Yme Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #581 Del Skrevet 2. oktober 2011 HVEM ER DE ANDRE AAAAA!!! Herregud nå må jeg vite det lizzm. Det er ingen andre enn deg. Det lover jeg, Stin... Øøøh... Pern... Pantora! Jeg sa pantora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 3. oktober 2011 #582 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lefselenny :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 3. oktober 2011 #583 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Røyksopp? Mener du gruppa som lager fengende musikk og videoer? Beklager et ganske sent svar. Bedre sent enn aldri? Bandet Röyksopp er jo awesome! Har vært på konsert med dem. De er gode, men de slår ikke Kaizers! Men jeg mente ikke bandet da jeg skrev at jeg ville være røyksopp da.. Endret 3. oktober 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2011 #584 Del Skrevet 6. oktober 2011 Her var det jammen folketomt. Ingen sen lunsjservering i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2011 #585 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jaja... Neinei, jeg får vel betjene meg selv helt alene her da. I kjøleskapet, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. oktober 2011 #586 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingen drops eller lefser i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2011 #587 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ikke antydning til noe som helst å spise og heller ikke sjefen. Er tråden i ustand kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. oktober 2011 #588 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jaja, den som venter på noe godt... Kanskje det til og med kommer et kvad snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2011 #589 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et svelekvad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. oktober 2011 #590 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et svelekvad? Yme, her har du inspirasjon i lange baner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 6. oktober 2011 #591 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lefse nom nom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #592 Del Skrevet 6. oktober 2011 På mine yngre dager spiste jeg sveler det var ikke hyggelig fordi sånne ting kveler de er seige og harde og setter seg på tvers det er helt på lik linje med å spise blånissebæsj Jeg låste meg inne gjemte meg vekk... Jeg var redd alle svelene som lusket i min hekk De satt der og ventet til jeg spankulerte forbi så skulle de ta meg i rumpa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2011 #593 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bravooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #594 Del Skrevet 6. oktober 2011 *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. oktober 2011 #595 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2011 #596 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vi er heldige som har en forumtrubadur som lager egne dikt og sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 6. oktober 2011 #597 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok. Nå har jeg tilgitt deg og er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 6. oktober 2011 #598 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal vi lage linseburger, Yme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 6. oktober 2011 #599 Del Skrevet 6. oktober 2011 På mine yngre dager spiste jeg sveler det var ikke hyggelig fordi sånne ting kveler de er seige og harde og setter seg på tvers det er helt på lik linje med å spise blånissebæsj Jeg låste meg inne gjemte meg vekk... Jeg var redd alle svelene som lusket i min hekk De satt der og ventet til jeg spankulerte forbi så skulle de ta meg i rumpa mi Jeg var ikke så redd sveler i mine yngre dager.. Var mer redd for andre ting.. Hint: http://open-spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/.syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 7. oktober 2011 #600 Del Skrevet 7. oktober 2011 Oppskrift på kikert-karbiser. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå