Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bolig for meg også det oppi der. :rodmer: 
Og dette under her hadde jeg beholdt tapeten på kun for bombe&granatsjokket det gir... :fnise: 
901_1005242214.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 9.47, AnonymBruker skrev:

Det er en annen tråd om en bolig som ikke har blitt solgt, og grunnen er trolig dårlige bilder. Nå har jeg kommet over en til. Ikke bare er bildene dårlige, det er også mye rot og skrot. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=143702608

Hvorfor har ikke megleren bedt dem rydde? Legg spesielt merke til garasje, hobbyrom og driftsbygning. Uteplassen er gså lite tiltalende. Noen meglere fortjener ikke den betalingen de tar!

Anonymkode: 9b190...c9a

Det har han/hun helt sikkert gjort. Det betyr ikke at folk gjør det for det. 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Hoppetaujenta said:

Bolig for meg også det oppi der. :rodmer: 
Og dette under her hadde jeg beholdt tapeten på kun for bombe&granatsjokket det gir... :fnise: 
901_1005242214.jpg

I tidligere tider reiste jeg mye i jobbsammenheng, og har derfor bodd på hotell av kvalitet fra nederst til øverst.

Jeg har sett MANGE interessante tapeter (og annet), for å si det sånn...

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har han/hun helt sikkert gjort. Det betyr ikke at folk gjør det for det. 

Anonymkode: 04930...9a5

Jeg trodde jeg gikk inn på et salgsprospekt fullt av rot. Men der er da virkelig ryddet. Men de har nok mange ting, og vansker med hvor alt skal plasseres. 

Ikke alle bor i minimalistiske hjem. 

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Bolig for meg også det oppi der. :rodmer: 
Og dette under her hadde jeg beholdt tapeten på kun for bombe&granatsjokket det gir... :fnise: 

 

 :riste:

Den var for Rumlen. 

 

Anonymkode: fd8ef...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen @Rumle er forumsøstra mi. :nigo: Helt sant. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det.

Malapropo: Verdens største hvitvaskingsoperasjon er i gang. Av Bitcoin.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rumle skrev:

Rumlen sin, sa h*n :opplyser: :Nikke:

Helt greit det. Bare vær sånn du. Jeg skal spise en kald boks med erter, kjøtt og flesk
....men uten kjøtt og flesk for det har jeg ikke råd til i min ensomhet et sted i verden. :sukk: 
    1059751.jpg
                                                                                                                                                                          :grine: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Helt greit det. Bare vær sånn du. Jeg skal spise en kald boks med erter, kjøtt og flesk
....men uten kjøtt og flesk for det har jeg ikke råd til i min ensomhet et sted i verden. :sukk: 
    1059751.jpg
                                                                                                                                                                          :grine: 

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                                                                                                 Nemlig. :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

                                                                                                                                                                 Nemlig. :snurt:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg flytter inn her jeg. Alene med meg selv og en blomst fra Rumlen.  :)
https://www.finn.no/realestate/businesssale/ad.html?finnkode=145826168 
168_1244279543.jpg

Jeg kjøper gjerne Langåsen Pensjonatskole (ta den de som kan!!) Bor bare et par tre steinkast unna og har vært på Geocache-tur på eiendommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.8.2018 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo ikke for alle. Men noen får jo forskudd på arv eller hjelp fra foreldrene.  Man må ha 1 125 000 i ek for å kjøpe til takst og da har men egentlig fått 3 leiligheter. Da unnslipper man 40% ek på bolig nr. 2 i Oslo også. I tillegg var det skattefritt sånn jeg skjønte det.

Som sagt ikke for alle, men for de som er ute etter en god deal og en mulighet for å bo og tjene penger samtidig må det jo være ideelt. Sjeldent man ser en leilighet med 2 utleiedeler. Tenk deg hvor fort man kan betale ned lånet da, før du vet ordet av det sitter du med 3 nedbetalte utleieenheter på Majorstuen! 

Anonymkode: 04930...9a5

Med 2 utleieenheter er det beskatning selv om du bor i største delen selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...