Gå til innhold

Hvor mye bør jeg i for i innflyttingsgave?


imeria

Anbefalte innlegg

Hei! En av mine beste venninner og hennes venninne (som jeg også er ganske god venn med) har nettopp flyttet inn i leilighet sammen. Til helga er jeg bedt på innflyttingsfest. Gleder meg selvfølgelig masse! Men, er veldig i tvil på hva jeg skal kjøpe i innflytingsgave? Hvor mye er det vanlig å gi for? Jeg er helidsstudent uten jobb ved siden av, så økonomien er ganske trang (!). Men det er jo to veldig gode venninner, så føler at jeg må finne på en bra gave. Jeg har ikke mulighet til å spleise med andre....er 200 ok å gi for? For lite? For mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du gi penger? Kjøp heller en plante, noe til leiligheten. 200 kroner er mer enn nok å bruke syns nå jeg. Du kan jo også kjøpe et gavekort i en butikk som selger ting til hus og leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gi penger nei, men en gave....lurer altså på om 200 kr for gaven er nok? De ønsker seg en del ting, men det meste er over 200 kr :S Regner med at det er mange som kommer til å spleise, og da er det jo greit å kjøpe en dyr gave...men siden jeg må kjøpe alene så synes jeg det er veldig vanskelig å finne ut av hva jeg skal kjøpe....Men altså, 200, for mye eller for lite eller passe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gi penger nei, men en gave....lurer altså på om 200 kr for gaven er nok? De ønsker seg en del ting, men det meste er over 200 kr :S Regner med at det er mange som kommer til å spleise, og da er det jo greit å kjøpe en dyr gave...men siden jeg må kjøpe alene så synes jeg det er veldig vanskelig å finne ut av hva jeg skal kjøpe....Men altså, 200, for mye eller for lite eller passe? :)

Jeg syns 200 kroner er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 kroner er mer enn nok :) Hadde selv ikke forventet å få noe mer, om i det hele tatt noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse