Gå til innhold

Jente 16 år drive på med gutt på 23 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du som mor eller far syntes dette var greit?

Han er bare snill og god, og er ikke kun ute etter sex.

Han sendte henne blomst og bamse på døra idag også;)

Hva tenker dere? Uaktuelt?

Kan de få konsekvenser med politiet om foreldrene melder ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke ulovlig nei, siden hun er 16 år. Og hvorfor skulle du melde fra til politiet når du sier at han er snill og god, og som til og med sender blomst og bamse på døra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Politiet burde ikke bry seg. Det er bare snakk om en umoden mann som må ned i aldersrekkene for å finne noe tilfredsstillende. Så lenge hun er over 16, så er det dog ikke ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke godtatt det, ettersom jeg mener en mann på 23 ikke har noe med en jente på 16 å gjøre på den måten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville syntes det har greit.

Siden han som du sier er virkelig interessert, og ikke bare for sexen sin skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han som du sier er virkelig interessert, og ikke bare for sexen sin skyld.

Haha, det vet vi ikke noe om. Hilsen mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Siden han som du sier er virkelig interessert, og ikke bare for sexen sin skyld.

Ikke måte på hva man gjør for sex vettu.......... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder nu på med en kvinne som er 34 år gammel. Selv er jeg bare 18:)

Vi trives, God kjemi, mye til felles. Er det noe galt i det? nei:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det er anyone's business bortsett fra det akutelle paret. Hun er 16, det er ikke ulovlig. Han er 23 - jeg kjenner mange 23-åringer på stadiet til en 16-åring og omvendt (tro det eller ei), men som regel møtes disse parene et sted på midten.

Av erfaring vet jeg at det ikke hjelper hva foreldrene gjør for å stanse det - de finner løsninger og er like mye kjærester som før uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder nu på med en kvinne som er 34 år gammel. Selv er jeg bare 18:)

Vi trives, God kjemi, mye til felles. Er det noe galt i det? nei:)

joda, men du har i det minste stemmerett. At dere har mye til felles tviler jeg på - men altså; jeg hadde ikke "latt" min 16-årige datter date en på 23 år nei.

dvs; jeg hadde lagt en veldig forsiktig strategi, og en jevnaldrende gutt er helt garantert i langt større grad kun ute etter sex - men uansett, hadde vært veldig skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge hun er over den seksuelle lavalderen, og han ikke har gjort henne noe(slått henne e.l.), kan SELVSAGT ikke politiet gjøre noe med det. De aller fleste land har aldersgrenser for når man selv kan velge kjæreste, på tvers av alder, og i Norge er denne 16(jfr. den seksuelle lavalderen). Enkelt og greit.

For øvrig ser jeg ikke problemet. For det første har du ikke stort med hvem hun er kjæreste med(med mindre han mishandler henne osv.), for det andre er han snill mot henne, så da skulle vel egentlig saken være grei(og det er da helt normalt at jenter i den alderen har kjærester som er noen år eldre enn dem, selv om 7 år er litt mer enn "normen")?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder nu på med en kvinne som er 34 år gammel. Selv er jeg bare 18:)

Vi trives, God kjemi, mye til felles. Er det noe galt i det? nei:)

:fnise:

Sier litt om ho på 34 da. Jeg er usikker på jeg ville blitt "holdt på med" en på 18 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det hadde jeg ikke godtatt. Av og til har det sine fordeler med mann i bikermiljø... :lur:

Ah, så du ville løst det hele på et vis som er litt mer på kanten av loven? Hva tror du politiet gjør med mannen din DA? Og hvor mye kontroll får dere da i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sier litt om ho på 34 da. Jeg er usikker på jeg ville blitt "holdt på med" en på 18 haha

Men det er forskjell på folk, modningsmessig, og såkalte "knullekompiser" anser mange det som legitimt å være på tvers av aldersforskjeller(det stod ikke noe om at de hadde et forhold).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17år når jeg fant min mann på 24 år. Alder har ikke noe å si så lenge man er på like stadier i livet og har det fint sammen. Hun er over den seksuelle lavalderen så jeg ser virkelig ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært mer greit at min datter på 16 var sammen med en på 23, enn de fleste i denne tråden, eller hele kg for den sak skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...