janne84 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #1042 Skrevet 1. juni 2012 Jeg får jo ikke noe utbytte av streiken siden jeg flytter til Oslo, men for all del så støtter jeg den. Er skammelig hvor lite vi tjener... 5 uker til sommerferie!!!!
Nótt Skrevet 1. juni 2012 #1043 Skrevet 1. juni 2012 Jeg litt for snart sommerferie jeg også, her er det 4 uker til ferien.
janne84 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #1045 Skrevet 1. juni 2012 Nå ringte de fra idrettsbarnehagen jeg var på intervju på, de tilbydde meg jobb Jeg har ingen aning på hva jeg skal si eller føle, jeg trodde det toget var gått.. Men de sa de hadde så ekstremt mange søkere og derfor tok det lang tid.. men jeg har jo sagt ja muntlig til den på fogner, jeg har fått kontrakta men ikke retunert den.. ååå jeg som hater å tenke..
mia83 Skrevet 1. juni 2012 #1046 Skrevet 1. juni 2012 Idrettsbarnehage høres kuult ut! Kanskje Frigg vet noe om den?
janne84 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #1047 Skrevet 1. juni 2012 Håper det, men Frigg er jo på ferie, så er ikke sikkert hun kommer innom før mandag.. Men jeg er jo slik når jeg først har sagt ja, så har jeg sagt ja, får dårlig samvittighet bare jeg tenker tanken på å ringe fronger å sier nei..
mia83 Skrevet 1. juni 2012 #1048 Skrevet 1. juni 2012 Ja jeg skjønner jo det da. Du kan jo kontakte Frigg på FB? Kanskje hun stikker innom der i løpet av helgen Barnehagen er jo uansett stengt nå da. Men jeg skjønner det med samvittigheten da.
Frigg Skrevet 3. juni 2012 #1049 Skrevet 3. juni 2012 Så koselig at dere snakker om meg her da Jeg vet ikke noe om idrettsbarnehagen...'er jo så ufattelig mange barnehager i oslo. Men rådet jeg vil gi deg er å takke ja til den barnehagen du virkelig vil jobbe i. Når du først flytter til oslo og skal begynne i ny jobb, så er det viktig at du følger magefølelsen. Du har ikke skrevet under noen kontrakt enda og kan fortsatt velge en annen jobb. Ja,det er kjipt for arbeidsgiver,men de vet at du har søkt andre jobber og at det er du som faktisk kan velge og vrake i tilbud slik som markedet er nå. Ikke ha dårlig samvittighet for om du velger idrettsbarnehagen. Nå skal du tenke på hva DU vil, og klare å nyte og ta innover deg at det er flere som vil ha deg som arbeidstaker Lykke til!
Nótt Skrevet 3. juni 2012 #1050 Skrevet 3. juni 2012 Sier som Frigg her altså, det er veldig viktig å følge magefølelsen og det du virkelig ønsker deg.
janne84 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #1051 Skrevet 3. juni 2012 Var\ er innstilt på å jobbe på frogner, så blir nok der.. Vil ikke ha mer styr og tenking Sitter bare å ser på sydenturer jeg nå, her er det regn og 7 grader :fryse:
janne84 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1052 Skrevet 4. juni 2012 Syns det er svært lite givendes å streike, dagene er lange og tiden går sent.. har ikke trena på 3-4 uker heller, nå må det bli bedre tider snart!
Frigg Skrevet 4. juni 2012 #1053 Skrevet 4. juni 2012 Jeg skal ut i streik imorgen....kan ikke si at jeg gleder meg til å sitte/stå utenfor barnehagen i timevis uten å gjøre noe
janne84 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1054 Skrevet 4. juni 2012 Ta med deg noe å lese på, godt med klær, god stol å sitte i, drikke og mat.. Viktige er noe å gjør på, jeg har lasta ned en haug med spill på mobilen
Frigg Skrevet 4. juni 2012 #1055 Skrevet 4. juni 2012 I morgen blir nok ikke den værste dagen, for vi skal få en del informasjon og skal litt hit og dit. Men vi er jo mange (32stk) på jobben som er tatt ut, så det skal nok bli mange nok å skravle med
mia83 Skrevet 4. juni 2012 #1056 Skrevet 4. juni 2012 Uff... streik. Høres kjedelig ut.. Jeg slipper det, hørte på radioen at fagforeningen "min" har godtatt vilkårene. Lurer på hva de er for noe.. Får sikker mail om det.
janne84 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1057 Skrevet 10. juni 2012 Svært lite nytt å fortelle.. Kjæresten kom og kjæresten dro, da er det å begynne nedtellingen igjen
Frigg Skrevet 10. juni 2012 #1058 Skrevet 10. juni 2012 kjenner den følelsen så alt for godt. Men nå er det jo ikke lenge igjen før du blir samboer og ser han (nesten) hver dag
janne84 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #1059 Skrevet 14. juni 2012 Nei, i dag er det to uker til flyttelasset går og 3,5 uke til jeg blir osloborger.. Spennende og utfordrende tider i møte
janne84 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #1060 Skrevet 17. juni 2012 Lite KG om dagene, har egentlig ikke så mye å skrive om. Er begynt nedpakkingen, er helt ekstremt hvor mye man egentlig har når man først begynner.. Blir litt oppgitt av det :gjeiper: Ellers må jeg kaste\gi vekk en god del av møbler og inventar, er mye jeg ikke har fått solgt, men nå gidder jeg ikke å stresse mer med det. Prøver å tenke at det bare er ting, men ting er ganske dyre, så føler jeg kaster penga ut av vinduet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå