AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal skrive en oppgave, der jeg blant annet skal skrive om viktigheten av hvordan vi snakker med og til barna, og hvordan vi er sammen med dem. Tenker da på at vi snakker med barna under måltidet, evt. er stille og ikke de voksne snakker med hverandre over hodet på barna. Skal også skrive om hvordan personalet i barnehagen reagerer når barn har tisset/bæsjet på seg. Desverre finnes det vel personale som reagerer med: Har du bæsjet på deg nå igjen? Eller de som spør med en anklagende tone: Hvem har bæsjet? Det er jo ikke alltid det viktigste hva man sier til de minste, men hvordan man sier det. Jeg vet hvorfor man skal og ikke skal gjøre dette, men jeg vil gjerne ha litt teori å begrunne oppgaven med. Noen som vet om aktuell litteratur? (Skolen har ikke ped.lærer til oss for tida, så derfor kan jeg ikke spørre en eventuell lærer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå