Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2011 #561 Del Skrevet 1. oktober 2011 *Hvorfor snakker han om en tegneseriefigur uten bukser og en svart påhengsmotor midt oppi alt?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #562 Del Skrevet 1. oktober 2011 *Hvorfor snakker han om en tegneseriefigur uten bukser og en svart påhengsmotor midt oppi alt?* Hæh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #563 Del Skrevet 1. oktober 2011 Mercury er merket på en type påhengsmotor, og Donald er jo Donald... Jeg burde selvfølgelig ha skrevet Queen og Nirvana, sånn at det ikke kunne bli brukt mot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2011 #564 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er viktig å angi nøyaktige mål i en utlegning. "Kviin" er "Kviin" og Nirvana er himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #565 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du bare lurer meg, Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2011 #566 Del Skrevet 1. oktober 2011 Neida, neida! Men nå må jeg si deg en sak (og nei, det er ikke smøring) som bobler opp i meg: du er noe av det nusseligste jeg har sett i tutukjole på veldig lenge. Du kler det simpelthen veldig godt. Alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #567 Del Skrevet 1. oktober 2011 Neida, neida! Men nå må jeg si deg en sak (og nei, det er ikke smøring) som bobler opp i meg: du er noe av det nusseligste jeg har sett i tutukjole på veldig lenge. Du kler det simpelthen veldig godt. Alt sammen. Tutu? Det MÅ jeg se. *venter på bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 1. oktober 2011 #568 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hhoh. Pupper... prøvde finne en puppe-smily men det finnes visst ikke, whats up with that? MEN "Kjenner" jeg deg rett vil denne gi deg mareritt, ymeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #569 Del Skrevet 1. oktober 2011 Neida, neida! Men nå må jeg si deg en sak (og nei, det er ikke smøring) som bobler opp i meg: du er noe av det nusseligste jeg har sett i tutukjole på veldig lenge. Du kler det simpelthen veldig godt. Alt sammen. Takk Tutu? Det MÅ jeg se. *venter på bilde* Jeg bytter trutemunn med sjokoladesaus mot tutubilde. Hhoh. Pupper... prøvde finne en puppe-smily men det finnes visst ikke, whats up with that? MEN "Kjenner" jeg deg rett vil denne gi deg mareritt, ymeeeee Jeg får ikke hørt på den akkurat nå, fordi de andre har lagt seg, men jeg skal høre på den i mårra, og ha mareritt da. Det looooover jeg! Krøss på hæshn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 1. oktober 2011 #570 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvem er de andre a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #571 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bytter trutemunn med sjokoladesaus mot tutubilde. Det ligger bilde av meg på ansiktstråden nå. Løp og se før jeg tar den bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #572 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil ha trutemunn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2011 #573 Del Skrevet 1. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #574 Del Skrevet 1. oktober 2011 Oh, sjekk hu a, i tøsete latexnissedrakt og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2011 #575 Del Skrevet 1. oktober 2011 Endelig ble du litt småfornøyd med meg. *puh* Nå legger jeg meg - alene! Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 1. oktober 2011 Natta, Kjartan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2011 #577 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvor er verden? Hvor går vi hen? *tasse barbent ut i forummørket og bli borte i funderingene sine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. oktober 2011 #578 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil ha trutemunn!! Liker ikkje duckface 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bryr meg ikke om hva andre ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 2. oktober 2011 #580 Del Skrevet 2. oktober 2011 HVEM ER DE ANDRE AAAAA!!! Herregud nå må jeg vite det lizzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå