet med en fantastisk utsikt. Men jeg er virkelig spent på om de får solgt den.

For åtte millioner forventer jeg freshere bad! Så basic og kjedelig som man får det, som kjipe hotellbad.

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Veldig fin. Men er markedet så dyrt i Molde?

Jeg kjøpte meg nylig leilighet i Molde og prisene er litt varierende her. Det koster mye for utsikt og å ha en leilighet midt i byen. Den leiligheten i Eikrem panorama er aaaltfor dyr, tviler på de for solgt den. 

Anonymkode: ae73f...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=198365145

Boligen etter Ari Behn er lagt ut for salg. I prospektet står det at Behn satte sitt preg på boaligen med utradisjonelt fargevalg. Så jeg forventet minst noe lignende noen av de mest spenstige vi har hatt i denne tråden. Men fargene var ikke mer uvanlige enn at det er noe jeg kunne valgt selv, bortsett fra den ene veggen der han har malt et maleri rett på veggen. Den ville jeg valgt å male over (selv om det var et kunstverk). Resten var helt ok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 13.23, SoftKitty skrev:

Denne likte jeg så godt at jeg vurderte om vi skulle dra på visning når jeg fikk den opp som reklame, selv om vi i utgangspunktet ikke planlegger å flytte, men dagen etter var den solgt :) Sjeldent å finne så store og fine leiligheter til den prisen innenfor ring 3. Likte at det var så mange rom også for pga jobbing hjemmefra (en av oss er freelancer) liker vi å ha både kontorer og soverom og trenger ikke egentlig kjempestor stue, spisestue og kjøkken. Kjøkkenet var så fint også! Og takterrasen 😍 Eneste jeg ikke likte var den innebygde sofaen, synes altid sånne er så vonde å sitte i. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190211105

105_96168354.jpg

105_214081190.jpg

WOW!!!!!!!

Skikkelig spennende leilighet. Helt perfekt planløsning! Ikke noe jeg vanligvis ville likt, min stil er ganske langt unna dette, men den der var helt enestående på en god måte... overrasket over hvor godt jeg likte den. Likte den godt før bildet av takterrassen kom opp, men når det kom opp så hadde jeg gladelig tatt opp lån på 9ganger egen inntekt for å få råd til å kjøpe den (jeg har litt EK).

Åh, føler liksom den var en drøm jeg ikke visste jeg hadde men som ikke gikk i oppfyllelse... 🤣 Heldige de som fikk kloa i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hulderen skrev:

Boligen etter Ari Behn er lagt ut for salg. I prospektet står det at Behn satte sitt preg på boaligen med utradisjonelt fargevalg. Så jeg forventet minst noe lignende noen av de mest spenstige vi har hatt i denne tråden. Men fargene var ikke mer uvanlige enn at det er noe jeg kunne valgt selv, bortsett fra den ene veggen der han har malt et maleri rett på veggen. Den ville jeg valgt å male over (selv om det var et kunstverk). Resten var helt ok.

Generelt et fint hus synes jeg. Ville beholdt veggmaleriene, men det rosa kjøkkenet er jeg mer usikker på, selv om det er en veldig lys rosatone.

Anonymkode: dd076...0ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2020 den 19.29, Hoppetaujenta skrev:

Oijjoijjoijj...tvangssalg, men jeg tar den! :mynona:Tenk så fint det kan bli der med skikkelig renovering. :rodmer: 
            https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=195431095
095_1519671824.jpg

Tvangssalg for 40mill. 🤣 Synes ikke synd på de som mister huset sitt i dette tilfellet. 

Selve huset var grisefint. Altså potensialet er enormt!!

Men hva befinner seg inni veggene, under gulvet og oppe i taket når eiendommen er såpass forsømt? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.11.2020 den 14.16, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=196536444

For 9,5 milloner får du et oppussingsobjekt med fin utsikt og gode solforhold. Skikkelig ungkarsbolig med to(!) barer, vinkjeller og trimrom. Veldig mye er uferdig og/eller dårlig gjort, verken boblebadet eller motstrømsbassenget fungerer og huset har ikke kjøkkeninnredning.

Anonymkode: dd076...0ed

For et HØL!

Følger søpla i hagen også med eller?

Screenshot_20201115-235646.jpg

Anonymkode: d4bde...cc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2020 at 12:57 AM, AnonymBruker said:

For åtte millioner forventer jeg freshere bad! Så basic og kjedelig som man får det, som kjipe hotellbad.

Anonymkode: 3aaec...330

Synes det var så mørkt i leiligheten, ingen lys skrudd på noen steder. Så forsåvidt ingen lys/lamper noe heller...?

Anonymkode: bd738...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var så mørkt i leiligheten, ingen lys skrudd på noen steder. Så forsåvidt ingen lys/lamper noe heller...?

Anonymkode: bd738...c0e

Det er kupler i taket på soverommene og kjøkkenet. De kan sikkert gi godt lys, men er utrolig kjedelige og lite pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 11/15/2020 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

For et HØL!

Følger søpla i hagen også med eller?

Screenshot_20201115-235646.jpg

Anonymkode: d4bde...cc3

Det er nok take it or leave it.

Anonymkode: 938f3...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2020 den 22.59, Hulderen skrev:

Det huset var virkelig fint, synes jeg.

Anonymkode: 45ade...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...