Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #341 Del Skrevet 26. september 2011 Hmm...dette er en merksnodig bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #342 Del Skrevet 26. september 2011 Det blir ekstra bra om man får inn noen sånne hemmelige beskjeder i det man spiller inn... Sånne skumle meldinger man bare hører om man spiller av låta baklengs. Hvis du gjør det, kan du få rumpa mi assa Skal høre med folka der om de kan få til noe kult, men kan ikke love noe! Men.. ehh.. Jeg greier meg fint uten rumpa di da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 26. september 2011 Hmm...dette er en merksnodig bok. Tullprat! Den er fin... Jeg har til og med lært dere hvordan man suger, og forteller at dere blir håtte om dere går i skinn tights... Dette er rett og slett en bruksanvisning på hvordan man blir en god husmor. Skal høre med folka der om de kan få til noe kult, men kan ikke love noe! Men.. ehh.. Jeg greier meg fint uten rumpa di da Det er bare fordi du ikke har sett den... Den er utrolig flott! Pleier å snike meg til å få kjent litt ekstra på den når jeg dusjer. Da kan jeg jo ta på den uten at jeg merker noe, så slipper jeg krangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #344 Del Skrevet 26. september 2011 Tullprat! Den er fin...Men kjære vene: "merksnodig" er da ikke et vemmelig ord? Når jeg sier det ordet er det som en reaksjon på hvordan det er å tre inn i en fremmed, fargerik verden med undring i alle retninger... Suging og tights til tross; jeg ønsker heller å bli tatt i mot med et duggfriskt glass kildevann og blomsterkrans rundt halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #345 Del Skrevet 26. september 2011 Det får du bare om du går med skinntights og har med banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #346 Del Skrevet 26. september 2011 Det er bare fordi du ikke har sett den... Den er utrolig flott! Pleier å snike meg til å få kjent litt ekstra på den når jeg dusjer. Da kan jeg jo ta på den uten at jeg merker noe, så slipper jeg krangel. Hahaha! Jo det er den sikkert. Tipper du trener mye rumpe? Du kan sende den i posten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 26. september 2011 #347 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, hvem sa noe om bilder?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #348 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det får du bare om du går med skinntights og har med banan Ok: jeg går med de trangeste buksene i svart lakris UNDER det ankelside skjørtet mitt og fester en oppadpekende banan til min panne og surrer gaffa-tape kledelig rundt mitt hode, slik at den sitter stolt fast og lyser gult i min pannebrask. Oppdrag fullført! *smile og strekke armene frem for å motta velkomstgaver* Endret 26. september 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #349 Del Skrevet 26. september 2011 Hahaha! Jo det er den sikkert. Tipper du trener mye rumpe? Du kan sende den i posten da 3 ganger i uka trener jeg den, Henriette... TRE!!! Jeg får ikke sånn rumpe som shakrira har, siden jeg dessverre er mann, men på avstand, om man myser, er den veldig flott. Helt sant! Hei, hvem sa noe om bilder?! Jah! Harrrrrukke sett de trådene hvor folk poster kroppene eller ansiktene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 26. september 2011 Ok: jeg går med de trangeste buksene i svart lakris UNDER det ankelside skjørtet mitt og fester en oppadpekende banan til min panne og surrer gaffa-tape kledelig rundt mitt hode, slik at den sitter stolt fast og lyser gult i min pannebrask. Oppdrag fullført! *smile og strekke armene frem for å motta velkomstgaver* Først skal du fortelle meg hva et "ankelside skjørt" er... Dette var ukjente saker, og det er man skeptisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #351 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg får ikke sånn rumpe som shakrira har, siden jeg dessverre er mann, men på avstand, om man myser, er den veldig flott. Helt sant! Beklager så meget at jeg bryter inn i de voksnes samtaler, men jeg undres: kan du riste på stussen som Shakira da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #352 Del Skrevet 26. september 2011 3 ganger i uka trener jeg den, Henriette... TRE!!! Jeg får ikke sånn rumpe som shakrira har, siden jeg dessverre er mann, men på avstand, om man myser, er den veldig flott. Helt sant! Den skulle jeg nesten sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #353 Del Skrevet 26. september 2011 Beklager så meget at jeg bryter inn i de voksnes samtaler, men jeg undres: kan du riste på stussen som Shakira da? Nei :frown: :frown: :frown: :frown: :frown: :frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #354 Del Skrevet 26. september 2011 Den skulle jeg nesten sett Jeg har selvfølgelig bilde av den i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #355 Del Skrevet 26. september 2011 Først skal du fortelle meg hva et "ankelside skjørt" er... Dette var ukjente saker, og det er man skeptisk til. Skjørt som rekker helt ned til anklene liksom? Og du sa ikke noe om at dette ikke var lov, så alt er i sin skjønneste orden og funker potensielt som et "Sesam, Sesam, lukk deg opp"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #356 Del Skrevet 26. september 2011 Nei :frown: :frown: :frown: :frown: :frown: :frown: Deeet kan jeeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #357 Del Skrevet 26. september 2011 Nei Når du får til det, vil kongeriker åpnes for deg og du får fritt leide igjennom de hyllende folkemasser! Gjør klar autografblokka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. september 2011 Forfatter #358 Del Skrevet 26. september 2011 Deeet kan jeeg :D Da må vi ty til sånn gammaldags internetslæng... "Pics, or it didnt happen!!" Når du får til det, vil kongeriker åpnes for deg og du får fritt leide igjennom de hyllende folkemasser! Gjør klar autografblokka... Så forferdelig trist! Nå skal jeg fortelle deg et av symptomene på at man er autist... Man har elendig motorikk! Jeg kommer nok aldri til å bli noen bra ass shaker. Stakar meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #359 Del Skrevet 26. september 2011 Så forferdelig trist! Nå skal jeg fortelle deg et av symptomene på at man er autist... Man har elendig motorikk! Jeg kommer nok aldri til å bli noen bra ass shaker. Stakar meg!! Vel, vel, det ser da ut til at du har et og annet talent hist og pist alikevel, så jeg velger å bare synes sånn passelig synd på deg. Det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. september 2011 #360 Del Skrevet 26. september 2011 Da må vi ty til sånn gammaldags internetslæng... "Pics, or it didnt happen!!" Greier meg fint uten å filme rumpa mi altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå