Gjest Sjokoladebolle Skrevet 12. august 2012 #921 Del Skrevet 12. august 2012 Hva har Yme drevet med i sommer? Har du fått satt i gang prosjektet med å samle alle med mange kjønnsorgan i en landsby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. august 2012 #922 Del Skrevet 12. august 2012 Denne er til deg, Yme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. august 2012 Forfatter #923 Del Skrevet 24. august 2012 Hva har Yme drevet med i sommer? Har du fått satt i gang prosjektet med å samle alle med mange kjønnsorgan i en landsby? Hei hei! Jeg har ikke gjort en dritt i sommer. Var en tur i italia, men stort sett har jeg sitti på sofaen min og stirra i veggen. Det syns jeg er greie saker. Du da? Når skal du legge egg? Denne er til deg, Yme! Så staaaaas! Det var skikkelig nydelig, må jeg innrømme... Kan jeg få kjenne litt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 24. august 2012 #924 Del Skrevet 24. august 2012 Hei hei! Jeg har ikke gjort en dritt i sommer. Var en tur i italia, men stort sett har jeg sitti på sofaen min og stirra i veggen. Det syns jeg er greie saker. Du da? Når skal du legge egg? Så staaaaas! Det var skikkelig nydelig, må jeg innrømme... Kan jeg få kjenne litt?? Du kan få kjenne så mye du bare vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. august 2012 Forfatter #925 Del Skrevet 24. august 2012 Men har du den fortsatt i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 25. august 2012 #926 Del Skrevet 25. august 2012 Men har du den fortsatt i? Vel nei, men jeg kan dytte den opp igjen Just for You! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. august 2012 Forfatter #927 Del Skrevet 25. august 2012 Da gleder jeg meg skikkelig! Burde jeg smøre fingrene mine først, med sånn håndkrem som styrker neglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 25. august 2012 #928 Del Skrevet 25. august 2012 Det ville nok være det beste ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. oktober 2012 #929 Del Skrevet 11. oktober 2012 denne tråden har falt vekk fra mine innlegg! dritt-tråd! - sånn oppførsel tolererer jeg ikke... men her var det da lite oppdateringer å spore........? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #930 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har ikke lagd noe frekt på lenge, så jeg har ikke hatt noe å putte i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. oktober 2012 #931 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lag en erotisk tegning til MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #932 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lag en erotisk tegning til MEG! Gi meg noen retningslinjer da, så skal jeg gjøre det NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. oktober 2012 #933 Del Skrevet 11. oktober 2012 Pikk og pung!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 11. oktober 2012 #934 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er du villig til å tegne/male ting mot betaling, Ymis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #935 Del Skrevet 12. oktober 2012 Pikk og pung!! Det er det jeg er best på, så det skal jeg fikse! Slenger ut iløpet av dagen. Er du villig til å tegne/male ting mot betaling, Ymis? Ja, men hvis det er kompliserte greier, kan det bli ganske dyrt, med tanke på ting som at 1 tegneblyant koster 50 kr, og det gjerne går flere på en komplisert skravering, og at det kan ta flere uker å lage noe. Hvis du forteller meg hva du vil ha, og hvilken størrelse det skal være i, kan jeg stikke innom butikken og se hva materialene vil koste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2022 #936 Del Skrevet 20. september 2022 yyyyyme, jeg har kjøpt ny he-man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå