Gå til innhold

FREIA PÅSKEEGG ER UTE I BUTIKKENE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

800 kalorier!

Til sammenligning er en normal sunn middag på rundt 400, maks 500-600.

Spis alle 4 og få i dere 3200 kalorier som sammen med et normalt dagsinntak på kanskje 1600 blir nesten 5000. Fristet det så veldig med egg nå? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, av to grunner.

1) Jeg har ikke lyst på sjokolade nå.

2) Det er evigheter til påske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei du, det er faktisk 195 kalorier i ett egg, og dermed 570 kalorier i fire stykk. Les pakken igjen!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegg Freia (lilla kartong)

mengde: 1 stk = 34 g

kalorier 193.8 kcal

karbohydrater 17.5 g

tilsatt sukker ikke oppgitt

proteiner 2.3 g

fett 12.6 g

Klart, 200kcal pr stk er ille nok, men FAIL......

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være rimelig tilbakestående for å TRO at et slikt egg inneholder 800 kalorier...! :filer: Det er ikke spesielt stort akkurat.

Endret av soenes
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

800 kalorier!

Til sammenligning er en normal sunn middag på rundt 400, maks 500-600.

Spis alle 4 og få i dere 3200 kalorier som sammen med et normalt dagsinntak på kanskje 1600 blir nesten 5000. Fristet det så veldig med egg nå? :)

HVAH?! :hakeslepp: Jeg har aldri sett på kaloriinnholdet i disse lekkerbiskene, men knasket en pakning i meg med samvittighet i grenseland. Men er det 800 kaloriet i ett enslig, usselt egg? Du mener hele pakken håper jeg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVAH?! :hakeslepp: Jeg har aldri sett på kaloriinnholdet i disse lekkerbiskene, men knasket en pakning i meg med samvittighet i grenseland. Men er det 800 kaloriet i ett enslig, usselt egg? Du mener hele pakken håper jeg? :klo:

Les de andre kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVAH?! :hakeslepp: Jeg har aldri sett på kaloriinnholdet i disse lekkerbiskene, men knasket en pakning i meg med samvittighet i grenseland. Men er det 800 kaloriet i ett enslig, usselt egg? Du mener hele pakken håper jeg? :klo:

Se på de andre innleggene så ser du

edit: noen kom meg i forkjøpet ja ;)

Endret av soenes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei du, det er faktisk 195 kalorier i ett egg, og dermed 570 kalorier i fire stykk. Les pakken igjen!

193,8 * 4 er 775,2 kalorier :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge man ikke spiser en pakning om dagen helt fram til de slutter å selge dem, så tror jeg man fint kan unne seg et sånt egg i ny og ne uten at man vil bli farlig overvektig over natta og dø.

av erfaring vet jeg at de eggene kan bli borte vekk allerede uker før påska, så noen pakninger har jeg tenkt å sikre meg allerede nå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVAH?! :hakeslepp: Jeg har aldri sett på kaloriinnholdet i disse lekkerbiskene, men knasket en pakning i meg med samvittighet i grenseland. Men er det 800 kaloriet i ett enslig, usselt egg? Du mener hele pakken håper jeg? :klo:

Ta en titt på hvor mange kalorier det er i en boks med Dots. Jeg ble svært overrasket over at tørr kjeks med litt sjokolade i midten kunne inneholde mange kalorier. Men det stopper meg ikke fra å kose meg med dem, da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

193,8 * 4 er 775,2 kalorier :)

Ah, leste litt fort, 570 kalorier var for hundre gram. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være godteri, inneholder det ikke mer kalorier enn det som kan ventes.

Grunnen til at folk blir feite av sånne ting er fordi de ikke forstår at ett egg teller som en porsjon, og at det ikke er anbefalt å spise mer enn det...

Det er så morsomt at noen mennesker ikke greier å styre seg. Det er akkurat som at de er slaver av sine egne følelser, og dermed har mindre fri vilje enn andre mennesker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Hvis det hadde vært sant så hadde de jo vært perfekte for å ta med seg på lengre turere, polekspedisjoner og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...