Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

LFC videre til 16.dels i Europa-ligaen. Ligger ann til å møte Braga i neste runde. Seriejumbo West Ham borte på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeelg! :danse:

Avslutter uka med et gaboom og en skikkelig adrenalin-opptur. Det har skjedd utrolig mye denne uka. Har vært et positivt stress hele veien med et skikkelig klimaks nå i ettermiddag.

Nå er jeg egentlig litt utladet. Fortsatt litt oppspilt, men holder på å lande. Skal få meg litt god middag og prøve å lande litt mer. Får se om jeg rekker en treningsøkt før jeg skal til noen venner for å feire. Kjøpt sprudlevann og greier, så dette blir en bra kveld. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesyk!

Årets første. Jeg pleier ikke å drikke så mye at jeg kjenner det dagen etter, men en og annen anledning fortjener litt høyere seidelføring.

Denne dagen blir vel å kjøre vaskemaskinen, drikke kaffe, høre på radio og vaske kopper. Er desverre uten oppvaskmasknin fram til jeg får pusset opp kjøkkenet. En liten lørdagshandel blir det vel før butikkene stenger. Det blir en svært hverdagslig lørdag med andre ord og det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnistrende sol i nysnø. Ca null grader. Dersom jeg er kjapp med de praktiske gjøremålene så blir dette en lang og fin skidag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmandag.

Har kjent meg sliten og uten gnist i hele dag. Batteriene har vært tomme. Har kjent meg litt stressa og hatt dårlig samvittighet for alle tingene jeg burde fått gjort i dag. Null konsentrasjonsevne.

Ja ja... Blir vel bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting begynner å falle på plass. På søndag er jeg ferdig med de siste gjøremålene i forbindelse med flyttinga. Det blir godt å komme helt på plass. Da gjennstår bare festen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vasket kopper. Det var like spennende som det høres ut :glare: Er for første gang på over 10 år uten oppvaskmaskin. Det suger!

Holder på å planlegge nytt kjøkken og det kan ikke komme fort nok.

Oppvaskmaskin er en menneskerett! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg ikke noe spesielt. Mye som skal skje på søndag, men ellers blir det en rolig helg. Skal ta en økt styrketrening nå snart. Ellers har jeg egentlig ingen plan for kvelden. Kose meg med litt musikk/TV og god mat.

Har måket snø av terassen i dag. Var sol og plussgrader i dag så nå har den tørket opp. Hadde vært fint med en kaffekopp på terassen i morgen. Får ta det etter skituren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... Blåser ganske friskt... Hadde lyst til å ta årets første kaffekopp på terassen i dag, men ... Vi får se om det løyer utover dagen.

Har kjøpt noen gulvbeskytter-plater på G-sport. Det er kvadratiske plater på ca 30*30 cm som man kan klikke sammen for å få et dempende underlag å trene på og ha treningsapparater/vekter på. Skal bli artig å se om de er noe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåste friskt da jeg var på skitur i dag. Var litt bakglatt også, så det holdt med en time. Jeg er egentlig mest en blåswix-skiløper, men kjørte innom en sportsbutikk på vei hjem og gikk til innkjøp av lilla og rød-swix.

Ellers så har jeg fått skikkelig matkick i kveld. Er i kjøleskapet og snoker meg mat med bemerkelsesverdig høy frekvens. :spise:

Skal legge meg innen rimelig tid i kveld. Har en travel dag i morgen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel**e f*n !!! Yeeeeee!! LFC 3- ManU 1 (ufortjent redusering) Fy F*n så braaaaa!!!! Det er ikke bare at vi vinner, eller at vi vinner mot ManU, men vi dominerer og vi fortsetter å angripe til siste slutt!! Ååååå så bra!...

Ellers........To kompisser kom innom for å hjelpe med de siste tingene, så nå er jeg helt innflyttet. :bolledeig: Vi avsluttet på sportspub og resultstet ser dere. :bolledeig: Fem øl på en søndag er ikke normal prosedyre, men hva f*n gir dere meg.... 3-1!!! :skaal: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er stua tom for pappesker. :)

Alt har kommet inn i hyller og skap. Har vært flink gutt i dag. Det ser plutselig skikkelig ryddig og ordentlig ut her. Rommene i andre etasjen ser også bra ut.

Har et rom i kjellern som fortsatt er døtta fullt av esker og ting, men det snakker vi ikke så høyt om... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdag.

Gikk meg en lang tur etter jobb. Nå har jeg trent styrke.

Jeg syntes styrketrening gjør veldig godt psykisk. I dag hadde jeg det ikke helt topp da jeg kom hjem. Ikke noe stort. Bare hverdagslig småproblemer, men det hang likevel over meg utover ettermiddagen. Da hjelper det veldig å løfte på tunge ting. :) Da blir jeg konsentrert om et mål og får utløp for både skuffelser, sinne og frustrasjoner. Etterpå er kroppen sliten og hodet tom for negative tanker. Kjekkt.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skutt, men godt fornøyd. :) Har hatt en spennende dag på jobb. Tok meg en lang gåtur etter jobb for å få tømt hodet. Det ble en litt sen middag, men om ikke så lenge så tror jeg at jeg er klar for litt fysisk aktivitet.

Ellers begynner jeg å merke at jeg har fått mer tid til overs privat. Det gjør godt. Jeg har plukker fram en bok fra hylla for første gang på lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok egentlig helg i går.. Jeg er utrolig avslappet i dag! :)

Jeg har lyst til å pleie vennskap som har ligget brakk alt for lenge! Lysten på å være sosial kommer litt med solen. Likevel er ikke vennskap noe som pleier seg selv. Spesielt ikke blandt oss menn. En kompis er en kompis er en kompis, men vi er ikke så dyktige bestandig til å pleie kontakten.

Jeg har mange flinke kompisser. Jeg er ikke så "flink" selv. Jeg er vel mer en administrator. Jeg liker bedre å kjenne noen som er flinke, slik at jeg har noen jeg kan spørre. Jeg er ganske dyktig til å samle flinke kompisser av og til. Det virker som det er noe de setter de pris på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøøøt!... Strekker meg som en katt, gjesper ... Vil bare sitte i godstolen i treniggsbukse og fleecegenser og klamre meg til kaffekoppen. :kaffekopp:

Drikke en liter kaffe, minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går gjorde jeg nærmest ingen ting. Bare daffet rundt.

Får prøve å gjøre litt mer i dag da.. Skal få sortert noe rask på terassen og fått meg en skikkelig treningsøkt. Varmer opp med svart kaffe og Svampebobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg!

Har hatt det rolig hele helgen. Det har vært helt av eget valg og jeg har satt pris på det helt fram til for noen få timer siden.... Nå plutselig kjeder jeg meg. :roll:

I dag har jeg øvd meg på å være huslig. Det har ikke vært en plan eller noe jeg har vært bevist på. Det har bare blitt sånn.

Har vasket opp kopper, vasket klær, hengt ut til tørk, lagt sammen klær, støvsuget. Jeg har kostet rent både på veranda og terasse. Jeg har også pakket ut massevis av kasser i kjellerrommet, sortert innholdet, funnet ut hvor jeg skal ha ulike ting og fordelt dette utover i de ulike rommene.

Siden jeg har fått mye mer skapplass kan jeg sortere på en helt annen måte enn før. Dette er på mange måter grasalt irriterende. Mine mer makelige karraktertrekk er godt fornøyd med bare å dytte alt usortert inn i et skap, men en eller annen snusfornuftig del av personligheten fant ut at i dag skulle det organiseres og ordnes. Kabler og ledninger har fått sitt sted, Faglitteratur har fått sin hylle og sportsutstyr har fått et eget skap.

Sortert ut masse søppel .. og på en provoserende politisk korrekt måte sortert alt i alle kattegorier, og pliktoppfyllende lagt det i ulike contalinere.... :sjokk:

I morgen skal jeg skyte selunger og dytte gamle damer, slik at jeg får ballanse i tilværelsen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag har jeg vært ganske stressa og på en neggativ måte. Det er ulikt meg. Jeg pleier å like at ting skjer, uoversiktlighet og halvkaos. Da føler jeg normalt at det er mulighetenes marked og at jeg kommer til min rett. Jeg pleier ikke å føle meg pressa eller utrygg i slike situasjoner. Jeg pleier bare å bli konsentrert og gira. Men akkurat nå kjenner jeg meg stressa og utrygg. Da jeg la meg i går slet jeg med å slappe av. Har hatt en del utfordringer i dag som jeg normalt ville møtt med et fett glis, men som har fått det til å stramme seg i nakken. Jeg har gapt over mye denne våren. Det er mye som er utenfor min kontroll men som jeg likevel får ansvaret for om noe går feil. Jeg trenger en skikkelig treningsøkt for å få rista løs i systemet. Blir en lang økt på romaskinen i kveld.

Det gjør godt å skrive om ting og å få formulert det som er inne i hodet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett vært på farten hele uka. Uka startet tøfft, men har blitt bedre og bedre. I dag hadde jeg faktisk en rolig dag med mye overskudd. Likevel ble lengselen etter helg påtrengende allerede ved tolv tiden i dag.

Denne helga blir det besøk, fest og morro. Skal bli godt å få litt sosialt liv etter en uke med lite søvn i sin egen seng og veldig mye jobb. Gleder meg veldig. :) Kunne egentlig tenkt meg en øl akkurat nå, men må hente noen på stasjonen snart så det får vente til senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...