Gå til innhold

Jenter i Drammen

Gjest Tipo

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne også bli kjent med fler i Drammen:) kanskje noen trener på Akropolis Marienlyst, så kunne man gått på noen timer sammen? Eller cafe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg vil gjerne være med. Jeg er 26 år og vil gjerne ha litt påfyll av nye venninner :)

Anette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil også være med! Flytta til Drammen for litt over et år siden, er nå bosatt i Krokstadelva.. Kjenner ikke så veldig mange enda. Har møtt noen gjennom jobb, men er ikke noen jeg er sånn masse med. Samboer maser hele tiden om at jeg må få venninner her:P Hadde vært veldig koselig å bli med. Er 21 år, blir 22 om et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne tråden fortsatt aktuell? Har skrevet her før, men den har vært litt død i det siste...Hadde vært kjempespennende å møte noen nye mennesker, så jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det er fler som slenger seg med.

Skulle vi fått til noe denne uken!? :) Aldri gjort dette før, så vet ikke hvordan vi skal gjøre ting jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere? Jeg blir snart 20, så er kanskje litt yngre enn dere? Men det gjør ikke noe :) Kanskje vi egentlig kjenner hverandre fra før, eller har noen felles kjente? hehe, det hadde vært gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka er jeg fullbokka på jobb=( Hadde egentlig fri på torsdag, men endte opp med vakt likevel gitt :P Neste uke har jeg bare fri torsdagen faktisk.. men jeg kan på kvelden på onsdagene da.. Og lørdag denne uka tror jeg går:P Bare slenger ut noen dager jeg vet jeg kan.. Jeg er ikke så godt kjent i Drammen så trenger nok en vei forklaring når vi har funnet sted :P Trenger virkelig å bli litt bedre kjent her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 25 i år :) Kan egentlig de fleste dager, så bare for dere som ikke kunne å finne ut når det passer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fler som slenger seg med?! :)

Noen som har forslag til sted? Nokså ny i Drammen, så ikke så veldig kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig hele dag, slutter tidlig, vet ikke med jobb/studier for dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber fra 2 på mandag.. Men er ferdig på jobb 16 på tirsdag og 15 på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter til Drammen i juni/juli... nå bor jeg i Sandvika:)

Skal bo sammen med kjæresten min i kjellerstua til pappa;)

Jeg er 23 år og vil bli kjent med noen:)

Endret av Hanneli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...