Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helgen er reddet, jeg har lakrisis i fryseren! :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at du har misforstått. Den skal ikke være i fryseren,- men i din mage! ;)

Skrevet

Etter å ha levd på sitronis, kokkosis og sjokoladeis i en uke i strekk er jeg hjemme og klar for litt mer salte alternativer. Må jo veie opp for all den søte italienske isen med en god salt lakrisis! Mhmmmm

Skrevet

Jeg tror at du har misforstått. Den skal ikke være i fryseren,- men i din mage! ;)

Det er den snart... :lur:

Gjest Marla Singer
Skrevet

Nå har jeg smakt, og er ikke imponert. Den smaker jo ikke lakris. Noe som ikke er så rart siden det ikke er lakris i den. :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet
Nå har jeg smakt, og er ikke imponert. Den smaker jo ikke lakris. Noe som ikke er så rart siden det ikke er lakris i den. :fnise:

lakrissaus, lakrispulver, salmiak, lakrisflak og lakrisekstrakt, joda er lakris i den.

Skrevet

Huh? Frossen salmiakkmelk?
Skrevet

Og hva mener du den smaker?

Gjest Marla Singer
Skrevet

Den smaker jo litt salmiakk-/lakrisaktig, men jeg falt som sagt ikke så veldig (og jeg er innmari glad i ekte lakris!).

Når det gjelder innhold av lakris så bestod den vel av "lakrissaus" som igjen bestod av lakrispulver og litt salmiakk pluss en hel haug andre greier - og "lakrisflak" som bestod av salmiakk og lakrisekstrakt. Poenget mitt er at det så ut til at det var ganske lite ekte lakris til å kalles lakrisis. Noe som altså ikke er overraskende.

Skrevet

Etter å ha levd på sitronis, kokkosis og sjokoladeis i en uke i strekk er jeg hjemme og klar for litt mer salte alternativer. Må jo veie opp for all den søte italienske isen med en god salt lakrisis! Mhmmmm

Jeg må bare fortelle om sjokket som ventet meg i frysen når jeg kom inn på kjøkkenet. Noen hadde spist opp nesten hele lakrisisen som jeg kjøpte før jeg reiste!!!! :kjefte: Og ingen på mitt kjøkken liker lakrisis, så synderen er en frekk faen som har sneket seg inn (mest sansynligvis en natt) og forsynt seg fra frysen vår, for så å legge den lille biten som var igjen tilbake :kjempesinna: Jeg er fattig student, jeg har ikke råd til å kjøpe is som jeg ikke får spiiiiiist!!!! :grine:

Skrevet

Stakkars deg da, min venn. :klem: Neste gang får du pakke den inn i et ullpledd med piggtråd, bomber og granater som mellomleggspapir.

Skrevet

Jeg må bare fortelle om sjokket som ventet meg i frysen når jeg kom inn på kjøkkenet. Noen hadde spist opp nesten hele lakrisisen som jeg kjøpte før jeg reiste!!!! :kjefte: Og ingen på mitt kjøkken liker lakrisis, så synderen er en frekk faen som har sneket seg inn (mest sansynligvis en natt) og forsynt seg fra frysen vår, for så å legge den lille biten som var igjen tilbake :kjempesinna: Jeg er fattig student, jeg har ikke råd til å kjøpe is som jeg ikke får spiiiiiist!!!! :grine:

Sånn går det når du erklærer åpent på nett at du har en EKSTRA fristende boks med lakrisis liggende ubevoktet i fryseren ei uke.. :opplyser:

(Men det er ikke jeg som har stjålet den, altså! Og jeg synes veldig, veldig synd i deg! :kose: )

Skrevet

Rema har sviktet! De har ikke lakrisis lengre... Men heldigvis har vi Prix. :strix: Igjen er helgen reddet, takket være lakrisisen! :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Endelig fant jeg Dream lakris-is på nærbutikken til pappa når jeg skulle komme hjem på middag i går. Jeg kjøpte den selvsagt for å ta den med meg hjem igjen når jeg skulle dra, men tror dere ikke fattern splitta boksen, spiste opp halvparten og NEKTET å la meg ta med meg resten da jeg skulle dra?! :snurt: Og det var bare én igjen på butikken, så nå er helga ødelagt :kjefte:

Skrevet

Rema har sviktet! De har ikke lakrisis lengre... Men heldigvis har vi Prix. :strix: Igjen er helgen reddet, takket være lakrisisen! :hjerte:

Lakprixis? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Rema har sviktet! De har ikke lakrisis lengre... Men heldigvis har vi Prix. Igjen er helgen reddet, takket være lakrisisen!

Hos meg har Kiwi sluttet å selge Drømme-is. Hva er det de tenker med? :(

...men tror dere ikke fattern splitta boksen, spiste opp halvparten og NEKTET å la meg ta med meg resten da jeg skulle dra?! Og det var bare én igjen på butikken, så nå er helga ødelagt

:nei: Det er bare èn ting og si: du har antagelig en OND far som ikke vil sitt avkom det aller, aller beste! :opplyser:

Ellers må jeg bare nevne at jeg holdt ut "skal-ikke-ha-is-i-kveld-kampen" til klokka halv ti i går; da smøg jeg meg (i ly av halvmørket) til en butikk og handlet is... :rodme:

Skrevet

Hos meg har Kiwi sluttet å selge Drømme-is. Hva er det de tenker med? :(

Bare én ting å gjøre: boikotte Kiwi og Rema! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg begynte å lese denne tråden har jeg til stadighet sjekket isdisken på butikken.

Jeg simpelthen elsker lakris og jeg liker godt is også, og gledet meg som et lite barn på julaften til å smake på kombinasjonen av to av mine favoritter.

Men ingen lakris-is var på plass... helt til i går, og jeg kastet meg over boksen, hastet hjem, og lagde meg en liten smaksprøve (en spiseskje).

Første smak var himmelsk god, og jeg var sikker på at dette kom til å bli min favoritt framover.

Andre smak var nesten like god, og jeg koste meg skikkelig.

Men så begynte det å gå nedover, og etter halvparten av smaksprøven, var jeg allerede lei av smaken.

Min konklusjon: en veldig god is, som jeg ble veldig raskt lei av!

Hilsen en som føler for å være anonym her, i redsel for forfølgelse.

Skrevet

Hva spotter mitt lille øye? En vantro midt i menigheten? :nei:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...