Gå til innhold

FREIA PÅSKEEGG ER UTE I BUTIKKENE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å få 800 kalorier i ett egg kreves det strutsestørrelser! :opplyser:

det hadde vært noe det :jepp:

edit: Jeg kan godt spise 4 egg i løpet av en dag, eller på en gang uten noe problem, men selvsagt ikke hver dag. helge-regelen bestemmer!

Endret av Troilltøva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksdama mi kunne seriøst dytte i seg en pakning for dagen så lenge de solgte.. Ikke overraskende ble hun rimelig chubben over natta plutselig! :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på hvor mange kalorier det er i en boks med Dots. Jeg ble svært overrasket over at tørr kjeks med litt sjokolade i midten kunne inneholde mange kalorier. Men det stopper meg ikke fra å kose meg med dem, da... :fnise:

Hvor mye kcal er det i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ca halve dagsinntaket i ett egg? Tror ikke noen ville bitt på det...

Joda, jeg ville, siden jeg egentlig bryr meg fint lite om kaloritelling. Har fått med meg at en kvinne i normal aktivitet skal få i seg sånn ca. 2000 kalorier om dagen, men etter å ha sett hvor mye kalorier de klarer å presse inn mellom to små biter med kjeks, er det lite som overrasker meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksdama mi kunne seriøst dytte i seg en pakning for dagen så lenge de solgte.. Ikke overraskende ble hun rimelig chubben over natta plutselig! :nei:

Chubben? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært sant så hadde de jo vært perfekte for å ta med seg på lengre turere, polekspedisjoner og sånn.

:fnise:

Det hadde vært noe! Dessverre finnes det ikke mye næring i de kaloriene, dermed er det kalorier som ikke gjør noe annet enn å lage fedme :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg ville, siden jeg egentlig bryr meg fint lite om kaloritelling. Har fått med meg at en kvinne i normal aktivitet skal få i seg sånn ca. 2000 kalorier om dagen, men etter å ha sett hvor mye kalorier de klarer å presse inn mellom to små biter med kjeks, er det lite som overrasker meg :gjeiper:

:ler: Dots er farlige greier, da. De er ikke laget for at man skal ta bare en og være fornøyd. Samme som smash - impossible to have just one

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt at noen mennesker ikke greier å styre seg.

Det gjelder vel kanskje også når noen ikke klarer å la være å more seg over andres svakheter? De greier liksom ikke å styre unna sånne kommentarer. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOOOOOOOPS!!! :flau: :flau: :flau: :flau: Beklager startinnlegget folkens, jeg leste pakken feil! Det var nok rundt 800 for ALLE 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel kanskje også når noen ikke klarer å la være å more seg over andres svakheter? De greier liksom ikke å styre unna sånne kommentarer. ;)

Så du tror jeg er utstyrt med følelser som ber meg skrive ting på KG?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driter jeg i, hvis jeg skal kose meg er det det siste jeg tenker på kalorier!

Hvis du er 160cm og veier 100kg, så er det nok ikke det siste du tenker på, sikkert det TS mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at folk orker et helt egg er for meg et mysterium.. Jeg er slått ut etter bare sjokoladen!

Haha, så søtt. Jeg klarer fint to pakker, men pga. den sinnsyke prisen er det sjelden jeg kjøper det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Allerede?? Det er jo leeeenge til påske enda.. De er farlig gode :sjenert:

Jeg trøster meg noen ruter 70-86% mørk sjokolade i stede, skjønt det er langt ifra det samme :sukk:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...