Gå til innhold

Jente 16 år drive på med gutt på 23 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det er forskjell på folk, modningsmessig, og såkalte "knullekompiser" anser mange det som legitimt å være på tvers av aldersforskjeller(det stod ikke noe om at de hadde et forhold).

Neida, det var helst den der "holder på med" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at dere sier at 23åring er mer opptatt av sex enn hun tror er nødvendigvis ikke sant. Blir 23 på lørdag faktisk selv og var MYE mer... desperat... for å si det sånn når eg var 16!

Hisen

M22 straks 23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 og holdt på med en gutt på 22 en stund. Han sa helt klart i fra om at han ikke ville ha sex med meg, fordi han syns det ble for tidlig og helt feil. Er ikke alle gutter som bare er ute etter ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en gutt på 23 da jeg var 16 faktisk! Hoho. Foreldrene tok det greit da jeg først turte å fortelle dem om det, men da hadde forholdet allerede vært stabilt en stund. Vi hadde jo sex, og sånn men han virket ikke overdrevent opptatt av det, og jeg hadde forsåvidt hatt det før også. Der og da tenkte jeg flott type! Ikke typisk råner, harry eller generelt en som hang med "småjenter" (vi møttes gjennom min første deltidsjobb). Jeg tenkte at det sikkert bare var jeg som var moden for alderen.

I ettertid innså jeg at gutten var utrolig barnslig. Ikke på en overdreven eller lett synlig måte (han hadde kompiser som var etablerte, var flink i jobben sin), men likevel emosjonelt umoden på visse punkt. Etter hvert som vi hadde vært sammen i omtrent et år, blitt vant til å henge mye sammen også videre, så begynte han å vise sine frustrasjoner ved alderen min: jeg fikk riktig nok lov til å overnatte hos han, men ikke på skoledager, og som 16/17-åring fikk jeg ikke lov til å "melde meg ut" av familien ved å skippe alt for mange felles middager, og selv om vi sneik oss til en weekend til en annen by med hotellopphold/resturanter osv var jo ikke dette noe jeg kunne gjøre hver dag, noe jeg visste og aksepterte. Dette gjorde ikke han.

På en måte så skjønner jeg at han var i den fasen hvor han ville etablere seg, ta forholdet stadig nye steg videre og sånn, men jeg var jo bare 17! Jeg hadde lyst til å dra på hjemmefester med andre 17-åringer istedet for å la han skaffe en fake leg og ta meg med på byen med vennene hans jeg ikke hadde noe til felles med. Jeg ønsket IKKE å flytte inn med han rett etter vgs, jeg skulle jo studere eller reise eller gjøre andre ting FØR de tingene som han hadde i livet sitt. Så etter hvert ble det ganske bittert, og jeg måtte veldig "velge" å enten være med mine venner eller ha en del i hans liv.

Konklusjon: 16. årige jenter kan virke modne for alderen, men selv OM hun lar seg friste til å leve med en 23 åring og alt det som en 23-årings liv innebærer i et forhold så ikke gjør det mot henne, selv når hun vil det selv så tror jeg hun kommer til å angre på å miste en del av tenåringstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...