Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #361 Del Skrevet 26. september 2011 Du er alltid så forbanna gnien på den sympatien din, Margareth... Det har du alltid vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 26. september 2011 Greier meg fint uten å filme rumpa mi altså Dette handler ikke om deg, Henriette... Dette handler om å gjøre noe for at verden skal bli bedre for alle! (spesielt for meg, siden jeg er viktig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #363 Del Skrevet 26. september 2011 Neida, men man må jobbe littebittegranne for å få full uttelling på den. ...er jeg alltid så gnien, sier du? Si meg; kjenner vi hverandre godt fra før eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 26. september 2011 #364 Del Skrevet 26. september 2011 Ansiktsbilde og sugebilde er ikke i samme kategori, daaah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #365 Del Skrevet 26. september 2011 Neida, men man må jobbe littebittegranne for å få full uttelling på den. ...er jeg alltid så gnien, sier du? Si meg; kjenner vi hverandre godt fra før eller? Vi kjenner hverandre fra gammelt av, og nå som du begynner å grave opp i gamle minne, mener jeg å huske at du faktisk skylder meg penger. Det passer veldig bra, for jeg trenger å få kjøpt meg ny leire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #366 Del Skrevet 26. september 2011 Vi kjenner hverandre fra gammelt av, og nå som du begynner å grave opp i gamle minne, mener jeg å huske at du faktisk skylder meg penger. Det passer veldig bra, for jeg trenger å få kjøpt meg ny leire.Fra gammelt av??? Å! Skal du lage deg ny sarkofag, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #367 Del Skrevet 26. september 2011 Ansiktsbilde og sugebilde er ikke i samme kategori, daaah! Nei, sånn var det! Jo, du skylder meg jo seffklart agurkbilde. Det er vi enige om... Du vil vel ikke være et dårlig menneske, vil du det, pantora? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #368 Del Skrevet 26. september 2011 Fra gammelt av??? Å! Skal du lage deg ny sarkofag, mener du? Stakars selvtilliten min Nei, jeg hadde faktisk tenkt til å lage et nydelig strykebrett til deg, men det kan du bare glemme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #369 Del Skrevet 26. september 2011 Dette handler ikke om deg, Henriette... Dette handler om å gjøre noe for at verden skal bli bedre for alle! (spesielt for meg, siden jeg er viktig) Hva gjør verden til et bedre sted med at jeg gjør det egentlig? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #370 Del Skrevet 26. september 2011 Nei, jeg hadde faktisk tenkt til å lage et nydelig strykebrett til deg, men det kan du bare glemme nå.Det begynner å demre for meg. Før i riktig gamle dager, når du skulle være snill og grei, leide du meg ut på dekk og lot meg gå først på den nysnekrede planken...for å få ta kveldsbadet med haiene. Du har mildnet ditt sinn siden sist, Yme. Dette er jo rent fornøyelig i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #371 Del Skrevet 26. september 2011 Hva gjør verden til et bedre sted med at jeg gjør det egentlig? :gjeiper: Det sprer jo lykke til meg, og alle jeg kommer til å vise det til... Jo fler som ser det, jo mer lykke har du skapt. Tenk så hyggelig, Henriette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #372 Del Skrevet 26. september 2011 Det begynner å demre for meg. Før i riktig gamle dager, når du skulle være snill og grei, leide du meg ut på dekk og lot meg gå først på den nysnekrede planken...for å få ta kveldsbadet med haiene. Du har mildnet ditt sinn siden sist, Yme. Dette er jo rent fornøyelig i forhold! Eller så har jeg bare blitt flinkere til å skjule mine onde hensikter... Jeg har jo tross alt hatt ganske mange år på meg til å bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #373 Del Skrevet 26. september 2011 Det sprer jo lykke til meg, og alle jeg kommer til å vise det til... Jo fler som ser det, jo mer lykke har du skapt. Tenk så hyggelig, Henriette. Hahahahaha!! Tror jeg må tenke litt over den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #374 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Hmm...alle vet da at det ikke nytter å sende et bilde av seg selv når en dirrer på akterspeilet: det syns ikke! *hviske lavt så bare hun hører det: Ikke la deg lure, Henriette... Han er en ulv i får-i-kål-klær! * Endret 26. september 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #375 Del Skrevet 26. september 2011 Hmm...alle vet da at det ikke nytter å sende et bilde av seg selv når en dirrer på akterspeilet: det syns ikke! *hviske lavt så bare hun hører det: Ikke la deg lure, Henriette... Han er en ulv i får-i-kål-klær! * Og jeg liker ikke får i kål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 26. september 2011 Hva er dette for noe mytteri?? Jeg som bare har vært snill, så skal dere driver å råtte dere sammen på den måten der, og ødelegge så jeg ikke får snylta til meg runkebilder av fremmede damer... nei, veit dere hva. Dette var skikkelig lumpent gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #377 Del Skrevet 26. september 2011 Rått, rått, rått.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #378 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Hva er dette for noe mytteri?? Jeg som bare har vært snill, så skal dere driver å råtte dere sammen på den måten der, og ødelegge så jeg ikke får snylta til meg runkebilder av fremmede damer... nei, veit dere hva. Dette var skikkelig lumpent gjort! Du kommer alltid på noe bra å svare! Endret 26. september 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #379 Del Skrevet 26. september 2011 Hehehe, jeg har mye rot i hodet mitt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #380 Del Skrevet 26. september 2011 Hehehe, jeg har mye rot i hodet mitt :gjeiper: Haha! Jeg ser det ja! Hva har du gjort på i dag da yme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå