Knøttet Skrevet 10. april 2011 #281 Skrevet 10. april 2011 Etter at jeg begynte å lese denne tråden har jeg til stadighet sjekket isdisken på butikken. Jeg simpelthen elsker lakris og jeg liker godt is også, og gledet meg som et lite barn på julaften til å smake på kombinasjonen av to av mine favoritter. Men ingen lakris-is var på plass... helt til i går, og jeg kastet meg over boksen, hastet hjem, og lagde meg en liten smaksprøve (en spiseskje). Første smak var himmelsk god, og jeg var sikker på at dette kom til å bli min favoritt framover. Andre smak var nesten like god, og jeg koste meg skikkelig. Men så begynte det å gå nedover, og etter halvparten av smaksprøven, var jeg allerede lei av smaken. Min konklusjon: en veldig god is, som jeg ble veldig raskt lei av! Hilsen en som føler for å være anonym her, i redsel for forfølgelse. Du gjorde nok rett i å være anonym... Lei av lakrisis?! Går det an? Har spist mye av den, og er langt, langt, langt fra å gå lei... Prøv igjen, du, du har sikkert fått en feilprodusert is.
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2011 #282 Skrevet 10. april 2011 Du gjorde nok rett i å være anonym... Jeg tror at dette egentlig bare er en sabotør utsendt fra en konkurrent...
Knøttet Skrevet 10. april 2011 #283 Skrevet 10. april 2011 Jeg tror at dette egentlig bare er en sabotør utsendt fra en konkurrent... Aha, at jeg ikke skjønte det!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #284 Skrevet 10. april 2011 Jeg tror at dette egentlig bare er en sabotør utsendt fra en konkurrent... Dette var en unødvendig sårende kommentar! Her har jeg gledet meg i flere måneder til å endelig få smake på "drømmen". Jeg har bygget opp forventningene, og for meg var det virkelig som en drøm da jeg tok den første smaken i går ettermiddag. Du kan ikke engang sette deg inn i skuffelsen jeg opplevde da jeg ble lei smaken etter bare noen få gram med drømmeiskremen. Det var som om hele verden raste sammen for meg. Og som om det ikke var nok at drømmen om den perfekte iskrem ble tilintetgjort, og så blir jeg i tillegg beskyldt for sabotasje...! Jeg har ikke ord! Hilsen hun som ser at hun tok det rette valget om å være anonym.
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2011 #285 Skrevet 10. april 2011 Huffda?!? Mitt råd er kanskje å ikke ta alt som skrives på nett så veldig seriøst og personlig?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #286 Skrevet 10. april 2011 Huffda?!? Mitt råd er kanskje å ikke ta alt som skrives på nett så veldig seriøst og personlig? Jeg skulle kanskje lagt til eller
Lykkelitenen Skrevet 10. april 2011 #288 Skrevet 10. april 2011 Ironiflagg og spøking på lakris-is tråden!!!!!???? Det går pokker meg ikke ann! Blasfemi sier jeg, BLASFEMI!
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2011 #289 Skrevet 10. april 2011 Enig. Jeg ble faktisk dårlig i nervene der et øyeblikk jeg...
Knøttet Skrevet 10. april 2011 #290 Skrevet 10. april 2011 Dumme mannen ga masse is til familien da de var på besøk, enda vi har annen is i fryseren. Så nå er det en bitteliten porsjon igjen til meg... Tror det må bli en ny boks i morgen...
Knøttet Skrevet 10. april 2011 #292 Skrevet 10. april 2011 mannfolk... burde ikke vært lov Ja... Vurderte sexnekt og skilsmisse der, ja... Meeen, siden jeg er så snill og tilgivende så blir det bare sexnekt, og en ny iskremboks i morgen. Nåde Prix om de ikke har lakrisis i morgen!
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2011 #293 Skrevet 11. april 2011 En strømførende, innbruddssikker beholder til oppbevaring av de kalde godsakene burde være et must i enhver lakriselskers inventar i hjemmet.
Knøttet Skrevet 11. april 2011 #294 Skrevet 11. april 2011 En strømførende, innbruddssikker beholder til oppbevaring av de kalde godsakene burde være et must i enhver lakriselskers inventar i hjemmet. Hvor får man tak i noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #296 Skrevet 12. april 2011 Denne isen var drøy. For første gang i mitt liv klarte jeg ikke å spise opp hele skålen. Definitivt en is man bør kombinere med andre iskuler. Men alt blir mer spiselig med sjokomelkpulver på, så nå går to skåler lett ned.
Knøttet Skrevet 12. april 2011 #297 Skrevet 12. april 2011 Denne isen var drøy. For første gang i mitt liv klarte jeg ikke å spise opp hele skålen. Definitivt en is man bør kombinere med andre iskuler. Men alt blir mer spiselig med sjokomelkpulver på, så nå går to skåler lett ned. Sjokomelkpulver?!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #298 Skrevet 12. april 2011 Sjokomelkpulver?! Ja! Jeg har alltid slikt pulver over isen om den smaker litt kjedelig. Salte peanøtter også om jeg har det liggende. Nammenam for en sjokoladegris som meg. 1
Knøttet Skrevet 12. april 2011 #299 Skrevet 12. april 2011 Ja! Jeg har alltid slikt pulver over isen om den smaker litt kjedelig. Salte peanøtter også om jeg har det liggende. Nammenam for en sjokoladegris som meg. Sjokoladesaus, nonstop og peanøtter er en av favorittene mine, men ikke på lakrisis. Lakrisisen skal spises som den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå