Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Hestekjøtt er godt. Ihvertfall som spekemat. Speket hestelår er en delikatesse jeg spiste mye av i min barndom. :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Hestekjøtt er godt. Ihvertfall som spekemat. Speket hestelår er en delikatesse jeg spiste mye av i min barndom. :sikle: 

Det var et godt kjøtt som biff også. Hun som laget middagen har en fortid som kokk og kjøkkensjef så det sto ikke på kvaliteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Spiralis skrev:

Det var et godt kjøtt som biff også. Hun som laget middagen har en fortid som kokk og kjøkkensjef så det sto ikke på kvaliteten. 

Høres veldig godt ut. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør :glare: 

Det er ikke det at det kommer noe store mengder. Det har ikke kommet mer en et par centimeter gjennom dagen. Det er mer prinsippet. Det snør når jeg vil ha vår og snøsmelting. Ikke bare snør det, men hver gang man nevner at man er lei denne *** snøen så kommer det enellerannen overpositiv kjøttskalle og skal snakke om at det er jo mars som er snømåneden og hvor fint de syntes det er med snø og bla bla bla ... :glare: 

Men utover snøen og teitingene så er livet helt prima. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å få kommet meg ut døra på jobb litt før. Jeg trenger å få avspasert en dag eller to snart, for det har bygget seg fort opp etter nyttår. Egentlig burde jeg tatt fri en hel uke. Hadde håpet på å kunne ta fri kommende fredag, men det er et møte jeg ikke kan utsette. Uansett så har det vært en givende uke og jeg er klar for en begivenhetsløs helg. 

Sludd og snø i lufta. Ikke lyst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Fortsatt litt trøtt, men det kommer seg. Det er ikke noe som er travelt i løpet av dagen. Skal en tur på IKEA. Det er det eneste jeg trenger å få huket av. Resten blir etter tilfeldighetsmetoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: 

Kaffen har gjort sin virkning. Skal forhåpentligvis få bestilt billetter og hotell for påska, få ringt diverse familie og så skal jeg på pizzeria med en kompis og noen folk jeg kjenner sånn delvis. 

I kveld blir det atter trening av akilles. Jeg syntes progresjonen går dritseint. Noen dager virker det som det heller blir verre enn bedre. :glare: Men alt behandleren sier og jeg klarer å lese meg opp på, tilsier at dette tar tid og at det jeg gjør er riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye å gjøre etter jobb i dag. I morgen skal jeg jobbe overtid og torsdag skal jeg inn til Oslo på en konsert. Regner ikke med å være hjemme før etter midnatt. Ser allerede med lengsel fram til fredagskvelden og beina på bordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke så skrekkelig sent på jobb i dag, men jeg er sliten nok. Blir litt tv og så senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp:  Og god helg. :ol: 

Morn, Sauen :) God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:  Det har samlet seg opp mange praktiske gjøremål gjennom uka som jeg får prøve å få unna i løpet av dagen. Har satt opp en liten liste så jeg ikke skal glemme halvparten. Må få nyte litt kaffe før jeg setter i gang og jeg venter uansett på at vaskemaskinen blir ferdig med første ladning, før jeg stikker ut døra.

Jeg må få trent litt i helga. Det har blitt lite nå i uka og jeg kjenner kroppen trenger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har montert plisègardiner på kjøkkenet i dag. Det blir litt mindre lys inn på kjøkkenet, men ikke noe innsyn lengre. Jeg har uansett mye lys inn på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets suverent mest vårlige dag. Gikk fra jobb litt før for å få nyte sola litt. Fikk til og med bestilt frisørtime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte nesten å hente fram en utestol til terrassen i dag. Får se om jeg ikke gjør det i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden i går gikk med til et ekstra styremøte. Kom oss bare gjennom halvparten av sakene på det forrige møtet. :roll: Jeg klarte å komme meg ut av styret, men var for bløthjertet og godtok å bli med på ny. :roll: 

I dag er det ekstremt mye bedre. Jeg har fri i morgen :bolledeig:, det har bikket 10 grader pluss :bolledeig: og jeg sitter med årets første terrassepils! :bolledeig:

Skal på fotballpub med ene kompissen i kveld. Det har vært bare få og små utblåsninger etter nyttår, så jeg vurderer å ta en skikkelig utblåsing om det går bra i kveld. :)  .. Sånn stort lungevolum og tuba-utblåsing... Ikke noe blokkfløyte eller klarinett. Full tuba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Hvordan gikk kampen i går?

:kaffekopp: Morgen :)

Det ble uavgjort, så det modererte seg til en halvliter. Ikke så veldig tuba men hyggelig lell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldeles nydelig vårdag. Det har vært kjempedeilig å være ute i dag. Mild sol og fuglekvitter. Nå er jeg sliten i beina og skal legge de behagelig på fotskammelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...