Gå til innhold

Gult gørr fra tissen på hunden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hunden min drypper små dråper med gult gørr fra tissen sin, ikke mye og kontunerlig, men 3-4 ganger pr.dag kanskje.

Noen som har opplevd det samme med sin hund? Antibiotika eller noe reseptfritt fra apoteket? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta den med til veterinæren for sikkerhetsskyld. Dette høres ikke normalt ut i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannhund???

er det hannhund, og han ikke plages er sjansen rimelig stor for forhudskatarr. Noe mange hunder går rundt med store deler av tiden, årsaken er vel at de ikke rengjør seg godt nok. Problemet løses ved at du rengjør for dem;-)

Forhudskatarr: Det er ganske vanlig for hannhunder å få forhudskatarr av og til. Det vil da kunne være grågul væske ved forhuden, og de vil slikke seg oftere. Man kan da skylle forhuden godt med forhudsrens morgen og kveld i noen få dager. Hvis det ikke går over, eller hvis hunden viser ubehag skal man ta kontakt med dyrlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannhund???

er det hannhund, og han ikke plages er sjansen rimelig stor for forhudskatarr. Noe mange hunder går rundt med store deler av tiden, årsaken er vel at de ikke rengjør seg godt nok. Problemet løses ved at du rengjør for dem;-)

Forhudskatarr: Det er ganske vanlig for hannhunder å få forhudskatarr av og til. Det vil da kunne være grågul væske ved forhuden, og de vil slikke seg oftere. Man kan da skylle forhuden godt med forhudsrens morgen og kveld i noen få dager. Hvis det ikke går over, eller hvis hunden viser ubehag skal man ta kontakt med dyrlege.

hannhunden min har det en sjelden gang i blandt, jeg skulle bare skylle med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...