Gå til innhold

FREIA PÅSKEEGG ER UTE I BUTIKKENE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser fint en pakke om dagen, er bedre det kalorimessig enn en hel 200 grams som noen spiser på en dag ofte. Men magen min justerer deretter da heldigvis. Overstrider sjeldent 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra jeg ikke teller kalorier da. :ler: Nei, altså, hvis jeg har lyst på så unner jeg meg noen slike med god samvittighet. Rett og slett. Ett eller fire slike egg er ikke de som utgjør den store forskjellen i det lange løp.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor mange kalorier de har eller ikke har - slike egg kommer ikke inn i mitt hus. Jeg liker både sjokolade og søtsaker for øvrig men de påskeeggene er rett og slett kvalmende. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg blir kvalm bare av å se på dem, men dessverre er de så gode at jeg prøver å spise iallefall EN pakke i løpet av våren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nyte en søtsak i ny og ne, men de der blir for mye for meg. Finnes så mye annet der ute som er bedre snacks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg spiser fint en pakke om dagen, er bedre det kalorimessig enn en hel 200 grams som noen spiser på en dag ofte. Men magen min justerer deretter da heldigvis. Overstrider sjeldent 2000.

Ernæringsmessig er jo ingen form for søtsaker sunt. Dessuten er det sikkert lurt å tenke på tannhelsen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Haha, nei du, det er faktisk 195 kalorier i ett egg, og dermed 570 kalorier i fire stykk. Les pakken igjen!

Smått stell med regneferdighetene ser jeg :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! Jeg så de var kommet på Rema, ja! Og jeg som kunne spise en 3-4 sånne pakker på EN gang for noen år siden, noen mindre i fjord! Haha :ler: Jaja, uansett så er jeg SÅ godt i gang med både treningsopplegget mitt og sukkerkutt, så jeg SKAL klare å beherske meg.

Men gud, de er gode disse deilige, små kremfylte eggene!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva en pakke koster, btw? Var visst noen her i huset som fikk lyst på nå :fnise:

35 - 40 kr. Sikkert rundt 50 på bensinstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de eggene :sukk: Kjøper dem bare om jeg skal dele med noen andre, for jeg kan klare å få ned alle 4 om jeg vil.

jeg er imponert. jeg verner om egga mine som om de var barna mine, INGEN får. litt "Joey doesn't share food"-mentalitet, i hvert fall når det kommer til de egga.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernæringsmessig er jo ingen form for søtsaker sunt. Dessuten er det sikkert lurt å tenke på tannhelsen også.

Jeg skrev ikke at det er sunt heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra jeg ikke teller kalorier da. :ler: Nei, altså, hvis jeg har lyst på så unner jeg meg noen slike med god samvittighet. Rett og slett. Ett eller fire slike egg er ikke de som utgjør den store forskjellen i det lange løp.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jo, fire sånne egg f. eks en dag vil utgjøre en stor forskjell i det lange løp! La oss si du er på vedlikeholdsnivå hva kalorier angår (ok, du teller ikke, men har kanskje funnet en livsstil som gjør at du holder vekta f. eks), kjører du i deg en sånn pakke om dagen (eller bare ett egg for den sakens skyld, 200kcal for "mye" en dag er nok til å øke i vekt over tid, hehe) så er det jo klart det vil påvirke vekta :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris-is OG påskeegg?!?!?!?

Faen jeg kommer til å bli feit!

:spise:

Feite damer har store pupper, så da gjør det ikkeno :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, fire sånne egg f. eks en dag vil utgjøre en stor forskjell i det lange løp! La oss si du er på vedlikeholdsnivå hva kalorier angår (ok, du teller ikke, men har kanskje funnet en livsstil som gjør at du holder vekta f. eks), kjører du i deg en sånn pakke om dagen (eller bare ett egg for den sakens skyld, 200kcal for "mye" en dag er nok til å øke i vekt over tid, hehe) så er det jo klart det vil påvirke vekta :)

200 kcal én dag vil ikke gjøre forskjell, nei.

On topic, gudskjelov så kan jeg styre meg for disse eggene. Da vil jeg heller ha et kolibriegg med strø eller sånne små fra Anthon Berg, nom nom :happy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke de er noe gode i det hele tatt, så nei, det frister ikke. Mener at det er veldig oppskrytt. Skal nok kose meg med annet påskegodt likevel, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fire sånne egg f. eks en dag vil utgjøre en stor forskjell i det lange løp! La oss si du er på vedlikeholdsnivå hva kalorier angår (ok, du teller ikke, men har kanskje funnet en livsstil som gjør at du holder vekta f. eks), kjører du i deg en sånn pakke om dagen (eller bare ett egg for den sakens skyld, 200kcal for "mye" en dag er nok til å øke i vekt over tid, hehe) så er det jo klart det vil påvirke vekta :)

Jeg snakker ikke om å spise ett egg om dagen, eller en pakke om dagen, hver eneste dag, jeg snakker om at man spiser kun ett egg, eller fire for den saks skyld, i løpet av et år (eller et par måneder) så vil det neppe ha mye å si i det lange løp. Jeg spiser uansett ikke likt hver eneste dag, og jeg spiser ytterst sjelden søtsaker, så nei, dette påvirker ikke ett år frem i tid. Jeg lever lavkarbo til vanlig, men jeg har fremdeles til gode å se at julematen jeg spiste på julaften skal slå ut, og sånn er det med godteriet jeg en sjelden gang unner meg. Så lenge dette ikke er noe dagligdags har man neppe mye å frykte.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett hva slags forhold folk har til disse eggene (og meg selv, om jeg skulle finne på å kjøpe!) så er det vel ofte ikke sånn at man spiser en stakkarslig eske i løpet av perioden de er tilgjengelige :gjeiper:

Så er det jo en total av alle slags faktorer. Det gjør ingenting med èn sjokolade i uka om det er det eneste man har. Gjør ingenting med en liten flaske brus heller, om det er det eneste. Legger man det sammen...så er det plutselig ikke "ingenting" lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...