Veronica W Skrevet 5. april 2011 #21 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg vil gjerne også bli kjent med fler i Drammen:) kanskje noen trener på Akropolis Marienlyst, så kunne man gått på noen timer sammen? Eller cafe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 22. april 2011 #22 Del Skrevet 22. april 2011 Hei jeg vil gjerne møttes ,jeg trenger noen nye venniner.klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 22. april 2011 #23 Del Skrevet 22. april 2011 Hei. Jeg vil gjerne være med. Jeg er 26 år og vil gjerne ha litt påfyll av nye venninner Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 24. april 2011 #24 Del Skrevet 24. april 2011 Hei. Jeg vil også være med! Flytta til Drammen for litt over et år siden, er nå bosatt i Krokstadelva.. Kjenner ikke så veldig mange enda. Har møtt noen gjennom jobb, men er ikke noen jeg er sånn masse med. Samboer maser hele tiden om at jeg må få venninner her:P Hadde vært veldig koselig å bli med. Er 21 år, blir 22 om et par mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 25. april 2011 #25 Del Skrevet 25. april 2011 Er denne tråden fortsatt aktuell? Har skrevet her før, men den har vært litt død i det siste...Hadde vært kjempespennende å møte noen nye mennesker, så jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 26. april 2011 #26 Del Skrevet 26. april 2011 Så flott at det er fler som slenger seg med. Skulle vi fått til noe denne uken!? Aldri gjort dette før, så vet ikke hvordan vi skal gjøre ting jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 26. april 2011 #27 Del Skrevet 26. april 2011 Hvor gamle er dere? Jeg blir snart 20, så er kanskje litt yngre enn dere? Men det gjør ikke noe Kanskje vi egentlig kjenner hverandre fra før, eller har noen felles kjente? hehe, det hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneBK Skrevet 26. april 2011 #28 Del Skrevet 26. april 2011 jeg er venninna til snikksnakk og slenger meg på her jeg kan ikke noe denne uka men neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 26. april 2011 #29 Del Skrevet 26. april 2011 Denne uka er jeg fullbokka på jobb=( Hadde egentlig fri på torsdag, men endte opp med vakt likevel gitt Neste uke har jeg bare fri torsdagen faktisk.. men jeg kan på kvelden på onsdagene da.. Og lørdag denne uka tror jeg går:P Bare slenger ut noen dager jeg vet jeg kan.. Jeg er ikke så godt kjent i Drammen så trenger nok en vei forklaring når vi har funnet sted Trenger virkelig å bli litt bedre kjent her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 27. april 2011 #30 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg blir 25 i år Kan egentlig de fleste dager, så bare for dere som ikke kunne å finne ut når det passer dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 27. april 2011 #31 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kan til neste uke Tror jeg egentlig kan de fleste dager den uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 28. april 2011 #32 Del Skrevet 28. april 2011 Hva men mandag neste uke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 28. april 2011 #33 Del Skrevet 28. april 2011 Det passer fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 29. april 2011 #34 Del Skrevet 29. april 2011 Fler som slenger seg med?! Noen som har forslag til sted? Nokså ny i Drammen, så ikke så veldig kjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 29. april 2011 #35 Del Skrevet 29. april 2011 Når og hvor på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 30. april 2011 #36 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg kan egentlig hele dag, slutter tidlig, vet ikke med jobb/studier for dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 30. april 2011 #37 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg kan fra seks og utover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 30. april 2011 #38 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg jobber fra 2 på mandag.. Men er ferdig på jobb 16 på tirsdag og 15 på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 30. april 2011 #39 Del Skrevet 30. april 2011 Da foreslår jeg 19.00 et eller annet sted på Bragernes torg (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanneli Skrevet 30. april 2011 #40 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg flytter til Drammen i juni/juli... nå bor jeg i Sandvika:) Skal bo sammen med kjæresten min i kjellerstua til pappa;) Jeg er 23 år og vil bli kjent med noen:) Endret 30. april 2011 av Hanneli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå