Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Høres herlig ut! Skal du være hos din kjære da? :)

23 kg ja. Det er vel maks det? :) Hvis du tar fly da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, ble 25 kg, håper SAS ikke er så pirkete på det..

9 dager sammen med min kjære skal bli veldig godt. Blir nok ikke noe oppdateringer fra meg siden jeg ikke får til KG på mobilen :sinna:

På tirsdag reiser vi til Dublin :hoppe:

Ha ei super helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen,, akkurat nå er borte best og hjemme ok..

Hatt ei fantastisk uke og en herlig tur til dublin. En by som er verdt å besøke :)

Har takka ja til en bhg på frogner, så alt er vel egentlig bare velstand :)

56 dager igjen til jeg flytter til oslo permanent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen,, akkurat nå er borte best og hjemme ok..

Hatt ei fantastisk uke og en herlig tur til dublin. En by som er verdt å besøke :)

Har takka ja til en bhg på frogner, så alt er vel egentlig bare velstand :)

56 dager igjen til jeg flytter til oslo permanent :hoppe:

Send meg en PM om hvilken barnehage da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat kommer iløpet av uka :)

For en jævlig dritt dag!!! bhg jeg hadde fått jobb i er ikke sikker alikavel, for et styr! må kanskje takke ja til en bhg jeg ikke har så lyst å være i.. har i tillegg hatt kontroll på foten og det gikk ikke så veldig bra, er bestilt CT, står mellom operasjon eller å ha de smertene jeg har nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat kommer iløpet av uka :)

For en jævlig dritt dag!!! bhg jeg hadde fått jobb i er ikke sikker alikavel, for et styr! må kanskje takke ja til en bhg jeg ikke har så lyst å være i.. har i tillegg hatt kontroll på foten og det gikk ikke så veldig bra, er bestilt CT, står mellom operasjon eller å ha de smertene jeg har nå..

Åh, nei... hva skjer??? Var i samme situasjon i fjor, og vet hvor jævlig det er. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tittet jeg innom siden til barnehagen du hadde fått jobb i, og jeg stusset litt da jeg så at de søkte etter en assistent og en ped.leder i vikar.

Men håper virkelig at det ordner seg for deg, for det så ut som en fin barnehage og perfekt stor :jepp:

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vikariat.. Det gjor meg ingenting, vi planlegger jo å reise i 6 mnd neste sommer..

Var ei som var gravid jeg skulle inn for, hun mistet dessverre babyen i natt.. Så det er en tragisk siutasjon.. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....ja. Slike ting kan man jo ikke forutse desverre.

Skal dere ut å reise? Har ikke jeg fått med meg. Å så så lenge da. Deilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd? Herlig! Hvor skal dere?

Kjipt med jobben da.. men selvfølgelig tragisk for hun som mistet da... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, utrolig kjipt for deg, men tragisk for hun som mistet. Håper virkelig det ordner seg for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å ta en jobb jeg i bunn og grunn ikke vil ha.. Jeg prøver i et par mnd og trives jeg ikke så søker jeg på andre jobber. Blir det enkleste å gjøre det slik. Jeg får se B hver dag og det er jo det viktigeste :hjerte:

Jo vi har tenkt litt på å reise i 6 mnd, planen er å være i sør-amerika i to mnd, australia\new z i 1,5 mnd også er det en del plasser til vi skal innom, blant annet machu pichu og laos.. Skal starte planleggingen skikkelig i september, også må vi se hvor mye vi klarer å legge opp.. Vi antar at ei slik reise vil koste 400.000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en slik reise koster nok veldig mye. Har dere tenkt å bo en del på vandrerhjem også?

Selv om det er mye penger, så hadde jeg faktisk gjort det! Før dere evt får barn.

Go before it's to late, som Kilroy travels sier.

Nå som sønnen min er blitt så stor er det ikke noe problem å ta han med, han elsker å reise. Men nå er det jo skolen som "hindrer".

Det der hørtes veldig fristende ut altså... :sjenert:

Du kan jo gjøre et forsøk på den jobben, men det er jo viktig å trives også :) Uansett virker det ikke som det er så stort problem å få seg jobb i Oslo ut ifra hva jeg har forstått :)

Nå er det ikke lenge til du flytter! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å få seg jobb i Oslo, det er jo tross alt mangel på pedagogiske ledere her.

Høres ut som en fin, foreløpig, reiseplan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...